Frissítve! SZTE TTIK HÖK elnök: Borzalmas rasszista szóvicc karácsonyra

2014. 01. 02. 01:16 - Prinz Dániel

Borzalmas, viszont nagyon rasszista szóviccet posztolt karácsonykor a Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Hallgatói Önkormányzatának elnöke. Hét másik HÖK-ös vezető pedig lájkolta. Update: Juhász Tamás nem érzi gáznak a posztot, a kari vezetés viszont bocsánatkérésre szólítja fel.

A fentebb látható fotó az Egyesült Államokban működő Ku Klux Klan (KKK) nevű​ szervezet tagjait ábrázolja. A KKK a fehérek felsőbbrendűségét hirdető, anti-katolikus és antiszemita szervezet, amelynek működéséhez számos brutális gyilkosság is kötődik. Juhász Tamás, az SZTE TTIK HÖK elnöke Karácsony napján a következő szöveggel posztolta a képet: 

Sajnos, idén sem lesz már fehér karácsonyunk 

Az eredeti publikus poszt ​itt látható. Amennyiben Juhász Tamás törölné a posztot, készítettünk belőle print screent is. 

A posztot lájkolók névsora szintén érdekes:

A 27 lájkoló között az SZTE HÖK berkeiben jártas szakértőnk a következő HÖK-ös vezetőket azonosította:

 

UPDATE 

Juhász Tamás válasza delmagyar.hu kérdéseire:

A posztot viccnek szántam, és ezért nem is ért negatív kritika az ismerősöktől. A posztból süt az irónia, ha valakinek van oka rajta megsértődni, az talán a Ku Klux Klan, mert az ő korlátoltságukon nyugszik – válaszolta e-mailen történt megkeresésünkre az elnök. Arra a kérdésre, hogy vezető pozícióban lévő fiatalként szerinte befolyásolhatja-e más hallgatók gondolkodásmódját, azt válaszolta, „nem gondolom, hogy nagyobb befolyással lennék társaim gondolkodására, mint a filmek amiket néznek, a zene amit hallgatnak, vagy a könyvek amiket olvasnak.Nem kívánok nagy fontosságot tulajdonítani ennek az ügynek. A cikket jegyző bértollnok nem ismer. Akik íratták vele, azok pedig pontosan tudják, hogy mennyire távol áll tőlem az a gondolkodásmód, amit igyekeznek rám aggatni. Mindazonáltal, köszönöm a Buci Maci magazin szintű kitüntető figyelmüket.

A Természettudományi és Informatika Kar Vezetősége  alábbi közleményben reagált:

Szomorúan értesültünk róla, hogy Karunk HÖK elnöke a híradások szerint rasszista tartalmú bejegyzést tett fel a személyes oldalára, mellyel több HÖK tag is egyetértett. A Kar vezetése elítéli a diszkriminatív tartalmú bejegyzést és reméli, hogy az érintettek - akik egyben felelős közszereplők is - mielőbb eltávolítják a sokak jogos felháborodását kiváltó posztot és elnézést kérnek tettükért.

A reakció megjelenését követően a kérdéses poszt nyilvánosan már nem érhető el Juhász Tamás facebook oldalán. 

Szerintünk: (0/5)
Török Márk-o-Meter: (3,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr305720881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Regike0002 2014.01.02. 10:06:07

Egy kis kiegészítés:
Lukács Levente TTIK HÖK
Zsolt Kéki TTIK HÖK irodavezető
Czakó Tamás ex TTIK HÖK alelnök

pinter.bence 2014.01.02. 11:03:42

Telefonszámaikat nem írjátok ki?

Átlátszó Oktatás 2014.01.02. 11:18:47

A telefonszám nem volt publikus

Anselmo 2014.01.02. 11:21:59

Tökjó vicc. Lájk.

tobeor 2014.01.02. 11:24:47

Többektől hallottam már, hogy a HÖK egy náci-keltető (illetve Jobbik-utánpótlás).
Ezek szerint igaz.

_Neville 2014.01.02. 11:26:23

Ennyire nincs téma? Ez a humortalan libsi-inkvizítor bejegyzés meg nem vicces, hanem röhejes.

royal fröccs 2014.01.02. 11:26:42

A Vízen Tál Központ megkezdte már az ajvékolást?

_B_ 2014.01.02. 11:33:23

Enynire nincs humorérzéketek? Szánalmas rinyálás persze van helyette.

Pszt! 2014.01.02. 11:34:14

Ti nem értitek a viccet?

babakék 2014.01.02. 11:35:28

@pinter.bence: Az a náci portálokra jellemző nem?

Kivlov 2014.01.02. 11:37:10

de unalmas már állandóan mindenhol hisztizni mindenen. s*ggnyaló bagázs...

babakék 2014.01.02. 11:39:17

Ha csak ennyire telik a leendő, de már most lelkileg nyomoronc magyar "értelmiségnek", akkor tényleg szarban a haza. Persze értem én, hogy a lányok dughatóságáról a "fergeteges" bulik utáni kollektív hányásokról - mert hökös egyetemistáink szolid hétköznapjaikat így tengetik - mégsem lehet posztolni.
Undorító banda, szüleik szégyenei!
Ja és a miénk is, hogy ezeknek 1Ft adópénzt is juttatunk a közösből.

Zigi 2014.01.02. 11:43:15

@babakék: Nyugodt légy, a te adódat "öregező" cigányok segélyezésére fordítják.

♔batyu♔ 2014.01.02. 11:43:58

És ehhez mit szólsz?

"A homoszexuális zsidóknak “magasabb rendű a lelkük”, mint akár a homokos, akár a heteroszexuális gojoknak – tájékoztatott Eli Ben-Dahan rabbi, a vallási ügyek izraeli miniszterhelyettese. A Maariv című lapban megjelent nyilatkozatában a politikus-rabbi (Izraelben persze magasról tesznek az állam és egyház szétválasztásának elvére, azt csak a gojok számára találták ki) egyértelművé tette azt is, hogy nem tartja helyénvalónak, ha egy zsidó és egy goj házasságot köt.

Mert ez tényleg náci.

matroza 2014.01.02. 11:46:34

www.youtube.com/watch?v=R8SPIWtARZM
Nézd meg , utána gyorsan jelentsd fel posztumusz Zwack Pétert, antiszemita és rasszista uszításért!

Kheopsz · http://giza.eg 2014.01.02. 11:48:54

Hát ez nem semmi...az, hogy valaki beköpte.
Vajon ez mitől rasszista? Ha jól sejtem a KKK nincs betiltva, mert nem lehetnének ilyen nyíltak, a fehér karácsony pedig arra szól, hogy várják a havat.
Az miért nem publikus, hogy ki fedezte fel? :)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.02. 11:49:34

Nekem a vallásom nem tiltja, hogy ezzel viccelődjek. A sztálingrádi csatával és a második világháborúval is viccelődött a Monty Python, pedig ott kicsit többen haltak meg.

funfun 2014.01.02. 11:51:33

@_Neville: @royal fröccs: már ma munkába kellett állnotok? Sok helyen csak hétfőn kezdődik a robot.

koho 2014.01.02. 11:54:04

@Kivlov: +1

Így van, szánalmas, hogy mindenből húdenagy botrányt kell csinálni.
Unalmas is, de nagyon.

új nick hozzáadása (törölt) 2014.01.02. 11:56:24

Ezt az időt inkább egy normális sablon elkészítésére szánhattátok volna.

_Neville 2014.01.02. 11:57:38

@funfun: Sajnos nem, ajvékóló blogokra járni számomra mazochista hobbi, de ha lesz felvétel, légy oly kedves, szólj! Nem árt, ha az embert olyanék fizetik, amit szívesen csinál. Pl. polkorrekt-inkvizítorokon röhög munkaidőben. :)

Reggie 2014.01.02. 11:59:22

Most, hogy PZ kibukott ra, igy meg jobb poen.

Gazz 2014.01.02. 12:01:12

Kurucos a tempó, nem gondoljátok?
Ha értitek, mire gondolok.

Peterpapo 2014.01.02. 12:02:30

Ja tényleg uncsi nagyon. Uncsi, hogy még mindig vannak gyökerek, akik miatt ezt kell olvasnunk, meg akik ezt viccesnek tartják.

♔batyu♔ 2014.01.02. 12:03:06

Ezt az ország 99%-a lájkolná, inkább azon gondolkodj el és írjál róla, hogy miért?

Ja, hogy az neked tabutéma.

E.Katolnai 2014.01.02. 12:04:56

fél világunk szét van lopva a banksterek és korrupt politikus haverjaik által; ugyanazon pénzéhes hiénák irtják az őserdőket szennyezik a tengereket, levegőt, mérgezik az ételeinket, kiirtják a vadállatokat, lehalásszák az óceánokat; mocsokban, dzsuvában él emberiségünk fele … és akkor a probléma a viccelődés az agyament polkorekt liberális fajvédőknek. Az a baj, h túl jól él a fajtátok, túl ráértek ilyen ártatlanságokkal foglalkozni, az meg direkt szemétség, h nem az igazi, nagytöbbséget érintő aljasságokkal foglalkoztok … Azokkal kéne foglalkozni, akik az anyjuk hulláját is eladnák a ravatalról, ha jól megfizetnék, és nem azzal, h valaki humorizál

Peterpapo 2014.01.02. 12:05:01

@♔batyu♔:

Az apád füle lájkolná 99 százalék. Csak szeretnéd, de sokkal kevesebben vagytok, mint aki felháborodik azon, hogy még léteznek ilyen agyatlanok.

Beer Monster 2014.01.02. 12:07:22

@matroza:
Tudom, hogy viccet bénaság magyarázni, de ezt az Unicumosat nem értem...

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2014.01.02. 12:07:49

Tényleg lelistáztátok, aki Facebookon lájkra kattintott? Még nácinak is bénák vagytok.

♔batyu♔ 2014.01.02. 12:09:15

@Peterpapo: Te nem hogy nem röhögtél, de még sírtál is. Hiszi a piszi:))

sírjatok 2014.01.02. 12:09:42

ráááátttenetes, rááttenetes ámi ebben áz orszáágban folyék!!

Jenyei 2014.01.02. 12:13:11

@_B_: Miért, ebben mi a vicc? Hátha neked sikerül elmagyarázni.

Shopping 2014.01.02. 12:13:26

HŰHA! most mi lesz???

Menjetek már a retekbe.
Vicces és kész.
Rasszista? igen. És akkor mi van?
Tegye fel a kezét aki még nem sütött el egy olyan viccet hogy:
"Egy Zsidó, egy néger, meg egy fehér megy a sivatagban..."
Ugye?
Akkor meg ne óbégassatok!

Jenyei 2014.01.02. 12:15:12

@Siri Keeton: b+, mutasd azt a poént, amiben szomorkodtak, hogy nem jönnek a nácik?

Peterpapo 2014.01.02. 12:19:02

@♔batyu♔:

Sírni tényleg nem sírtam, de hidd el, még csak el sem mosolyodtam. Nem tartom viccesnek. Sírni azon sírok, hogy bármilyen téma van, vannak páran, akik rögtön zsidózni, meg buzizni kezdenek. Most persze nem konkrétan erre a cikkre gondolok, mert ez erről szól, de volt már olyan, hogy valami bogarakról szóló cikk hozzászólásaiban kezdtek el zsidózni. Van néhány embernek nem nevezhető élőlény, aki nem érzi jól magát, ha nem zsidózhat, vagy buzizhat egy jót egy nap. Azoknak tudnám ajánlani feszültség oldásként, idegesség levezetésként a jobb kezüket. Ahogy Hofi is mondta, babra munka, de megérné.

2014.01.02. 12:24:39

semmi sem változik, ugyanolyan taplók mint akiket én régebben megismertem :(

Átlátszó Oktatás 2014.01.02. 12:31:25

@E.Katolnai:
Szerintünk egyetemista, magát értelmiséginek beállító ne humorizáljon ízléstelenül a rasszizmuson.
Ez egy oktatási témákkal foglalkozó blog, nekünk is fáj pl. az esőerdők kiirtása, de azt mások írják meg.

Írtunk ilyet is:
atlatszooktatas.blog.hu/2013/12/07/lazarisztan_szupertrafikosa

...és ilyet:
atlatszooktatas.blog.hu/2013/12/27/politikai_okokbol_cenzuraztak_egy_diak_slam_poetry_szoveget_a_szentesi_horvath_mihaly_gimnaziumban

Sírköves Slomó 2014.01.02. 12:36:00

Ennél sokkal jobb rasszista szóviccek is vannak, de elmegy.

Mindenesetre most megszívták magukra haragították az igazi nácikat.

Sírköves Slomó 2014.01.02. 12:41:59

Mesterházy titkárnőjének a cigányozása sokkal vicesebb volt.

Péterbá 2014.01.02. 12:43:55

Itt nem a fehér Karácsony, hanem általában a Karácsony, azaz Jézus a probléma!-:(((

Péterbá 2014.01.02. 12:50:19

@E.Katolnai: Mert te aztán minden papírfecnit a szelektívhulladék-gyűjtőbe dobsz!DDD

Gyömbérsör 2014.01.02. 12:55:26

2014. 01. 02. 01:16 - Prinz Dániel

Mekkora egy seggfej vagy, humortalan faszkalap. És még volt időd kikeresni, azt is, hogy ki-kicsoda,ahelyett, hogy tanulnál. (bunkó)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:01:10

Az a durva hogy ezek a gyerekek pénzt kapnak. Mit tesznek a társaikért? Hogyan képviselik őket? Azt nem tudni. Ez a szint azonban vér kínos. Egy német egyetemen valószínűleg azonnal kapna egy komoly dékáni figyelmeztetést, és felkérnék persze azonnal mondjon le.., már délután jönne a hír...
Itt persze ennyi lesz, néhány idióta zsebnáci azon hőzöng hogy ez miért hír, néhányan pedig tényleg nem értik hogy mi a baj ezzel az egésszel. Nem is tudom melyik rosszabb.

Sok mindenen lehet nevetni, és lehet belőle viccet csinálni, még a legabszurdabb, legérzékenyebb dolgokból is. Van azonban néhány kivétel, amivel nem érdemes. Ez is azok közé tartozik. Persze önmagát minősíti ezzel bárki.
Remélem le kell mondania. Legyen már következménye valaminek.
Egyszer ebben az országban a diákok álljanak már ki, és mondják már ki: minket ne képviseljen egy olyan diák, aki szerint ez vicces. Megteheti, joga van hozzá, de következményei is legyenek már. Ne kapjon már állami pénzt az, aki két dolgot tud tenni, azt írni egy Európa kiadó koncertre hogy milfvadászat, és ezt az ocsmányságot. Ezért jár a zsé? Ne máááá

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:03:54

@Gyömbérsör: szerinted ez vicces? Min kell nevetni? Azon az áthalláson, hogy ahogyan nem sikerült kiirtani a színes bőrű embereket, úgy itt sem fog esni a hó? Ez komolyan vicces? Egy olyan szervezettel poénkodva, akik korábban vállaltan gyilkosságokat is követtek el??? Ehhez aztán tényleg kell humorérzék..

Csoky113 2014.01.02. 13:05:23

Nem igazán értem a hisztit.. Nekem ugyanaz jött le, mint a ARC plakát kiállítás egyik másik "alkotásáról", azaz el kell fogadni a másik, nekünk nem tetsző véleményét is.. Azt hiszem a liberális kisebbségi jogvédelem átesett a ló túloldalára.. Jelen cikk mehet abba a sorba, amit nálam a fordított karlendítés Betiltása!!! vezet... Nem gondolnak esetleg arra, hogy ez az egész, mindenen hisztizés jelentősen kontraproduktív lehet???

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:05:28

@Shopping: feltettem a kezem. Szerencsére ilyen barátaim sincsenek. Mi nem ezen nevetünk... van ilyen...

♔batyu♔ 2014.01.02. 13:07:47

@Legelő Őse: Diákok? Azzal a tapasztalattal, amit azzal a pár cigánygyerekkel szereztek, aki terrorizálta a sulijukat és akikhez hozzáérni sem lehetett?

Szerinted meg tehetné ezt a HÖK, ha semmilyen társadalmi támogatása nem lenne?

Hihetetlen, hogy ti liberálisok mennyire nem értitek meg a társadalmat. Mintha a rendőrség egy rablógyilkosságnál nem a tettest keresné, hanem kizárólag azt vizsgálná, hogy az áldozat mennyiben volt felelős.

Ide vezetett az, hogy bármiféle cigányprobléma érdemi vizsgálata is rasszizmus. A diákság eleve meg sem választana egy liberális vezetőt.

egyjózsi 2014.01.02. 13:07:52

Ha vicc volt a poszt, ízléstelen. Ha a posztoló netán "célzottan" tette ki a képet ezzel a szöveggel, akkor primitív rasszista bunkó. Kulturált ember nagy nyilvánosság előtt ilyet nem tesz. ...bár ebben a "zországban" ahol nagy valószínűséggel a "vezírt" újraválasztják, s a "békemenet" milliókat mozgósít, kultúráról nem igazán beszélhetünk. Lásd: a hozzászólók többsége!

Sírköves Slomó 2014.01.02. 13:11:32

@egyjózsi: Ugyan ugyan.

Egykisebbség ne mondja már meg hogy nem illik a cigányokon, zsidókon, buzikon viccelődni.

Milyen jogon? Egy választott vezető valahol kifejezi a közösség értékeit. És ha azok nem értékelik az előbbieket akkor, tudod, menniük kell - a kisebbségeknek.

Ilyen a demokrácia, nem jó de nincs jobb.

♔batyu♔ 2014.01.02. 13:12:44

@Sírköves Slomó:

"Nagy megrökönyödést váltott ki saját táborán belül kedden Manuel Valls francia belügyminiszter, miután kijelentette, hogy a cigányok többsége nem akar beilleszkedni a francia társadalomba.

„Ábrándokat kerget az, aki azt hiszi, hogy a roma népesség problémáját meg lehet oldani kizárólag az integráción keresztül” – mondta Valls a France Inter nevű rádióadónak. „Az integráció mint megoldás mindössze néhány családot érint” – folytatta."

Most akkor erre vajon mit lép egy libsi? Rasszisták a franciák?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:12:54

@Csoky113: de hol van a határ? Amíg még belefér, és ízléses viccelni ezzel szerinted? Ez az ember hök elnök. Megválasztották, ő képviseli a diákok érdekeit az egyetemen, és ezért pénzt kap az adófizetőktől. Szerinted nincs felelőssége? Magánemberként azt tesz amit csak akar. Maximum nem barátkozunk. De így?
Ráadásul szerintem a rasszizmus az nem véleménykülönbség kérdése. Az nem egy politikai nézetkülönbség. Az egy társadalmi minimum.

♔batyu♔ 2014.01.02. 13:14:34

@egyjózsi: Ha egyszer a "te" vezíred igen rendesen elkúrta a dolgokat, mégis mit vártál?

Újra őt? Ennyire azért az emberek nem ostobák.

gabuscica 2014.01.02. 13:15:14

A vicc gyenge volt, a rasszizmus csúnya dolog (például amikor az alapból is vinnyogó belvárosi libbantak utánozzák a kínai kereskedőket).
De EZEKNÉL SOKKAL MOCSKOSABB, hogy a liberálisok keselyűként esnek rá általuk kipécézett csoportokra, és mindent elkövetnek, hogy név szerint alázzák meg őket.
Talán emiatt undorodik mindenki más a liberálisoktól.

gabuscica 2014.01.02. 13:16:16

@Legelő Őse: társadalmi minimum a rasszizmus? Milyen nyelven?

gabuscica 2014.01.02. 13:17:05

@Regike0002: és te ki vagy, nagyon bátor?

♔batyu♔ 2014.01.02. 13:20:10

@Legelő Őse: Van egy gyanúm, hogy ha nem változik a helyzet, lesz ennél keményebb is. Alapvetően ugyanis (ha csak nincsenek idegen tankok a hátttérben) a közösség érdekei szerint választ.

Itt amúgy az a probléma, hogy 20 évig volt a téma lesöpörve az asztalról, hogy még a felvetése is rasszizmus.
Maguk a liberálisok akadályozták és akadályozzák azt meg, hogy bármi egyéb speciális módot kitaláljanak, bevessenek, így 20 év alatt inkább romlott, mint javult a helyzet.
Egy szerencse, Orbán közmunkaprogramját már nem sikerült megakadályozni, ami persze csak addig fog működni, ameddig jobboldali kormány lesz.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.02. 13:20:31

@Jenyei: Miért, ebben a poénban azon szomorkodtak? Azon szomorkodtak, hogy nincs hóesés. Az a vicc, hogy úgy mondja (egy KKK-kép felett), mintha valami máson szomorkodna - bár nem tudom, a "fehér karácsony" kifejezés mi mást jelenthetne, mint hogy havas karácsony. Olyan karácsony, ahol csak fehérek vannak? Ez Magyarországon 90+%-ban igaz most is. Vagy akkor? KKK-karácsonyi ünnepélyt jelent?

Ugye, mélyen nem lehet elemezni ezt a viccet. Ez csak egy vicc, nem a világ legjobb vicce, de azért nem is a legrosszabb.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:21:07

@♔batyu♔: ennek semmi köze sincs a liberalizmushoz. A rasszizmus nem párthovatartozás, vagy ideológiai kérdés. A rasszizmus társadalmi minimumok kérdése. Szerintem nem azon múlik ez hogy ki nevet ezen a poénon, hogy liberális-e vagy sem. Normális ember ezt nem tartja viccesnek, mert más emberek üldözése származási alapon nem vicces.

A romakérdésnek nem a liberalizmus árt, hanem az a politikai éra, aki az elmúlt 30 évben hihetetlen mennyiségű pénz elköltésével nem tett semmit, csak sokszor álcivileknek pumpálta a pénzt, és létrehozott egy olyan kisebbségi önkormányzati rendszert ami nem képes ellátni a feladatait. A szélsőségek azonban csak elmélyítik a problémát, és növelik a gyűlölködést. Mindenki tudja hogy mi a probléma, nem kell már kimondani. Tenni kell valamit. A szélsőségek megoldásai azonban csak erőszakhoz, gyűlölethez vezetnek. A fehér karácsony, KKK fotóval azt jelenti hogy ez már a közbeszéd része, és ezen érdemes viccelni, miközben egy nagyon komoly társadalmi probléma.

gabuscica 2014.01.02. 13:24:17

@Legelő Őse: az ilyen rárepülős, másokat megalázni kepesztő suttyók valami furcsa véletlen folytán mindig liberálisok.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.02. 13:25:49

@Jenyei: Egyébként Manchester atombombázásával és még egy csomó hasonló dologgal is viccelődtek a Monty Pythonék.

Jamie Foxx amerikai (fekete) színész meg azon viccelődött, hogy mennyire élvezte a Django-ban a szerepét - fehéreket kellett ölnie, és pénzt kapott ezért. (Nem láttam a filmet, de ha jól tudom a szerep szerint is pénzt kapott a gyilkolászásért.) Ezen mindenki nevetett. Nem mintha nem történne naponta egy rakás black on white murder (mondjuk nagyságrenddel nagyobb, mint white on black, és még akkor is több, ha a hispanic-okat is white-nak számolják).

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:26:00

@gabuscica: Egfy normális társadalom megegyezik minimumokban. Emberi méltóságban, alapvető jogokban stb. Ilyen az is, hogy nem különböztetjük meg hátrányosan az embereket származási alapon. Ezt persze vállaljuk is különféle egyezményekben is leírt formában, de működni akkor működik, ha ez egyértelmű, egyfajta társadalmi minimumként van jelen a jelentős többség számára.
Ne tévesszen meg senki az interneten felülreprezentált aktív szélsőséges réteg, szerencsére ebben az országban sincsenek többen 8-12 %nál összeségében, és többségükben kinövik, esetleg olvasással, és történelmi ismeretek megszerzésével, vagy utazással más országokba, esetleg vitákkal, beszélgetésekkel árnyalhatóbbá vélik a helyzet.

Neocon 2014.01.02. 13:26:19

Latom otthon meg mindig divat a naci tempo.... nagyon szomoru.

gabuscica 2014.01.02. 13:28:22

@Legelő Őse: mert azt írtad, a rasszizmus társadalmi minimum. Mielőtt feltolod magad a netre, tanulj meg valamilyen nyelvet. Főleg ha a magyar túl nehéz.

Csoky113 2014.01.02. 13:28:46

Valóban nagy kérdés, hogy hol a határ.. Hol a határa annak, amikor a kisebbségi jogok/előnyök előbbre valók a töbségi jogokhoz képest? Mert úgy gondolom, sokkal nagyobb problémát fog okozni liberálisoknak,zsidóknak, cigányoknak, melegeknek, ha a többségi véleményt az előbbiek jogaikra hivatkozva elnyomják(jelen esetben üldözik).. Pozícióra rátérve, szerintem az érintett emberek az Önök szemében semmit nem tehet, mert nem önök kölyke.. Viszont ne felejtsék el, hogy az önök eszmeisége a hallgatóság köreiben a nagyon nem kedvelt..

gabuscica 2014.01.02. 13:30:52

@Legelő Őse: romakérdés???? VAN romakérdés? Ki vagy te?! Goebbels?!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:31:34

@gabuscica: rárepülős? Mire gondolsz? Hogy egy közszereplőt, aki állami pénzen képvisel más diákokat, és elvileg példát mutat, amikor rasszista poénokat nyom, azt megmutatják az őket képviselőknek?

Én nem tudom, szerintem joguk van tudni. Vannak sokan akik szerint fontos hogy erről tudjanak azok, akiket képvisel. Különben mi értelme az egésznek? A HÖK elnökég nem buliszervezésről szól. Az fura lenne....
Ez nem játék, ez munka, amiért fizetés jár.
index.hu/belfold/2013/04/24/78_milliot_koltott_tavaly_a_hook/

Mivel ez közpénzből megy, ezért ő közszereplő lesz (nyilvánosan választják meg pluszban). Joga van ilyet posztolni, de a következményeket is kell viselnie. Hogy lesznek olyanok, akik szerint nem vicces a rasszista utalás.
Egy ilyen tematikájú blognak meg alap hogy ezt felteszi szerintem.

gabuscica 2014.01.02. 13:32:11

@Csoky113: az "eszmeiség" itt másodlagos. Az undorító tettek bő egymásutánisága az igazán zavaró.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.02. 13:33:26

@gabuscica: biztosan látod hogy ez egy blog. Ezek pedig kommentek. Kis jóindulattal és levesebb személyeskedéssel szerintem értelmezhető amit írtam, és az is amit mondani akarok. Ha van valami vitához vezető hozzászólásod is, szívesen veszem, most dolgozni megyek. Ellenkező esetben nem tudok ezekkel mit kezdeni... ugye érvek nélkül hogyan?

gabuscica 2014.01.02. 13:33:36

@Legelő Őse: aha. Közszereplő. A Vincent blog anonim szerkesztője is közszereplő, mert állami fizetést húz?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.02. 13:34:04

@Legelő Őse: Nekem úgy tűnik, hogy baromira magánemberként tette ezt, legalábbis nem a HÖK iroda nevében posztolta ezt a képet, hanem a saját neve alatt. Más kérdés, hogy hála a facebooknak, ezt most te is láthatod, míg ha mondjuk elküldi 500 ismerősének üzenetben, akkor nem. A lényegen nem igazán változtat.

Vagy akkor már tényleg hívjuk rá a gondolatrendőrséget az összes tanárra, rendőrre stb., akik szintén az adófizetők pénzén élnek. Sőt, inkább mindenkire, hiszen társadalombiztosítása, nyugdíja, segélye stb. gyakorlatilag mindenkinek van az adófizetők pénzén. Aztán az én pénzemből már nehogy azt gondolja, amit ő szeretne.

gabuscica 2014.01.02. 13:34:33

@Legelő Őse: örülök, hogy dolgozni mész, mert azt hittem, ez a munkád.

Illés Béla 2014.01.02. 13:35:02

Gondolatrendőrséget és vicc bizottságot azonnal!
Akinek ez nem tetszik névvel címmel pellengére állítani!
Aki szerint ez beteg gondolat azt pedig egyenesen óriás plakátra az egész országban,és elvenni az állampolgárságát!

gabuscica 2014.01.02. 13:35:32

@danialves: kitűnően mutatsz rá a liberálisok taknyos kis demagógiájára.

tisztapista 2014.01.02. 13:37:02

Ezért is a közösségi média a hibás:

1. Az ehhez hasonló poénok megjelentetése csak most válik lehetségessé, 20 éve erre nem lett volna lehetőség.
2. A sok lájkoló is csak odabök, és nem gondolja, hogy egy rasszista gyilkos csoportosulást támogatna, hanem csak poénnak hiszi. Továbbá azt sem gondolja, hogy egy bérblog utána ezt kiteszi az internet másik sarkába, és ezen ajvékol.
3. Miután a közösségi média azt is lehetővé teszi, hogy a kép megjelenhessen, azt lájkolhassák, erről poszt szülessen, a posztot pedig kommentelhessék, ezzel azt is lehetővé teszi, hogy jól elszakadjunk a valóságtól, és már ne arról legyen szó, hogy mi az a KKK, vagy a cigánykérdés, hanem avatarjaink a másik user avatarjait ekézik a semmiért.

Gratulálok az ebben való közreműködéshez minden virtuális parasztnak, magamnak elsőként!

babakék 2014.01.02. 13:37:49

@Zigi: Abban nem vagyok biztos, hogy az én adómat öregező cigányok segélyezésére fordítják, de abban igen, hogy te nagyon szűk látókörű ember vagy, ha arról, amit írtam, a cigányok jutnak eszedbe. Fordulj orvoshoz, a paranoiát tudják kezelni. A cigányokra hivatkozás - az írásomra adott válasz gyanánt - szánalmas, ostoba, tudatlanságra és alacsony IQ szintre utal. Tanulj még! Főként logikát! Az én időmben még kötelező tantárgy volt az első szemeszterben az egyetemeken.

gabuscica 2014.01.02. 13:39:19

@babakék: csak éppen beteg voltál.

sajtoskenyér 2014.01.02. 13:42:06

Egy komolyabb Family Guy részbe nem férne be ez a poén-szerűség. Másrészt ez a Facebook-likeoló szégyenfal kurucinfós tempó.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.02. 13:42:20

@gabuscica: Légy szíves ne sérts meg azzal, hogy ezeket az embereket liberálisnak nevezed. :)
Én annak tartom magam, éppen ezért tartom azt, hogy egy ember gondoljon vagy mondjon azt, amit szeretne, anélkül, hogy ezért bármifajta retorzió is érné.

Sírköves Slomó 2014.01.02. 13:43:58

@Legelő Őse: 'Ráadásul szerintem a rasszizmus az nem véleménykülönbség kérdése. Az nem egy politikai nézetkülönbség.'

A rasszizmus érdekkülönbséget takar.

'Szerinted nincs felelőssége?' - de igen van, a többség irányában felelős, tehát el kell nyomnia a desruktívnak ítélt kisebbségeket.

Ezeknek a kisebbségeknek félniük kell, ez társadalmi érdek.

genyamagyar 2014.01.02. 13:44:17

Egyetértek azokkal, akik szerint ez egy jó poén, egy jó vicc, amelyen röhögni lehet.

Én is tudok ilyet:

Találós kérdés: Mi az? Bot végén egy szarcsimbók?

Megoldás: sánta magyar ember!

Ha ha ha! :DDDDD

Tessék jót nevetni!

G. Áron 2014.01.02. 13:54:08

Remélem szét lesztek perelve személyiségi jogok megsértéséért.

Albrecht Ens 2014.01.02. 13:55:01

Felesleges hisztizés megy emiatt. A szokásos túlreagálás.

Átlátszó Oktatás 2014.01.02. 14:00:59

@G. Áron: Nyilvános Facebook posztról hoztunk le anyagot. Akik lájkolták, azok a nyilvánosság vállalásával tették.

BalatonfürEde 2014.01.02. 14:04:47

Valaki mondja mán meg, hogy ez miért ügy? Ez a HÖK-ösködés valami fontos pozíció? Ezek nem iskolás kisfiúk és kislányok, akik politikusost játszanak?

G. Áron 2014.01.02. 14:05:40

@Átlátszó Oktatás: Nagy tévedésben vagy. A Facebooknak vannak felhasználói feltételei. A tartalmat és képeket kifelé nem viheted. Személyiségi jogot sértettél azzal, hogy engedély nélkül nem közszereplők neveit és fotóit közölted. Ráadásul jól beégetted magad, hogy az igazság nagy bajnokaként még a törvényeket sem ismered. Ráadásul agyatlanság volt ebből az esetből ügyet csinálni. Sebaj, sokba fog ez neked kerülni.

vega4 2014.01.02. 14:06:08

@genyamagyar: Jót nevettem, mert tudom, hogy az "újmagyarokra" gondoltál. Köszi!

Laci A Lakli 2014.01.02. 14:07:37

Komolyan egy Vicc miatt?!
Ekkora baromságot akkor vegyünk rasszista humoristákat:
1. Hofi:
www.youtube.com/watch?v=-F8iCewUMRI
2. Hofi:
www.youtube.com/watch?v=B5MSX7tdB3s
3. Farkasház Tivadar:
www.hocipo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=4178
És még sorolhatnám, röpke 1 perc google és mindenkiről egy vicc alapján bebizonyítható, hogy rasszista, náci, fasiszta stb...
Ezzel ismét magatokat járatjátok le már humorotok sincsen...

Mercyful Fate 2014.01.02. 14:20:40

Ez rasszista? na neeee..elég rossz a posztíró humorérzéke ha ezen problémázik. :D ennyire betegesen durván és hülyén nem kellene libsinek lenni. :D

vega4 2014.01.02. 14:24:15

Na 'szal konkrétan ezt írta FAJkazhájzi:

CIGÁNYÚTRA MENT
Ha cigánygyerekek potyognak az égből, akkor is meg kell teremteni 10 év alatt 1 millió munkahelyet – mondta Vásárosnaményban, másnap Kecskemétre látogatott az első Mercedes CLA összeszerelésére, a Hír24 meg is írta, hogy a 80 fős fogadásra büféasztalos menüt rendelt a német vezetés a Tanyacsárdától, de pár óra múlva a Miniszterelnöki Hivatal cáfolta, hogy Orbán ebédre is ottmaradt, talán nem engedte Hajdú tábornok, mert azt a jelzést kapták, hogy tömeges potyogás várható az égből.

Vettem a fáradságot és megkerestem.

♔batyu♔ 2014.01.02. 14:32:27

@Legelő Őse: Szerintem sincs, ez egy érdekcsoport, aki liberálisnak nevezi magát és célja az, hogy beálljon az integrációra szánt pénzek és a cigányok közé. Kikerülhetetlenek legyenek.

Sajnos ezt a célt el is érték, a cigányintegráció évek óta nem más, mint ezen magukat "demokratának" nevező érdekcsoportok kielégítése pénzzel, hatalommal.

Új elem Orbánék épp az érintetteket (azaz a cigányokon belül is a legszegényebb csoport) elérő integrációs csomagja (közmunka, kötelező iskola és óvoda, továbbá kiterjedt ösztöndíjrendszer programja, amelyet fenti csoportok támadnak is ezerrel, hiszen kellő számú cigány értelmiség már maga is kézbe tudja venni a pénzek hatékony elosztását.

Gondolkodjál már mi a rasszizmus alapja. Az önvédelem. Az emberek cigányoknak nem cigány kolléganőjüket tartják, hanem azt a népcsoportot, aki elrabolja értékeiket, terrorizálja gyerekeit az iskolákban és leöldösi nyugdíjasait.

Te őz szerepben vagy, ugyanis a cigányokat a liberálisok miatt nem tudod terrorizálni (azaz javaidat nem tudod megvédeni és megelőzésképp nem tudod elriasztani megfélemlíteni a potenciális támadókat), kifosztani őket, időseiket megölni a pénzükért pedig nem akarod.

Egyetlen dolgot tehetsz, elkerülöd őket, na ez a rasszizmus.

Mielőtt örülnél, hogy igazad van, te is elkerülöd őket. Szerinted Fodor Gábor hol lakik? Igen, eltaláltad, a környéken sincs cigány. A terület értékének megtartásának egyik fontos eleme ez. Ha te ingatlant veszel, nem veszed meg cigányos házban. Ugye? A többit nem sorolom, pedig van még.

Krisz11 2014.01.02. 14:34:49

Nyomoronc liberálisok, nem tudnak már év elején min vergődni..

bkkzol 2014.01.02. 14:44:05

A vicc jó!
Sajnálom azokat a szerencsétleneket akiknek ez a legnagyobb problémájuk , illetve ezt uszításnak vagy nem is tudom minek veszik.
Látom én már , hogy nincs más megoldás ,mit feljelenteni az EU bíróságon az országot. Ahogy szokták.

G. Áron 2014.01.02. 14:46:18

@eszbé: A gyengébbeknek itt egyszerűbb elolvasni, mint a törvényt értelmezni: hu.wikipedia.org/wiki/Szem%C3%A9lyhez_f%C5%B1z%C5%91d%C5%91_jogok

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 14:47:08

Szeretem ezt az oldalt, mert, amint címlapos lesz az Index blogketrecében, azonnal idejön két-három neonáci húsz nicken, és bebizonyítják, hogy ők tényleg neonácik, a humor olyan távol áll tőlük, mint Makó Jeruzsálemtől (hogy stílusos legyek), a körülöttük lévő világról fogalmuk sincs, csak az ostoba neoprimitív világképüket próbálják meg igazolni az ilyen ócska, szarfaszú majmok által terjesztett ideológiával, mint amit ez a szegedi Hökös seggfej terjeszt.
Szerencsére nincsenek sokan, csak soknak látszanak.

hiénaf1 2014.01.02. 14:49:59

- Hová rejti a cigány a pénzt a felesége elől?
- ???
- A szappan alá.

Na bekaphatod :-)

vega4 2014.01.02. 14:50:50

Az igazi cigánnyal nem az a baj, hogy cigány, hogy milyen a bőrszíne, hanem az ahogyan viselkedik. Erre kellene gombot varrni.

Most leírom úgy is, hogy mások is értsék:

az zigazi cigánnya nem az a baj hogy cigán hogyosztánhát mijen a börszine hanem az, hogy hogyan visekedik. Erre kéne gombot varni.

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 14:55:24

@bkkzol: Ez nem vicc bazmeg, hanem egy tapló, hülyegyerek "jópofizása", aki annyira barom a világ dolgaihoz, hogy még azt sem tudja, hogy az USA elnöke jelenleg Barack Obama és már a második ciklusát tölti. Ízléstelen, ostoba, suttyó paraszt, aki ilyet posztol a facebookra. A követői nemkülönben.

vega4 2014.01.02. 14:58:17

@Vombatus Ursinus:
A wikipédián ezt irják a vombatról:

Külső megjelenése a medvefélékre emlékeztet: robusztus felépítésű, CSÖKEVÉNYES FARKÚ állat. Szőrzete igen dús, talpa széles és csupasz, karmai lapítottak és erősek, ásásra alkalmasak. A hím testhossza 100-110 cm, a kifejlett állatok testtömege akár a 30 kg-ot is elérheti, a nőstény kisebb.

Életmódja

Tág üregeket, és hosszú folyosókat ásnak, a nappalt ezekben töltik. Csak az est beállta után bújnak elő odújukból.

Mozgása lassú, nehézkes. Egy vombatot igen nehéz szándékától eltéríteni. Ha akadály kerül elébe, azon fáradságot és időt nem kímélve hatol át. Tápláléka elsősorban kemény, szívós levelű fűfélékből áll, de kiásott gyökereket is szívesen fogyaszt. Fogai és karmai alkalmasak védekezésre is, de erre ritkán használja. Állatkertben könnyen tartható, gyorsan megszelídül.

eszbé 2014.01.02. 15:01:54

@G. Áron: Esti olvasmány tesó: Ptk. 75. § (3) és a Facebook felhasználó szabályzat und privacy settings! Gyere vissza, ha megértetted.

vega4 2014.01.02. 15:02:11

@Vombatus Ursinus: Mondjuk szerintem az Ursus arctos horribilis szerencsésebb nickválasztás lett volna.

vega4 2014.01.02. 15:06:35

@Vombatus Ursinus: A Rattus norvegicust semmiképpen sem ajánlom, bár az is rágcsáló, de terjeszti a fekete halált.

vega4 2014.01.02. 15:10:13

@Vombatus Ursinus: Te szerencsétlen! Makó az egy magyar vitéz volt. Nem onnan ered a mondás, hogy Makó városa messze van Jeruzsálemtől.

Pannon Puma 2014.01.02. 15:10:35

Igaz, már eltelt 10 év, és halványulnak az emlékek, de úgy emlékszem, mindig is a HÖK-ös volt a legundorítóbb állatfajta a campuson.

G. Áron 2014.01.02. 15:13:39

@eszbé: Erősen félreérted a Facebook szabályzatát. Ne lophatsz ki adatokat belőle, mert ehhez sem a Facebook, sem a felhasználó nem adta az engedélyét. Csak a Facebook rendszerével, szolgáltatásaival helyezheted ki a tartalmat külső oldalra. Ennek oka józan paraszti ésszel is látható, egyfelől a Facebooknak nem üzlet, ha lopnak tőle, másfelől a felhasználó a hozzászólás nyilvánossági körét utólag is változtathatja, akár törölheti is. De egy humort nem értő libsinek ezt felesleges magyarázni, mert nem érti meg.

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 15:15:11

@vega4: Te most tényleg az én nickemre írsz kommentet, te szerencsétlen hülye?

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 15:17:08

@vega4: "Te szerencsétlen! Makó az egy magyar vitéz volt. Nem onnan ered a mondás, hogy Makó városa messze van Jeruzsálemtől.+
Te hülyegyerek! Hol írtam én Makó városáról?

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 15:37:39

@G. Áron: Hülye vagy G.Áron a facebook profilodról minden nyilvános, amit nem tiltasz le az "adatvédelmi beállításokban".

G. Áron 2014.01.02. 15:40:46

@Vombatus Ursinus: Majd a libsi hátsód tágítása közben a Csillagban gondolkodhatsz ezen.

Pandaaaa (törölt) 2014.01.02. 15:41:06

Prinz Dániel, hogy neked mekkora ronda nagy zsidó orrod van!
A Facebook-ról tudom, viszont nem lopok onnan képet, mert azt nem szabad. Nem tudtad?

Húsleves 2014.01.02. 15:41:28

A rasszista vicceken felháborodásról, a Tavares-jelentésről, a mindennapi holokausztról (amit már Kertész Imre nobel-díjas író, holokauszttúlélő is holokausztiparnak nevezett) mindent elmond, hogy amikor a rasszizmus ellen nonstop ajvékoló ballibsik voltak hatalmon, cigányokat gyilkoltattak a titkosszolgálatokkal.

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 15:44:25

@G. Áron: Ehhez semmi köze a hátsómnak, bár láthatóan izgat téged ez az opció. Olvasd el a Facebook szabályzatát nyugodtan, és majd rájössz, hogy mekkora baromságot írtál.

eszbé 2014.01.02. 15:56:15

@G. Áron: Noakkor, már keresem, valahol a sertésztenyésztésről szóló törvényben is van valami erre vonatkozó. Amúgy meg pillants csak a Ptk. 80. § (2) -re, mielőtt heves ködszurkálásba kezdesz. AZ erölködésnek zugügyvékedés lesz a vége. És igen, zsidólibsi vok, meg cigány is. Alászolgálja.

qrisz 2014.01.02. 15:58:53

Posztíró, a szamurájkarddal, késsel, bárddal, pénzzel fuksszal pózoló cigányok képei és "szólásai" miatt nem aggódsz????

Vombatus Ursinus 2014.01.02. 16:08:21

@qrisz: Ők nem Hök-ös tisztségviselők, de valszeg ezt még nem tudtad felfogni.

Flúgatlan 2014.01.02. 16:16:35

Én nem lájkolom az ilyen rasszista poénokat, de ez a beteges rettegés minden rasszista vicctől már lassan rosszabb, mint a Magyarországon ténylegesen meglevő rasszizmus.

Ilyet posztolt, hülye volt, kész. Mások máshogy hülyék.

Ennyi hülyeségnek teret kell adni, különben gondolatrendőrséget kell bevezetni, ami még rosszabb lenne, mint eltűrni némi rasszista viccelődést.

katolnai 2014.01.02. 16:19:03

@Vombatus Ursinus: te mond csak: nem te vagy a brendel matyi a szélsőséges magyargyűlölő, mert a pimasz, agresszív stílusod teljesen olyan?
Egyszerre vagy vulgáris és ostoba, mint brendel matyi!

Visionstar 2014.01.02. 16:23:19

A sok gyökérnek üzenném ha nem tudnák,a harmadik KKK katolikusokat és spanyol bevándorlókat öltek,katolikus templomokat robbantottak fel. A Ku-Klux-Klan tagja csak fehér protestáns amerikai lehet.

Szóval azt aki élteti őket itt ájrópában, azt jól megdugnák és kinyírnák az USA-ban, csak nem ebben a sorrendben. Ő is csak egy szaros katolikus, bevándorló lenne.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.01.02. 16:23:50

Az Index cikke alapján a jelenlegi Ku Klux Klan pár száz amerikai szegény proliból áll.
"Fő küldetésüknek manapság a bevándorlók elleni harcot tekintik, persze ma már leginkább csak szavakkal és szimbolikus tettekkel."

index.hu/nagykep/2013/09/08/a_ku_klux_klan_hetkoznapjai/

Visionstar 2014.01.02. 16:30:31

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:
azok tuti, hogy nem prolik (a proletár lekicsinyítő rövidítése a proli, és a KKK a kommunistákat is irtotta) inkább
redneckek azok.

tarkabirka 2014.01.02. 16:34:28

Tíccsákbe, meg a rendőrvicceket, meg az összes többit is! De főleg a nemvicceseket!

gabuscica 2014.01.02. 16:55:48

@Vombatus Ursinus: végre! Az első echte liberális érv az SzDSz műhalála óta.

Éhes_ló 2014.01.02. 16:56:31

Jó poén, de szakállas.
Egyébként pedig mi közötök van hozzá poster?
A vélemény és a szólás is alapvető emberi szabadságjog mifelénk Magyarországon.

Nálatok izraelben nem?

gabuscica 2014.01.02. 16:57:58

@katolnai: azért Sauerbronn, Brendel Matyi esküdt ellensége se piskóta...

Ay 2014.01.02. 17:04:22

Most tényleg ez akkora nagy gond?
Szerintem humoros, nem egy egetverő poén, olyan középszar kategória.
Most ezen szájkaratézni, szerintem nagyon gáz.

Irtsunk ki minden rasszistát a világbéke nevében?
Itt minden "érzékeny lelkű" ölni tudna egy béke nobel díjért! - csak, hogy én is elsüssek egy ősrégi poént.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.01.02. 17:15:11

Azért ez nem ér fel Zuschlag viccelődésével, ő még csak tanulja a politikát...

gabuscica 2014.01.02. 17:18:32

Magyarországon tényleg vannak problémák: leszakadás még a szakadtak régiójáról is, mélyszegénység, pangás, munkanélküliség, hajléktalanság, sanyarú öregkor, létszámában is zsugorodó nemzet, kivándorlás, szétbomló, korrupt egészségügy, környezetszennyezés, a közélet elmocsarasodása, egész országrészek közbiztonságának megszűnése, veszélyeztetett nyugdíjrendszer, adósságcsapdába zuhant tömegek, alapvető élelmiszerek vegyi szennyezettsége, nemek harca, na, mit felejtettem ki...
De egy amerikai szervezettel lükén élcelődő ifjú ökörködése még a legenyhébb problémák közé sem tartozik. Néhány szipogós belvárosi gumicsontja.
Amihez csak gratulálni tudok.

gabuscica 2014.01.02. 17:22:51

@Pannon Puma: az egy másik kérdés. Itt is van egy pár undorító pofi, de ők is hétrét pukkadoznának az ólban, ha valaki özzétenné a valódi nevüket.

engelbert (törölt) 2014.01.02. 17:22:56

Nagyon fasza gyerekek ezek, örülök hogy vannak még ilyenek.

gabuscica 2014.01.02. 17:23:23

@Pannon Puma: az egy másik kérdés. Itt is van egy pár undorító pofi, de ők is hétrét pukkadoznának az ólban, ha valaki közzétenné a valódi nevüket.

Dénes Sós 2014.01.02. 17:41:25

Most komolyan, mi a francot kell ezen ennyit pörögni? Ez egy vicc, oké, hogy nem korrekt, de akkor is csak egy vicc, ha egy random ember rakta volna ki, akkor senki nem beszélne róla, egy HÖK vezető pedig bármennyire is fontos ember a karon belül összességében annyira azért nem közszereplő, hogy a fél facebookon azon csámcsogjon, hogy mit rakott ki és miről. Sokkal durvább dolgokat rakosgatnak ki sokan, csak az ő nevüket még annyira sem ismerik, mint amennyire ez az oldal van tisztában a HÖKös vezetőkkel, fogadnék, hogy nagyon-nagyon kevés embernek lenne fogalma arról, hogy ő ki, ha az átlátszóoktatás nem írt volna róla cikket. Ha az itt kommentelők nagyrésze meglátná ezt a postot a falán egy fejrázás kíséretében legörgetné és 2 percen belül el is felejtené, ez egy műbalhé, amit ez a oldal indított el, nagy taps a cikk írójának, gratulálok.

kvadrillio 2014.01.02. 17:45:59

HMMM....ÉN ÚGY HALLOTTAM, HOGY A HÖK-ÖSÖK
A NEMUZETBIZTONSÁGI HIV. GYAKORNOKAI...ÉS ILYETÉN MÓDON KIRAKHATJÁK HORTHY-T IS AZ IRODÁJUK FALÁRA !
...egybként nem kell ezen meghőkölni.., ku-klux-klán nélkül is képesek vagyunk cigányokat gyiélkolni !.

Sírköves Slomó 2014.01.02. 17:54:54

@Dénes Sós: Demegaztán főleg ha közszereplő akor miért ne utálhatna azt akit csak akar?

A köznek bizonyos érzéseit megtestesítheti, bizonyosakat meg nem?

_most_ 2014.01.02. 19:02:35

egy HÖK elnöknek azért nem illene rasszista viccet közzétennie, például Orbán facebookján elképzelhetetlen lenne egy ilyen poén.

2014.01.02. 19:49:44

Szerintem jó vicc, aki ezt rasszistának gondolja, az menjen beszélgessen cigányokkal, négerekkel a fehérekről. Ott megtudhatja mi az a rasszizmus. Egyébként mindenki rasszista, csak van aki tagadja.

♔batyu♔ 2014.01.02. 19:52:31

@roli101: Az mondjuk tényleg nagy gáz lenne, ha azt írta volna, ne házasodj zsidóval.

Mint ez a csákó:

"A homoszexuális zsidóknak “magasabb rendű a lelkük”, mint akár a homokos, akár a heteroszexuális gojoknak – tájékoztatott Eli Ben-Dahan rabbi, a vallási ügyek izraeli miniszterhelyettese. A Maariv című lapban megjelent nyilatkozatában a politikus-rabbi (Izraelben persze magasról tesznek az állam és egyház szétválasztásának elvére, azt csak a gojok számára találták ki) egyértelművé tette azt is, hogy nem tartja helyénvalónak, ha egy zsidó és egy goj házasságot köt."

♔batyu♔ 2014.01.02. 20:12:05

@roli101: Ja, ha nem így lenne, az összes libsi a cigányputri mellett akarna lakni, elvégre ott a legolcsóbb a telek.

De egyiküket sem érdekli. Szóval tényleg mindenki rasszista.

eßemfaßom meg áll 2014.01.02. 20:12:32

Ez is csak a cigánytörpe Orsós Viktor kirájságában történhet meg, agyon kellene minden ilyen rasszista nácit lőni.

Eléggé liberális demokrata voltam?

bioLarzen 2014.01.02. 20:18:17

@Neocon: Sőt, egyre inkább az...

bio

Szúnyog 2014.01.02. 20:20:38

Az Árlátszó a Vincent meg a Varánusz mélységeiben van már régóta. Ballibsi szánalom-blog.

_most_ 2014.01.02. 20:27:14

@♔batyu♔: ez meg mér megint milyen jobboldali logika, mégis mióta akarnak az emberek ott lakni, ahol a legolcsóbb a telek, ilyen logikával senki se akarna a rózsadombon lakni. Olvasgasd inkább a kuruc info-t, az illik az értelmi képességeidhez, biztos megint van valami új hír Izraelről, meg a világ másik felén bűnöző négerekről :D

2014.01.02. 20:41:35

Szerintem a posztolt kép+szöveg közepesen vicces, annyira rasszista, mint a dakota közmondások, a cigány/zsidó/arab viccek, és társaik, csak azt sérti, aki kutakodik azután, amin jól megsértódhet. Ha a fb falamon látnám, röhögnék rajta, de nem osztanám meg, mert rögtön nácirasszista lennék, mert sok az agyatlan píszí barom, akiknek mindig minden komoly és sértő, amin lehet háborogni egy nagyot. Mindemellett minden diákönkormányzatot azonnal megszüntetnék a felsőoktatásban, mert felesleges idétlen pénznyelő szervezetek, a korrupció és a félresikerült magyar politika melegágyai, semmi szükség rájuk.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.01.02. 21:32:19

@shitgun: "közepesen vicces" - szegény, szar lehet neked, ezek szerint elég tré vicceket hallottál eddig.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.01.02. 21:38:54

Minden morál meg piszi nélkül, ez egy nulla színvonalú "vicc".
Kb. az a kategória, mint a "mamutfenyő" (egy mamut és Fenyő Miki van összeollózva), vagy amikor Ice Cube egy jégkockatartóba van fotosoppolva (Ice Cube, jégkocka, érted, jégkocka, bruhaha... szánalom).
Szóval ez elég messze van a szóvicctől.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.01.02. 21:45:51

@♔batyu♔: Fogadunk egymillió Ft-ba, hogy nem lájkolná az ország 99%-a?
Komolyan gondolom, közjegyző előtt menne a fogadás, nekem van rá pénzem, és szeretek nyerni.
Vagy megijedtél...? :)

Luighi 2014.01.02. 21:50:04

mi van a képen? a zs bányászok éves közgyűlése? vagy más, és pont az a baj, hogy nem emez került megörökítésre, vagy megemlítésre? vagymi?????

negondolkozz!majdénmegmondom! 2014.01.02. 22:03:57

Nem tetszik a konkurencia, felsőbbrendű zsidó patkányok?!

bonafide 2014.01.02. 22:08:16

@Kheopsz: Ha így megy tovább az öregezés Magyarországon, itt is el fog kelni egy KKK, az az érzésem...

bbwd 2014.01.02. 22:16:39

fúúú, ez rettenetes, micsoda rasszista gyerek...

és még 27-en lájkolták, is, gyáááá, azok is mind rasszisták meg nácikok!

mongyon le az összes, de azonnal!

bonafide 2014.01.02. 22:16:40

@♔batyu♔: "Hihetetlen, hogy ti liberálisok mennyire nem értitek meg a társadalmat. Mintha a rendőrség egy rablógyilkosságnál nem a tettest keresné, hanem kizárólag azt vizsgálná, hogy az áldozat mennyiben volt felelős.
"

Ebben az országban már majdnem ez megy, feltéve, ha a gyilkos "c"-típusú bűnöző! És ez sajnos komoly!

kalandozomagyar 2014.01.02. 22:31:19

@Visionstar: "azok tuti, hogy nem prolik (a proletár lekicsinyítő rövidítése a proli, és a KKK a kommunistákat is irtotta) inkább redneckek azok."

Aham, de mivel a proletár munkást, a munkásosztályhoz tartozó személyt jelent, akkor ebbe a csoportba a redneckek lazán beletartoznak. Szóval ahhoz, hogy proli legyél nem kell komcsinak lenned, elég ha tanulatlan és sötét munkás vagy.

hajráargentína 2014.01.02. 22:36:03

A sok idióta, aki a libsiket szidja a rasszistázás miatt, azért belegondolhatna abba, hogy egy egyetemen azért tipikusan sokféle náció összejön. Ez a vicc egy kocsmában kiválóan működne, de egy diákszervezet vezetőjétől?
Persze túllihegni se kell, húzzon el a vérbe és vezesse a Jobbik helyi tagozatát. Az mondjuk szomorú közállapotokat mutat, hogy ez nem fog megtörténni. Helyette majd megy a nagy értetlenkedés...

kalandozomagyar 2014.01.02. 22:36:12

Kedves Dániel, a jogi probléma ott kezdődik, amikor nem csak kiteszed a hivatkozott képet, hanem összegyűjtöd a lájkolókat (tudom a facebook segít ebben) és azoknak is kiteszed a listáját fényképpel együtt. Ráadásul melléteszed a HÖK-beli pozíciójukat is. Vagyis te gyűjtesz össze személyes adatokat ezt rendszerezed és ez alapján teszed közzé.
Ez pont annyira törvényes, mint mikor az ELTE BTK-s srácok a "dugható lányokról" írtak listát...

A srác amúgy magánemberként posztolta a képet ahogy elnézem s nem HÖKösként, és ehhez jelenleg joga van. Akkor is ha nem tetszik.

kalandozomagyar 2014.01.02. 22:38:40

@Visionstar: "A Ku-Klux-Klan tagja csak fehér protestáns amerikai lehet."

Ez nem igaz. WASP-nek kell lennie:
White Anglo-Saxon Protestant

Vagyis elvileg angol vagy kanadai, ausztrál, új-zélandi, ... is lehetne ha megfelel a fenti feltételeknek, nem kell született amerikainak lennie.

(Egy újabb érv, hogy miért is baromság a KKK.)

Kim Jong Un 2014.01.02. 23:02:42

Huuuuuuuuuuuuu most aztan mi lesz? Micsoda rasszizmus! Jovo heten meg mar kazkamrakat epitenek majd?

Libsikeim, az ilyen kirohanasokkal rohadtul csak magatokat alazzatok, szoval csak igy tovabb! :D

Córeszmaci 2014.01.02. 23:09:51

@hajráargentína:
Ez a post komoly kor- és kórtünet.
Az alap egy béna szóvicc. A fehérről (mmint karácsony) beugrik a fehér fajvédők egy csoportja, na és. Ez nem több mint béna, pocsék humor. Ha, ha. De nem uszít senki ellen, csak egy asszociáció.
A postoló is asszociál, ő mindig ugyanarra... Szánalmas. Kezeltesse magát minimum psychologussal.
Tíccsuk be a cigányviccet, a zsidóviccet, a székelyviccet, a skótviccet! Tíccsuk be és monnyon le!

Córeszmaci 2014.01.02. 23:16:38

Daniel Prinz, tedd már ki te is a képedet szépen a neved mellé, amikor posztolsz, hadd legyél felismerhető! Tudod az ilyen posztokkal sok barátot szerzel, hadd gratulálhassanak, ha találkoznak veled.

Ööö 2014.01.02. 23:28:53

Amikor a küldetéstudat szorgalommal párosul...
Hiába no! Nehéz a bányászok élete. De legalább átlátszó.

B79 2014.01.02. 23:29:01

Listázgatás? (Hökös szokás...) Következő lépés az lesz, hogy az ide kommentelőket is listázni fogjátok?

Mauricio Torrente (törölt) 2014.01.02. 23:30:16

Mindig öröm látni, amikor a sorstalanok plafonon vannak valami nevetséges kis semmiség miatt.

bkkzol 2014.01.02. 23:40:06

@Vombatus Ursinus: Most, hogy is jön ide Obama?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.02. 23:44:48

Liberálisként én ezt egy jó viccnek tartom.

Ellenben egy HÖK-poszt az nem több, mint kisfiúk és kislányok meghosszabbítván gyermekkorukat a homokozó helyett lapátka és tűzoltóautó helyett politikusosat játszanak, míg a többiek papás-mamást.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.02. 23:58:00

Egyébként ennél van jobb:

Az első nemzetközi BMW-s motoros találkozó:

www.keptelenseg.hu/keptelenseg/motorostalalkozo-171

Ha valaki szereti a szóviccet. :-)

Szúnyog 2014.01.03. 00:17:58

Ez a blogger az a Princz Dani, aki a minap annyira beégett a koreás posztjával. Ma meg ismét...
Nem unja meg?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.03. 00:18:17

@♔batyu♔: nem kerülök el senkit. Társadalmi szerepvállalásból, minden évben két hetet arra áldozok, hogy egy romaprogramban veszek részt, melyet a foglalkozásom miatt tudok támogatni, munkával. Mindezt egy fillér nélkül. Ebben a programban eddig több mint 40 embernek szereztünk munkát, ez ezekben a kistérségekben több mint 40 családnak biztosít megélhetést. Azt kell hogy mondjam hogy a nehézséget nem a liberális gondolkodás okozta amikor a munkaadókkal tárgyaltunk, hanem az a szélsőséges hozzáállás, amelyik általánosít. A bőrszínt nem lehet megváltoztatni.

_most_ 2014.01.03. 00:20:07

@Córeszmaci: mondjuk az a legviccesebb, hogy az egyszeri jobbikosok full kiakadtak, mikor az osztrák humoristák poénkodtak a magyar koronán, most meg ugyanazok ecsetelik, hogy ez csak egy poén :D

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.03. 00:28:19

@danialves: egy közszereplő esetében, nincs magánemberként tevés, ezért közszereplő. Értem hogy direkt akarod félreérteni. Ha egy politikus magánemberként véleményt mond valamiről, arról ettől még az emberek véleményt nyilvánítanak, hiszen az eljut hozzájuk. Ez a srác a saját facebook oldalán osztotta meg ezt, amely publikus, ugyanúgy mint az összes hökös bulira való meghívást is. (lásd milfvadászat...)
Én nem írtam azt hogy nincsen joga ezt kitenni. Van. De nekem meg például van jogom kialakítani, elmondani a véleményemet azokról, akik a KKK és fehér karácsonnyal viccelődnek..

Sírköves Slomó 2014.01.03. 00:45:38

@Legelő Őse: Egy közszereplő nyugodtan kiírhat bármit amit akar.

Ebből tudjuk eldönteni akarjuk e vezetőnknek. Honnan tudnánk hogy akarjuk, ha nem lenne rasszista?

Benderik 2014.01.03. 01:15:38

Hát igen: tipikusan az a vicc, ami szűk körben magánemberként szép, mert szellemes, de közszereplő nem mondhat el nyilvánosan, és ez így helyes.
Megfelelően érett szűk körben magánemberként ugyanis nem azt jelenti, hogy mesélője ténylegesen utálna bárkit, és az adott kör sem érez belőle felbujtást ilyenre. Az ilyesféle vicceket sokszor maguk az érintett csoporthoz tartozók is lelkesen mesélik -- egymás között.
Közszereplőként viszont meg kellene már tanulnunk, hogy nem mondhatunk bármit. Mert az úgy nyílt provokálásnak vehető, érzékenységet sért, politikai szereplő szájából legalizálásnak hallható, így van, aki bátorításnak veszi, egyszóval -- jogosan -- tiltja az illem. Ahogy temetős viccek is tudnak (néha nagyon) jók lenni, mégse meséljük őket temetésen olyannak se, aki amúgy nevetne rajta.
Egyszóval szűk baráti társaságban lájkolnám, így viszont nem tudom szívből sajnálni, aki belebukik.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.03. 01:23:45

@kalandozomagyar: Eleve három KKK volt. Az első a polgárháború után jött létre, és ritkán felszabadított rabszolgák (freedmen) is voltak a tagjaik között, a lényeg a jenki megszállók utálata volt, ellenük jött létre, illetve a(z akkor még erősen konzervatív) déli demokraták támogatására. Az első KKK kb. az 1870-es évek elejére megszűnt. Céljaiból semmit nem ért el, de később más fehér nacionalista milíciák elérték azokat (szegregáció, feketék szavazati jogának de facto megvonása, stb.). A lincselések csúcspontja az 1890-es évekre esett, amikor a KKK éppen nem létezett.

A második és harmadik KKK hangsúlyozta az angolszász gyökereket (a frissebb bevándorlókkal szemben), de 1915-ben teljesen a nulláról lett újjáalapítva. A huszas években becslések szerint több millió tagjuk lehetett, de az évtized végére szétesés szélére kerültek, a világháború alatt meg is szűntek teljesen. A poszt állításával szemben a lincselésekhez viszonylag kevés közük volt (a lincselések száma folyamatosan csökkent, függetlenül a KKK újjáalakulásától), bár persze feltehető, hogy a tagjaik közül sokan részt vettek ilyenekben, de érdemes perspektívába helyezni, évente néhány tucatnyi lincselés volt USA-szerte (az 1890-es években KKK nélkül száznál is több), a többmilliós KKK tagság mellett ez eltörpült.

A világháború után a polgárjogi mozgalmakkal szemben jött létre a KKK újra. Ekkor már alig voltak lincselések (évente néhány eset), és ezek száma egyáltalán nem nőtt a KKK újbóli megjelenésével (sőt pont akkor esett nulla környékére), úgyhogy a KKK-t a lincselésekkel összehozni itt már végképp téves.

kalandozomagyar 2014.01.03. 01:54:48

@Siri Keeton: Nagy igazság amit leírtál, de nem erre céloztam, hanem arra, hogy a mai WASP megkötés miatt elvileg egy frissen érkezett angol beléphet a mai KKK-ba, de egy katolikus ír vagy német származású amerikai akinek az ősei évszázadok óta ott élnek nem. (nem angolszász és nem protestáns)

Ez számomra irgalmatlan baromságnak tűnik...

A feketék szavazati joga meg olyan, mint a nőké, vagy a munkásoké, jobbágyoké. Sokáig indokolt volt korlátozni, mert egyszerűen nem voltak elég képzettek ahhoz, hogy érdemben szavazhassanak. Ez mára már nem bőrszín vagy nem kérdése, de időnként úgy gondolom, hogy egy cenzus ma is hasznos lenne...

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.03. 03:01:18

@Legelő Őse: Biztos vagy te abban, hogy közszereplőről van szó? Mert baromira ezen áll vagy bukik az érvelésed. És sajnos a magyar törvények nem sokat segítenek ebben, lásd Habony Árpi "nemközszereplő" hónapok óta húzódó ügyét. (Értem, hogy direkt akarod összemosni.)

"Én nem írtam azt hogy nincsen joga ezt kitenni."
Ja, csak szerinted "a rasszizmus nem véleménykülönbség, hanem társadalmi minimum". (Akármit is jelentsen ez ilyen formájában, mint arra már többen rámutattak.) Legalább legyél következetes.

belgabela 2014.01.03. 05:19:27

Az egy „téma”? Most komolyan!

Csak remélni lehet, hogy a jövő értelmiségije, nem ennyire pitlák és messze nem ennyire ostoba.

Valóraváltógép 2014.01.03. 05:20:13

Csak nekem tűnt fel, hogy az egyetlen fehér ember a képen a fekete süveges (vagy mi az rajta) bácsi? Az összes többinek sötét a bőre.
Szerintem a kép azt jelenti, hogy attól hogy valami fehérnek látszik, még nem biztos hogy az. Ebből simán levezethető, hogy a kép egy paródia, ami a rasszizmus áldozatai mellett áll ki.

A posztból meg simán levezethető, hogy az írója 1. hülye, 2. az agyára ment a gyűlölet.
Egyes kommentelők reakcióiból is valami egészen hasonló vezethető le.

William Kidd 2014.01.03. 07:59:50

Maga a facebook poszt nem borzalmas, a műbalhé ami kerekedett belőle viszont annál viccesebb. :-)

Bezzeg, amikor valami antikeresztény vagy magyar gyalázó poszt, blog, "műveszi performansz" történik, akkor nincs semmi gond. Ez a kategória is tipikus vihar a biliben.

Vombatus Ursinus 2014.01.03. 10:42:03

@Valóraváltógép: Szerintem menj el egy szemészhez...

Kheopsz · http://giza.eg 2014.01.03. 11:26:46

@bonafide:
Legalább tényleg csökkenne a bűnözés.

Kheopsz · http://giza.eg 2014.01.03. 11:28:13

Átlátszó liberalizmus egy átlátszó közegben az "átlátszóoktatás" álnév alatt.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.03. 13:00:40

@kalandozomagyar: Ma gyakorlatilag nem létezik a KKK, van egy rakás egymástól független chapter, amiknek összesen van néhány ezer tagjuk, azaz lényegében néhány tucat vagy max néhány száz fős tagságú szervezetecskék tucatjairól van szó. Szerintem egyik se lehet túl válogatós a tagok tekintetében, de persze tévedhetek. Annyi a lényeg, hogy fehéreket vesznek fel. Talán zsidókat nem, de szerintem nagyítóval kéne keresni amúgy is olyan zsidót, aki oda akarna belépni. És még az is lehet, hogy felvennék. :)

Visionstar 2014.01.03. 16:52:03

@Siri Keeton: Nemrég adtak le egy riportot, ahol egy néger srác összehaverkodott egy birodalmi varázslóval. Az a varázsló meg elvitte egy beavatási szertartásra, ahol eleinte még kóstolgatták, de a végén már haverként búcsúzott el tőle az összes KKK varázsló. Érdekes dokufilm volt.

Xavi A Ramsey 2014.01.03. 19:08:51

Szögezzük le elsősorban hogy a jó vicc (kedves bkkzol meg akárkik is) amin mindenki egyformán tud nevetni (pont!)
2. Itt sajnos tényleg nem egy Huggyos Jóskáról, teháta farmervasaló szakmunkásképző egyik évfolyamán röhögcsélő akárkiről - és társairól - van szó,(velük tényleg a kutya sem torődne) hanem... olyan fiatal értelmiségiekről, akik már most közszereplőként tetszeleghetnek kedvükre az ő jelenleg adott szintjükön, de várható, sőtt elvárható, hogy idővel olyan helyeket foglalnak majd el, melyek akár sok ember életét befolyásoló tényezőkké teszi őket (hiszen akinek több adatott, attól többet is lehet elvárni). Tehát: akár jópofának tartotta és egyetértett a poszttal (mind), akár nem gondolta át, de jópofának tartotta, akkor is kutya kötelességük felülvizsgálniuk a saját cselekedetüket és megkövetni az ellenkezőket, mert ha nem, akkor ők is csak olyan üresfejű, arrogáns, semmirekellők lesznek - a családjuk, a barátaik, a kollégáik, a városuk és akár az országuk szemében is, ha elég magasra kapaszkodnak - mint azok a jelenlegi politikusok (ad abszurdum) akiket gondolom egy ferde este, két ital között ők is bőszen kritizálnak. Kiskeziket csókolom...

Valóraváltógép 2014.01.03. 19:18:18

@Vombatus Ursinus: Csak nézd meg alaposan. Ha nem látod, akkor egy jobb minőségű monitoron is. :D
Mindegyiknek árnyalatokkal sötétebb a bőre. Nem hiszem, hogy véletlen.

Valóraváltógép 2014.01.03. 19:20:52

A filmtörténet legjobb kluxos jelenete meg amúgyis a Django elszabadulban van.
Amerika láthatólag megtanult demokratikusan és hisztériázás nélkül együtt élni a saját hibbantjaival. Nekünk még nem megy.
Ez baj.

Vombatus Ursinus 2014.01.03. 19:29:23

@Valóraváltógép: Mondom én, hogy menj el szemészhez... Semmiféle negroid vonások nincsenek ott az arcokon, csupán a vaku miatt látszik sötétebbnek a bőrük azoknak, akik a megvilágításból kiestek.
Bár, ezt nyilván te is látod, de már annyira beleőrültél a kis saját, privát raszizmusodba, hogy a tulajdon szemednek sem hiszel.

Valóraváltógép 2014.01.03. 19:36:35

@Vombatus Ursinus: Negroid vonások tényleg nincsenek. Inkább olyan, mintha be lennének kenve barnítóval vagy festékkel. Ha a fényviszonyokon múlna, a ruhájuk is sötétebb lenne.

" de már annyira beleőrültél a kis saját, privát raszizmusodba, hogy a tulajdon szemednek sem hiszel."

Ne személyeskedj velem, mert az is olyasvalami, amit én csinálok jobban. De én most nem fogok.
Örülj annak, hogy egy távoli ország távoli múltjában valakik valakit bántottak, és talán ezekről készült egy fotó, amit valaki lájkolt.
Ez valóban tragédia, ebben a mi tökéletes, emelkedett szellemű, erkölcsileg felsőbbrendű országunkban, ahol minden nyomorodott lelkű proli talál magának saját gyűlölnivalót. Mert attól ő boldog, és amitől valaki boldog, az szép.

Vombatus Ursinus 2014.01.03. 20:12:59

@Valóraváltógép: Magyarul: hülyeséget mondtál és most terelsz ezerrel... Persze, bazmeg, be vannak kenve.. Te tényleg ennyire hülye vagy?

A nyomorodott lelkű gyűlölködő meg te vagy bazmeg, aki egy egyértelmű képen sem ismer fel semmit, csak faszságokat irkál és inkább hülyét csinál magából, minthogy elismerje, hogy beégett az állításával...

közödeszed 2014.01.06. 15:20:26

itt a kép forrása: icplibrary.wordpress.com/2012/06/26/w-eugene-smiths-photographs-of-a-ku-klux-klan-kkk-meeting-in-south-carolina-in-1951/
de biztos csak félreértés..mellesleg a kari vezetés helyében a "posztolót" és társait simán kitettem volna az egyetemről 1 évre..Az etikai bizottság tagjai ilyenkor melyik Tmárk közeli romkocsmában/univ kht-s kávézóban lapítanak?

Éhes_ló 2014.01.06. 21:27:08

@közödeszed: az időgépedet rosszul állítottad be elvtárs, rákosit már elrágták a kukacok, csermanek is a poklok mélyén rohad, a koponyájábül valami kóbor kutya zabál és a többi elvtársad is bankárrá, gyárossá lett.

Itt te valakit a saját véleménye miatt már nem nagyon rúgatsz ki sehonnan, maximum a hitközségből, vagy a komancs utódpártjaidból.

No húzz a fenébe vissza az ötvenes-hatvanas évekbe, te hülye!

közödeszed 2014.01.06. 23:35:37

@Éhes_ló:sem elvtársad sem polgártársad nem vagyok..rendkívül (gyenge) burkolt célzásodra utalva zsidó sem ..de ahhoz sem lenne semmi közöd ha az lennék.. tényleg hülye vagyok, hogy egyáltalán válaszra méltattalak, de ígérem többé nem fordul elő.

Éhes_ló 2014.01.07. 08:46:04

@közödeszed: a "válasz" felénk nem ezt jelenti mesüge és ha már idetévedtél az ötvenes évekből, akkor elárulom, hogy anno sem jelentette ezt.

Teleportáld magad vissza az aranyokorotokba rosenfeld és társai mellé, meg persze a hozzád hasonló magadfajtákat is minél előbb, vörös náci. Ez nem a ti korotok, mert már a világnak ezen - általatok erősen károsított és lepusztított vidékén is - létezik a szólás és a vélemény szabadsága, ha nem is olyan mértékben, mint szerencsésebb helyeken és mint azt sokan szeretnénk.

De jó úton vagyunk, hogy a magadfajta vörös nácik utódait kukázzuk és sehol senkit ne rúghassatok, rúgassatok ki, a hitközségeteken, vagy vörös pártalapszervezeteken túl.
Ott tombolhattok magatok között.

Jobb ha léptek oda, ahol komálnak benneteket, mert Magyarország már nem az a hely.
É Koreában és Kínában próbálkozz a társaiddal, vagy csak szimplán menjetek haza innen.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.07. 08:51:02

@Siri Keeton: A 20- as években nagyon gyakoriak voltak a lincselések, a szesztilalom idején a fegyveres kivégzések is.

@danialves: nem csak erre épül. ( de teljesen egyértelműen közszereplő, ahogyan az iskola nyilatkozza) Az általad idézett mondatomból kimaradtvegy szó, de késöbb kifejtem.

Nem megosztotta valahonnan gyorsan, nem gondolkozva, hanem ő maga posztolta ki. Keresett, és szándékosan tette ki.
Késöbb pedig "lebucimacizta" az őt kérdező újságot. Szimpi.(nem)

Alfőmérnök 2014.01.07. 09:44:16

@Valóraváltógép: Jééé, te nem csak a mandinerre írsz?

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.07. 10:00:59

@Legelő Őse: A húszas években harmad-negyedannyi lincselés történt átlagosan, mint az 1890-es években, és kb. feleannyi, mint a tízes években. Egy afro-amerikai szervezet 1882-től kezdve gyűjteni kezdte az ismertté vált lincseléseket (külön megemlítve, hogy fehér vagy fekete volt-e az áldozat - meglepően gyakran fehér), és az 1890-es években tetőzött, majd folyamatosan csökkent a számuk. Legalábbis a meglincselt feketék száma, mert természetesen lincseltek fehéreket is, különösen az 1880-as években.

Itt egy link:

law2.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/shipp/lynchingyear.html

Ha ránézel a statisztikára, nem tudod megmondani, mikor alakult újjá és mikor szűnt meg a KKK egy-egy inkarnációja.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.01.07. 16:49:52

@Legelő Őse: Ehhez képest nem sok mást tudtál felhozni...

Valóraváltógép 2014.01.07. 19:20:55

@Alfőmérnök: Oda egyre kevesebbet. Idegesít az a kocaháromperhármas tempó, amit olyan lelkesedéssel majmolnak egyesek... aztán meg reklamálnak miatta mindenkinél aki él és mozog, hogy nekik miért kell ebben élniük.

Értem én, hogy hülyének lenni alanyi jog, azt is megértem, hogy egyesek visszaélnek vele, mert az jó. De ha emiatt nekiáll fürdőskokót játszani, akkor bizony én kiröhögöm.

@Vombatus Ursinus: Ez rád is vonatkozik, maflamarci.

Alfőmérnök 2014.01.07. 20:57:10

@Valóraváltógép: Kikre célzol, a kommentelőkre, vagy a szerzőkre?

Tény, hogy a szerzőgárda már nem a régi, és a nagyágyú kommentelők is kiégtek, vagy átterelődtek a jósdára.

Vombatus Ursinus 2014.01.08. 20:30:42

@Valóraváltógép: Beégtél, te majom. Ne kínlódj...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.09. 08:04:00

@danialves: hát ez nem is rólam szól, hanem erről a társadalomról, ahol ez a fiatalok választott képviselője és baráti, munkatársi köre, ezt találják viccesnek, nem értik hogy miért nem az, majd nem vállalva a felelősséget, klasszikus érvelési hibaként a másik felet minősíti

@Siri Keeton: de ez mit jelent neked? Hogy akkor vicces, és nem kínos ez a cucc? A lincselések számszerű összehasonlítása mit jelent? (Nem mellékesen a 20-as években a hatóságok nem voltak túl buzgók a színesbőrű áldozatok azonosításánál.....)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.09. 10:02:00

@Legelő Őse: A lincselések számszerű összehasonlítása azt jelenti, hogy a KKK-nak kevés köze volt a lincselés több évszázados múltra visszatekintő szép népi hagyományához. Eggyel kevesebb ok a felháborodásra, ugyanis így a KKK nem felelős emberek haláláért. Mellesleg Che Guevara kb. egyedül több embert ölt meg, mint az egész KKK egész fennállása alatt, ehhez képest az MSZP ifjúsági szervezete néhány éve kiadványt jelentetett meg Che Guevara Magazin címmel. Nem FB bejegyzés, nem vicc, hanem egy magazin rohadt sok pénzből, és teljesen komolyan. Ehhez képest a KKK-val viccelődni a fasorban sincs. Mintha a Fidesz ifjúsági magazinját Otto Skorzeny magazinnak neveznék.

Visszatérve a lincselésekre, azt már egészen halkan jegyzem meg, hogy a lincselések áldozatainak túlnyomó része valamilyen bűncselekménnyel vádolt személy volt (fehér vagy fekete), akit a korban egy (nagyrészt a lincselő népességből gyűjtött) esküdtszék feltehetőleg néhány kivétellel ugyanúgy elítélt volna.

"Nem mellékesen a 20-as években a hatóságok nem voltak túl buzgók a színesbőrű áldozatok azonosításánál..."

Mint írtam, egy afro-amerikai szervezet gyűjtötte az adatokat. A statisztika forrása - mint az jelölve is van az oldal alján - a Tuskagee Institute archívuma, a Tuskagee pedig egy fekete egyetem, egyike az első, kimondottan feketék számára létrehozott felsőoktatási intézményeknek.

Egyébként van valami forrásod arra, hogy a huszas években a hatóságok nem voltak túl buzgók a színesbőrű áldozatok "azonosításában"? Mert hogy esetleg a tetteseket nem keresték olyan buzgón, azt még elhiszem. Egyébként a lincselésnek pont az volt a lényege, hogy nagy tömeg cselekedett, így nem lehetett megállapítani, ki volt a tettes.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.01.20. 12:51:53

@Siri Keeton: veled most komolyan egy nyíltan faji alapú megkülönböztetést a zászlajára tűző szervezet működéséről kellene vitatkoznom? Azok a klasszikus érveid hogy mások, más szervezetek többet gyilkoltak?

Mit akarsz valójában mondani? Hogy a KKK egy ártatlan klub? vagy mit?

en.wikipedia.org/wiki/Lynching_in_the_United_States

Közösségek

süti beállítások módosítása