dr. dajcstominak van bőr a képén!

2013. 08. 01. 21:57 - Kálmán Mihály

Címkék: deutsch tamás

Októberben adja ki az Ulpius-ház Deutsch Tamás, Brüsszelbe száműzött Fidesz-alapító önéletrajzi könyvét.

A könyv címe „dr. dajcstomi - Akkor és most” okozhat némi derültséget, hiszen a macsóskodó twiterrterrorista pályafutásának egyik legkomikusabb momentuma volt, amikor 1999-ben azért kellett lediplomáznia a jogi karon, hogy elfoglalhassa a jól megérdemelt sportminiszteri bársonyszéket. Akkor ugyanis Orbán Viktor még úgy vélekedett, hogy „A kormány nem teheti meg, hogy államvizsga, diploma nélküli ember legyen bármely tárca élén.” Két éve azonban gond nélkül kinevezte a felsőfokú végzettséggel nem rendelkező, oligarchakapcsolatokban viszont bővelkedő Németh Lászlónét.

Deutsch persze nem úgy doktor, ahogy a Schmitt Pál volt, vagy ahogy Semjén Zsolt az, csak jogi diplomája van. A képviselő 1992-es abszolutóriuma után hét évvel diplomázott le, de sok energiát nem feccölt az ügybe, viszont legalább nem is merül fel a gyanú, hogy schmittelte volna a szakdolgozatnak csak a legnagyobb jóindulattal nevezhető irományt. Ebben egyébként a magyar médiatörvényről írt európai kontextusban - természetesen igencsak más szellemben, mint ahogy az új médiatörvény kapcsán nyilatkozott.

Új honlapja van a HÖOK-nak, de még mindig szar

Ha tetszett a poszt, meg akkor is ha nem, szavazz ránk a Goldenblog internetes blogterrorista ketrecharcban. És lájkojjá' minket a Facebookon.

Szerintünk: (0/5)
Török Márk-o-Meter: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr735439027

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dr. dajcstominak van bőr a képén! 2013.08.02. 10:00:02

A macsóskodó twiterrterrorista pályafutásának legkomikusabb momentuma volt, amikor azért kellett lediplomáznia, hogy miniszter lehessen.

Trackback: Bazi Nagy Kormánylagzi 2013.08.02. 09:58:06

Videó a jövőből! Titkos és epikus felvétel egy kormányfő lányának lakodalmáról. A Trafikrabló-trilógia és a Nemzeti Oligarchák Himnusza itt látható. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.        

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

funfun 2013.08.02. 08:16:54

Ja, doktor. Ami egy sima egyetemi végzettség: jogászok, orvosok kiváltsága. Más egyetemeken a Ph.D. doktori cím azért sokkal többet takar: tudományos munkásság, igazi doktori dolgozat, tanulás. Nem egy sima szakdolgozatra osztogatják. Tompika is olyan büszkén viseli a doktori címet, mintha legalábbis óriási tudományos tevékenység lenne mögötte. Kérkedik az ölébe hullott titulussal. Az meg főleg visszataszító, bár tőle meg inkább röhejes, hogy a róla szóló könyv címében ledoktorozza magát. Vicc ez a manus, csak nekünk nagyon sokba kerül a léha életének finanszírozása.

lobster thermidor 2013.08.02. 08:20:46

Hááát igen...!

Deutschnak akkoriban volt egy tapasztalt közigazgatási államtitkára, aki a fidesz elképzelései szerint felállította az új sportminisztériumot.
Majd Tomika megkapta a hőn áhított diplomát, és láss csodát, az államtitkár urat úgy kirúgták, hogy a lába sem érte a földet.
Igaz ugyan, hogy közben porig égett a régi Sportcsarnok. Az újjáépítés levezénylését már nem akarták a régi emberre bízni, -ő speciel nem tartozott a régi koleszos brancsba-, hiszen akkor beleláthatott volna a már akkor is folytatott piszkos pénzügyi játékokba.
Minő véletlen, hogy végül az új csarnok az eredeti költségvetésnél sok - sok milliárddal többe került.

ephart 2013.08.02. 08:26:24

talpraesett ügyes embör

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.02. 08:37:04

@ephart: inkább egy ostoba fasz, aki minden útjába eső nőt megdug, amelyik hagyja...
Miniszterként, még nős ember volt, mikor épp felcsinálta az aktuális barátnőjét. Íme a fideszes keresztényi erkölcs!

Conchobar 2013.08.02. 08:40:43

dajcstomi már túl van élete delelőjén, merthát önéletrajzot, visszaemlékezést akkor ír az ember, mikor már lezárult a pályafutása. Bár volt miniszter is, dajcstomi mégis csak egy közülünk, átlagpolgárok közül. Szívesen internetezik, választékosan is csak ünnepélyes alkamakkor fogalmaz, és vele se történt/történik semmi, nem is csinál nagy dolgokat (leszámítva azt az 5-6 gyereket, meg azt, hogy a kommunizmus alkonyán majdnem megruházták a prágai rendőrök). De neki legalább vannak haverjai és a nagy semmit könyvalakban is megjelentetheti

saci02 2013.08.02. 08:42:44

Szerintem erre masr legyinteni sem erdemes.... :(

ob.szerver 2013.08.02. 08:50:07

Tipikus fideszes:

- semmi hasznosat nem csinált egész életében
- felmérhetetlen összegű pénzt lopott és herdált el
- töménytelen pénzébe kerül az adófizetőknek
- a tehetségtelenségét is bármire is való alkalmatlanságát arroganciával és pimaszsággal kompenzálja.

És máris kész az alternatív Deutsch-Für életrajz.

ob.szerver 2013.08.02. 08:55:08

@álfirkász:

"Miniszterként, még nős ember volt, mikor épp felcsinálta az aktuális barátnőjét"

A helyzet ennél rosszabb. A saját titkárnőjét kúrta miniszterként és csinálta fel, ami mindennek az alja. Olyan deutsch-fürös.

Anticommunist Hungarus 2013.08.02. 09:13:42

Irigykedtek mi? Ő legalább végigkufircolta a fiatalkorát, ellentétben az itt köpködő impotens, buzeráns bolsevik nethuszárokkal.

nu pagagyí 2013.08.02. 09:19:34

A kontraszelekció élő emléműve ez az ember. Nők hajkurászásán máshoz nem ért, de volt már parlamenti képviselő, ilyen-olyan bizottságok elnöke, miniszter, eu képviselő.

belekotty 2013.08.02. 09:23:43

@Anticommunist Hungarus:

Adatlap

Anticommunist Hungarus 0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

bgp 2013.08.02. 09:29:48

@funfun: Vannak a Tompikánál drágább emberek is.

Conchobar 2013.08.02. 09:31:39

@Anticommunist Hungarus: Már hogyne irigykednénk, ha mi is ahhoz a haveri körhöz tartoztunk volna, mi is kúrogattuk volna a titkárnőnket, üldögéltünk volna a miniszteri fotelunkban, utazgattunk volna, repülgettünk volna idegen országokba, jó pénzért emlékiratainkat írogattuk volna. Csak tudod ami kellemes (lett volna) nekünk, az nem föltétlen válik az ország javára

Falkbeer_ellencsel (törölt) 2013.08.02. 09:35:46

Hadd írjon, legalább addig is dolgozik valamit. A könyvet meg egyszerűen nem kell megvenni, aztán megy az is a kukába, mint a híres 4.5 milliárdos stadion-beléptetőrendszer még anno :)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 09:56:22

Szomorú...'89-ben voltak a rendszerváltó erők: MDF, SZDSZ, Fidesz...Minden normális országban, ha nem is hősökként, de legalább tisztelettel bánnának velük (függetlenül pl. Deutsch stílusától, mely valóban hagy kívánnivalót maga után, bár szerintem nem véletlenül osztották ki rá ezt a szerepet).

Nálunk mindenki Hornt magasztalja (a pufajkást, aki végül átvághatta a vasfüggönyt), választhatónak tartja Gyurcsányt (aki a MSZMP-KISZ vagyon elsíbolásában közreműködött), Bajnait (ld. előbb) stb. Persze, tudom, akkor Pozsgay és a többiek? Nos, a 80-as évek végén ők voltak a reformkommunisták (kb. úgy, mint Nagy Imre '56-ban), akik legalább elindítottak valamit (és nem a rablást, illetve a hatalom átmentését) és együttműködtek az ellenzékkel.

Uhh, ehhez az elemzéshez órák kellenének. A lényeg Anticommunist Hungarus megszólalásában van, persze lehetne finomabb módon...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 09:58:37

Amúgy nem értem, hogy az ellenzékiek minek hivatkoznak gúnyosan állandóan a keresztény erkölcsre? Deutsch nem keresztény...Ember, mint mindannyian. Ha nem bír a libidójával az az ő dolga, a magánélete mennyiben befolyásolja a politikai ténykedését.

csak egy néző 2013.08.02. 09:59:19

@Anticommunist Hungarus:
Mi van kiskancsó, csak nem a faterod neked is?
Ja most látom, hogy te még csak gyakornok vagy próbaidőn a fidióta trollok csapatában. Huzzál bele komám, mert ha ilyen gyengén muzsikálsz, kevés lesz a lóvéd.

xvxvxv 2013.08.02. 09:59:53

@ephart: tik, fideszköcsögök rendesen szopjátok egymás farkát.

nem elég, hogy egy legalja, dolgozni nem szerető, gusztustalan kivakaródzott proli népség vagytok, amelyik egész egyszerűen elveszi a magyartól a magának valót, évtizedekre előre biztosítva az anyagi tehetségét, de még urat is szeret játszani a tetves, magyargyalázó fajtátok, élvezi a gazsuláló bokázást.

ritka egy okádék népség vagytok, tik, fideszköcsögök, hallod e!

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2013.08.02. 10:02:17

@Anticommunist Hungarus:

Remek hozzászólás(ok).

Kérlek vedd fel a kapcsolatot a "Vidéki" kódjelű nick kezelőjével a Lendvay utcában!

Tőle minden segítséget megkapsz az éppen aktuális honvédelmi stratégiánkról.

Üdv.: Á.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 10:05:57

@xvxvxv:

A gyűlöletnek és a bunkóságnak ilyen foka, már beteges. Csak sajnálni tudom, hogy honfitársamnak mondhatlak, de abban biztos vagyok, hogy egyetlen nemzetnek sem lennél büszkesége... :(

Pop40 2013.08.02. 10:10:36

Úgyis nemsoká indul az erkölcstan oktatás, megvan az első kötelező olvasmány a tárgyból. :)

"dajcstomi" életpályája kitűnő példája a méltán elismert narancsbolsi erkölcsnek. :D

Pop40 2013.08.02. 10:14:56

@jobbdemokrata:

Pedig tökéletesen igaza volt.

A hozzátok hasonlóktól meg kifejezett sértés ez a "honfitársam" szó. Rákos sejtek vagytok, akik szívjátok az ország vérét, semmi más, franc se akar veletek bármiféle közös csoportba tartozni.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.02. 10:20:32

Nézzétek meg ennek a szerencsételen kretén Dajcsnak a fészbukkját, akarom mondani a profilképét...közös (profil)kép a Viktorral, bazmeg! Bizalmas viszonyban! Pisis korukból :))) Egy referencia-fotó bazmeg... :DDD Muhahaha :)))

Ez a hülye tisztában van vele, hogy a "Viktoros fotó" nélkül a kutya sem hugyozza le :))) De legalább van önkritikája :))) Muhahaha :)))

xvxvxv 2013.08.02. 10:20:53

@jobbdemokrata: én csak tükörkép vagyok. nézz az országra, hogyan hágjátok meg kedvetekre bármelyik nap, a nap bármelyik órájában.

a szövegem egy ministráns fiúé a gyalázatotokhoz képest.

azt meg végképp nem hinnéd el, hogy legutóbb titeket támogattalak.

csak nagyon tudom gyűlölni a hazug, a magyart cselédnek kihasználó tolvajokat, akár komcsi, zsidó, akár fideszbolsi. lelkem mélyén egy hungarista vagyok.

BKV reszelő 2013.08.02. 10:22:04

@jobbdemokrata: Talán azért, mert a cigánykirály és bandája erre hivatkozik úton-útfélen. Csak visszahllani a mantrájukat, semmi extra...nem kell komolyan venni, azt sem amit mondanak, hiszen orbánc mondta: "egy dolog a választás és egy másik dolog a kormányzás." És ehhez hű is maradt.

willdattaa 2013.08.02. 10:24:42

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kokárdával színezett liberális.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Netuddki. 2013.08.02. 10:26:01

Összefoglalva? Ma Magyarországon idáig lehet jutni ha valaki az orbán haverja. Mindenféle saját erő befektetése nélkül. Nincs semmi amire büszke lehetne. Ennyi...

Netuddki. 2013.08.02. 10:33:14

"A könyv címe „dr. dajcstomi - Akkor és most” "

Alcíme lehetne: Hogyan rohadt meg a narancs.

Bár az a narancs már az elejétől fogva belülről rohadt volt. A szürkésbarna foltok csak 1998-tól jelentek meg rajta. 2002-ben kellett volna kidobni a belsejét...

Conchobar 2013.08.02. 10:33:51

@jobbdemokrata: "Ha nem bír a libidójával az az ő dolga, a magánélete mennyiben befolyásolja a politikai ténykedését." - A csélcsap szoknyavadászkodása, állhatatlansága nemcsak a választók szemében járatja le őt, az általa képviselt eszméket valamint a pártját, hanem (felelős vezetőként) a vele kapcsolatban lévő külhoni vezetők szemében is. Már pedig ez utóbbi minden országlakó kárára van (nemcsak a fideszesek kárára)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 10:34:56

@kovi1970: Ugyanugy rendszervalto volt, nem szimplan "Orban haverja". Amugy meg itthon mindenki vkinek a "haverja" es ez nem baj feltetlenul...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.02. 10:35:44

Apropó, te, Dajcs!

Emlékszel, amikor Parndorfban a Nike boltban álltál a pénztárnál, majd egy pali beszólt neked magyarul (mindenki számára jól érthetőten), hogy:

"szevasz Dajcs!"

"hogy-hogy nem az országodban költöd a pénzedet te képmutató?"

"most meg mit bámulsz te kretén?"

Nem emlékszel? Pedig én jól emlékszem rád... :)))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.08.02. 10:39:06

@jobbdemokrata: Hűűűű, szép volt barátom. És mély.
Akkor most halljunk valami igazán nagyon tisztelőt a rendszerváltó hősök, mondjuk az SZDSZ felé, előre is köszönöm és küldeném a Fidesz tagság reformkommunistáinak, illetve mindenkinek aki szereti :))))))

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 10:52:29

@xvxvxv:

ha hungarista vagy, akkor lehetnél "vállalhatóbb", mert a szövegeid zsigeri gyűlöletről árulkodnak, ami az egészségednek sem tesz jót...és másoknak sem...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 10:53:59

@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!:

ahhoz képest, hogy Barca-drukker vagy, mint jómagam, érzésem szerint van pár különbség közöttünk...például én nem annyira feketén-fehéren szemlélem a dolgokat, és téged sem gúnyollak, azért mert nem értesz egyet velem... :(

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 10:54:49

@Conchobar:

Csak téged érdekel ennyire a magánélete, a külföldi politikusokat nem.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.08.02. 10:58:59

@funfun: "A Deutsch Tamás által nyilvánosságra hozott szövegben egyetlen idézés vagy hivatkozás sincs. Az irodalomjegyzék pedig az alábbi tételekből áll (betű szerinti idézet következik): "Médiakritika Szerk.: Terestyéni Tamás (Osiris, 1997), Halmai Gábor: A véleményszabadság határai (Atlantisz, 1994), Jany János: Médiajog (PPTE jegyzet, 1998), A rádiózásról és televíziózásról szóló 1996. évi I. törvény, A dolgozatban vizsgált egyes országok műsorszolgáltatásra vonatkozó jogszabályai"."

És erre kapott doktori címet.

Netuddki. 2013.08.02. 11:06:11

@jobbdemokrata: "Szomorú...'89-ben voltak a rendszerváltó erők: MDF, SZDSZ, Fidesz...Minden normális országban, ha nem is hősökként, de legalább tisztelettel bánnának velük (függetlenül pl. Deutsch stílusától, mely valóban hagy kívánnivalót maga után, bár szerintem nem véletlenül osztották ki rá ezt a szerepet)."

Tisztelettel? Ha azt nézem, hogy valójában "rendszerlopás" történt rendszerváltás helyett, semmi tiszteletet nem érdemelnek. Helyette inkább letöltendőt érdemelnének, körülbelül a magyar állampolgároktól ellopott 23 év arányában.

A Hornt meg valójában a németek magasztalták fel. Biztos meg volt rá az okuk. Szerintem ez a magyarok számára is vállalható.
Ami meg '56-ot illeti, 24 éves volt akkoriban. A nagy "forradalmárok" meg 16-18 évesek...

2013.08.02. 11:06:21

@MolnarErik: nem ezért kapta meg a doktori címet, hanem azért, hogy leállamvizsgázott.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 11:06:25

@MolnarErik:

Na bumm...Az én diplomám irodalomjegyzéke 3 műből állt. Mégis az egyik legjobb volt abban az évben.

ex-dr. vuk 2013.08.02. 11:13:55

Na de van elo ember akit erdekel ennek a majomnak az eletrajza?

vénkujon 2013.08.02. 11:14:15

"Amugy meg itthon mindenki vkinek a "haverja" es ez nem baj feltetlenul..."

mondd már el miért nem baj ez?

vénkujon 2013.08.02. 11:14:59

@jobbdemokrata: a kérdés neked szól-természetesen

Conchobar 2013.08.02. 11:16:01

@jobbdemokrata: "Csak téged érdekel ennyire a magánélete, a külföldi politikusokat nem." - Ez még riposztnak se alkalmas. Tegyél már különbséget az érdeklődés és a tudomásul-vétel különbséget (már ha tudsz). A kommentjeimben még utalás sincs arra, hogy én nyomoznék dajcstomi hálószobájában (hogy engem 'ennyire', vagy 'annyira' érdekelne dajcstomi magánélete). A közismert tényeket dajcstomi szoknyabolondságáról, állhatatlanságáról (5-6 gyerekéről más-más anyától) elengendő csak tudomásul venni (nekem, neked, meg a külhoni vezetőknek is)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.08.02. 11:20:47

@jobbdemokrata: Kevered, tuti, nem a Barca-tábor jelszava az egy tábor egy zászló (és ebben majdnem biztos vagyok hogy nem ez van a méregdrágán vett Barca mezeimen katalánul) valszeg nincs még egy olyan Barca-drukker az Univerzumban aki ugyanazt és ugyanúgy vallaná amit és ahogy én, tudod, mindenki más és Te sem vagy más, csak hogy elcsépelt legyek :)

És nem gúnyolódtam, amit elvársz másoktól azt Te is add meg másoknak. Ha elvárnád mindenkitől a tiszteletet rendszerváltóTomi felé akkor rendszerváltóTominak is mindenkinek meg kell adnia a tiszteletet mások felé.
Ha tisztelet kell a rendszerváltóFidesz felé akkor bizony jár a rendszerváltóSZDSZ felé is.
És így tovább...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 11:25:10

@kovi1970:

A nagy "forradalmárok" 26 évesek voltak 1989-ben...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 11:26:33

@kovi1970:

A nagy "forradalmárok" 26 évesek voltak 1989-ben...És nem a pufajkásokhoz álltak be...

Conchobar 2013.08.02. 11:26:42

"Szomorú...'89-ben voltak a rendszerváltó erők: MDF, SZDSZ, Fidesz...Minden normális országban, ha nem is hősökként, de legalább tisztelettel bánnának velük" - Tisztelje őket dajcstomi meg mindenki más, aki hasznot húzott a rendszerváltásnak nevezett szabadrablásból. Akik meg nem voltak a nyeresek között (vagy éppenséggel a vesztesei voltak), azok meg engedtessék meg, hogy gazembereknek/tolvajoknak/hatalomátmentőknek tartsák a 'rendszerváltó erők'-et. Ami meg szorosan a fideszeseket érinti,őket emellett még megrögzött köpönyegforgatónak is kell tartana (ha az érdekük azt kívánta, KISZ-es kommunisták voltak, ha meg úgy, akkor liberálisok (az SZDSZ majdnem ifjúsági szervezete), ha meg másképp, akkor keresztény nép-nemzetinek maszkírozták magukat

Netuddki. 2013.08.02. 11:32:04

@jobbdemokrata: "A nagy "forradalmárok" 26 évesek voltak 1989-ben...És nem a pufajkásokhoz álltak be..."

Teljesen mindegy hogyan anyázol, az 1989-es "forradalmárok" szétlopták az országot. Na nem a 24 évesek. Ők csak jóval 1990 után kerültek oda a nagy népnemzeti kondérhoz.

Mellesleg rokonaid? Vagy csak egy akolból valók vagytok? Hasznot húztál a trafikmutyiból? Vagy a pénztárgépmutyiból?
Ugyan hozzál már fel valamit a mentségedre, hogy így szimpatizálsz velük!

ursus artos 2013.08.02. 11:33:25

Megint egy fos bejegyzés.
Az, hogy mi történt 1999-ben a napnál is világosabb, elmondta Orbán is, hogy mi erről a véleménye.
Abban semmi kivetni való nincs, hogy ha egy párt hatalomra kerül, akkor belőlük lesznek a kiniszterek, meg az állam irányítói. A blog jegyzője, meg csak nagyokat pislog mint egy szűz kurva, hogy akkor ez mégis milyen röhejes volt. Pedig nem volt. Annyi volt, hogy muszáj volt leállamvizsgáznia, aztán így is lett. És ebben a sztoriban semmi több nincs, így erről vezérfonalként posztot írni: felesleges izzadás.
Az meg pláne, hogy a szerző hintázik a jogászoknak, a diplomával járó doktori
címen.

"a szakdolgozatnak csak a legnagyobb jóindulattal nevezhető irományt. "
A szerző úgy minősít, ahogy akar...

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.08.02. 11:35:14

@MolnarErik: "A dolgozatban vizsgált egyes országok műsorszolgáltatásra vonatkozó jogszabályai"."

És erre kapott doktori címet

Üdvözöljük az előre látás bajnokát, kijafaszom tomika, mint NMHH aspiráns ;)

Conchobar 2013.08.02. 11:36:54

@jobbdemokrata: "A nagy "forradalmárok" 26 évesek voltak 1989-ben...És nem a pufajkásokhoz álltak be" - Hát ez aztán nagy érdem (1989-ben a félnótás Kádár-imádó Ribiánszky Róberten kívül már senki nem akart a pufajkások/munkásőrök mellé állni. Még a Thürmer mellett megmaradt kommunisták se)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 11:39:48

@Conchobar: látom, jól érelmezted a kommentemet :(

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 11:47:41

@kovi1970:

Szimpátiám kezdetektől fogva tart, és bár látom a hibákat, de minden ilyen esetben elég egy olyan szimpatizáns mint te(vagy lehet, hogy nincs pártszimpátiád, nem számít...), és rájövök, hogy én inkább "tartozom akolhoz", vagyok "vezérhű", "birkamenetes" (bár soha nem voltam, és nem is izgat), ahelyett, hogy feleslegesen gyűlölködnék, és azt kiabálnám mindig, hogy "EZ ÍGY SZAR!" :( Tökéletes dolgok nincsenek, de optimalizálni lehet. És nekem pártpolitikai alapon a Fidesz az optimum...

staropramen 2013.08.02. 11:57:29

Az megvan mindenkinek, mikor ez a majom egy március 15-én Petőfinek maszkírozva osztotta az észt a Múzeum lépcsőjéről???

Conchobar 2013.08.02. 11:58:49

@jobbdemokrata: "látom, jól érelmezted a kommentemet" - Ha értelmeset már nem tudsz írni, akkor dícsérj engem, hogy jól értelmezek. Ha más nem adódik, akkor hosszú nyelvet csontig be

Conchobar 2013.08.02. 12:12:47

@jobbdemokrata: "És nekem pártpolitikai alapon a Fidesz az optimum..." - Nem te vagy az egyetlen. Az nem lehetséges, hogy igazából te magad se tartod optimumnak (legjobbnak, legkívánatosabbnak, legmegfelelőbbnek, legerkölcsösebbnek), csakhát hát ha már na tömeget látsz mögötte, akkor beállsz te is oda

Mail Undelivered 2013.08.02. 12:22:50

A kommentelők elfelejtik, hogy még nincs vége a pénzesőnek. Majd ha az összes polgihivatal (Zugló egyszerre 300-at) megrendeli ezt a példás életutat bemutató könyvet (lsd. diktorunk beszédei), akkor majd lefagy a mosoly az arcotokról. (pedig ti álljátok a zahlen-t, zusammen)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 12:28:51

@Conchobar:

te kis maximalista...Mégis, számodra mit jelent az optimum??? :)

Conchobar 2013.08.02. 12:50:49

@jobbdemokrata: Optimum számomra annyit tesz, mint legjobb (mind között). Egyébként így érti a Wikipédia is ("Unter einem Optimum (lateinisch optimum, Neutrum von optimus ‚Bester‘, ‚Hervorragendster‘, Superlativ von bonus ‚gut‘)"). Az viszont lehetséges, hogy te mást akartál mondani, hogy te azt akartad mondani, hogy számodra a Fidesz a 'legkevésbé rossz' mind között

komplikato 2013.08.02. 12:59:58

@jobbdemokrata: "Nos, a 80-as évek végén ők voltak a reformkommunisták (kb. úgy, mint Nagy Imre '56-ban), akik legalább elindítottak valamit (és nem a rablást, illetve a hatalom átmentését) és együttműködtek az ellenzékkel."

Persze, persze. Nem baj ha nem tartok vallási félórát és nem hiszem el?

komplikato 2013.08.02. 13:07:13

@jobbdemokrata: "Csak téged érdekel ennyire a magánélete, ..."

Érdekelné a fenét, ha nem a pártja meg a zsebpiszokként beszivárgó KDNP akarná megmondani mindenkinek mi a frankó, milyen az erkölcsös ember, ki mit csinálhat a hálószobájában, stb. Akkor a lőtéri kutyát sem érdekelné. Így csak mocskos képmutatók gyülevész bandája, akik bort isznak, miközben vizet prédikálnak. Semmi nem mutatja jobban, mint a családi erőszak szőnyeg alá söprése, meg olyanok bevédése akik azt napi szinten gyakorolják.

komplikato 2013.08.02. 13:09:52

@Conchobar: "Hát ez aztán nagy érdem (1989-ben a félnótás Kádár-imádó Ribiánszky Róberten kívül már senki nem akart a pufajkások/munkásőrök mellé állni."

Azért valakinek sikerült, az MTVA-s Böröcki "Nyitrai János III/III-as ügynök elvtársnak ...

Conchobar 2013.08.02. 13:25:05

@komplikato: Böröckire nem emlékszek, Ribiánszkyra viszont annál inkább. Nagy port kavart '89-ben, fegyveres ellenállásról beszélt, mások meg arról, hogy a Lipótmezőn lenne az ő helye. Még Horn Gyula is megemlékezik róla a'Cölöpök'-ben (Kádár testőre volt azelőtt ez a Ribiánszky)

Napkutya 2013.08.02. 13:41:38

Anno, évekig megélt a kollégiumban abból, hogy ő volt a nagydarab, csinos srác, a jóval okosabb, de kevésbé látványos Törpekandúr mellett.

Sokra elég volt. 99-ben a miniszterségig vitte idehaza, sőt, azt is megúszta, hogy dugja a titkárságot. Csak akkor dobták ki külföldre, amikor büdös lett a hülyesége.

Hogy van-e bőr a képén?

Van, de arra pl. nem használható, mint mondjuk a Selmeczi Gabriella, -mert, lássuk be, még arra sem jó.

Sok háttér információt ismerő, kormányra veszélyes, hivatásos túlélő. Ebből él.

Állami pénzből, adókból.
Belőlünk.

csak egy néző 2013.08.02. 13:56:23

Úgy látszik Tompika nagyon ráér ott a messze távolban, hogy van ideje könyvet írni magárol, aki már akkor egy senki volt, amikor még volt valaki. Vagy kevés az eu-s közel 5 millás havi fizetés? Mégis milyen olvasótáborra gondolt vajon pubika? Lehet, hogy a fidióta Kerényi elvtárs majd beteszi a nemzeti könyvtárba?

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 14:07:54

@komplikato:

"Semmi nem mutatja jobban, mint a családi erőszak szőnyeg alá söprése, meg olyanok bevédése akik azt napi szinten gyakorolják."

A mondat első része: nem szőnyeg alá söprik, te kis okos...Olvass csak utána!

A második részére: legalább kib..szák őket a fenébe a pártból...Ez szerintem semelyik másik ballibdemo pártban nem történik meg :)

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.02. 14:38:57

@jobbdemokrata: tudod kicsi szarházi, Horn ember volt a fidesznyik tetveidhez képest. Érdekes módon, ők pl. nem éltek vissza a kétharmados többségükkel sem. Ebből is látszik, mekkora a különbség ember és narancsos-szar között.

isssti 2013.08.02. 14:41:46

Jó ez a poszt, csak nem derül ki belőle, mi a baj dajcs.. könyvével, ill. mihez "van képe"..
Azon túl, hogy kétségkívül rendkívül buta és tenyérbemászó jelenség, a "ballib" oldal bármely képviselőjéhez képest egy kiscserkész-szamaritánus..mert -ha jól látom- erről az oldalról kritizáltatik jelen esetben.
Ez pedig innentől fogva legalábbis vicces..

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 15:19:08

@álfirkász: ezt a legendat eloszlathatja az amit az Alkotmannyal muveltek egy hettel az onkori valasztasok elott?

Mellesleg, remelem nem a szuleid tanitottak tiszteletre, hanem csak magadat adod, amikor bunko modon becsmerelsz masokat...

isssti 2013.08.02. 15:19:32

..az itt előszeretettel emlegetett Horngyuszibához képest pl. dajcstomink egyenesen egy szent: embert sem ölt, önkényuralmi hatalom vezetője sem volt - szóval érdekes dolgok ezek a magyarországi erkölcsi viszonyok: egyesek szerint a pufajkás, '56-os karhatalmista gyilkos, majd kádárrezsim sztenderd vezetője (HGY) lenne Deutsch-al szemben az erkölcsi példa.
Bizarr, mit ne mondjak..

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 15:19:45

@álfirkász: ezt a legendat eloszlathatja az amit az Alkotmannyal muveltek egy hettel az onkori valasztasok elott?

Mellesleg, remelem nem a szuleid tanitottak tiszteletre, hanem csak magadat adod, amikor bunko modon becsmerelsz masokat...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 15:20:17

@álfirkász: ezt a legendat eloszlathatja az amit az Alkotmannyal muveltek egy hettel az onkori valasztasok elott?

Mellesleg, remelem nem a szuleid tanitottak tiszteletre, hanem csak magadat adod, amikor bunko modon becsmerelsz masokat...

Démonmac1 2013.08.02. 15:42:11

Bojkottálni kell az ulpiust.
Én legalábbis nem veszek tőlük könyvet.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.02. 16:44:59

@jobbdemokrata: mit műveltek az alkotmánnyal? És mit műveltek az elvtársaid a tákolmányukkal, te köcsög?
Anyád gondolom, nem volt, különben szorult volna beléd némi kultúra.

Alaister Grand 2013.08.02. 17:59:17

Mélységesen ellenszenves figura. Minden megszólalása egy humanisztikus katasztrófa. Szomorú ez. :(

Alaister Grand 2013.08.02. 18:01:41

@álfirkász:

Mondjuk nem is éltek vele. Sajnos.
(Bár én nem mondanám, hogy Horn nagy ember lett volna. Őt én egy simlis viceházmesternek látom. A capo di capo hadsereg mellett, akikkel manapság van dolgunk, eltörpül...)

Csutka Alma 2013.08.02. 18:10:28

@Anticommunist Hungarus: Egyet értek veled!
Egy ember közülünk!
Legalább élvezte a fiatalságát, és amikor már avas lett a kapcsolat: lelépett. Helyes. Nem tartott szeretőt.

A titkárnője pedig a gyereket akarta : TŐLE!
Ennyi.

Ez mással is megesik. Nagy dolog!

Éljen boldogan!

Csutka Alma 2013.08.02. 18:19:16

@álfirkász: Nem Hornról szól a cikk:-))
Amúgy Horn egy kegyetlen, gonosz, törpe volt.
A csókosai is magára hagyták, szenvedett magányosan a Kútvölgyiben, gyogyin. A családja sem látogatta.
Hagyjuk már a társadalmunkat megnyomorítók dícsőítését!
Ami elmúlt, az már nem jön vissza - haladni kell a korral, előre!! Birkák!!

csak egy néző 2013.08.02. 18:46:43

@Csutka Alma:
Hú micsoda megengedő vagy kicsihuszár, ha a te lányod csinálta volna fel és lelép, akkor is ilyen belátó lennél?? Bocsi, most látom, hogy te is csak próbaidős fidióta troll vagy, mint az antikommunista hungarista barátod, akkor pedig huzzál bele a nyalásba, mert kevés lesz a lóvéd.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.02. 19:02:33

@álfirkász:

Azt művelték, hogy egy hónappal az önkori választások előtt egyfordulóssá tették azt..

A köcsög megszólítás és az utolsó mondatod miatt pedig mondom:szerencséd, hogy így anonim kommentelhetsz,mert most már legszívesebben pofán vágnálak. Édesanyám halott, és igenis, szorult belém kultúra, többek között az ő hatására is, emiatt nem mondom el, hogy minek tartalak. Vannak emberek akikkel szívesen vitatkozom. Téged már emberszámba sem veszlek...

funfun 2013.08.02. 19:18:17

Végigolvastam a véleményeket. Az lep meg, hogy derék jobbos kommentelők akkor is tapsikolnának, ha valami vezető fideSSes nertárs nagy nyilvánosság előtt saját anyját rakná seggbe, majd falhoz kenne pár kiskutyát. Mer bezzeg a komenisták is csináátáák, aszt mégse vót baj. Kár, hogy nem értitek: baj, hogy egy csomó balos haszonleső politikus volt/van, de ha már egyszer beszavaztátok a Kedves Vezetőt oldalbordájával, a Stüszi Vadásszal, legalább legyen annyi önkritikátok, hogy azt mondanátok: elkúrtuk. Vagy mindjárt jobb nektek, ha nem a komcsik lopnak, hanem a népnemzeti keresztények?
@MolnarErik: köszönöm az értékes információt. Látszik, a derék fiatalember valóban megérdemli, hogy doktor úrnak szólítsák.

béla a görög (törölt) 2013.08.02. 19:36:19

sok selejtet kitermel egy társadalom. na az egyik legszebb példája ez rakás ...

1) 47 évesen önéletrajzi könyvet kiadni
2) dr. dajcstomi - b... tompika a főiskolai diplomádat a doktori címmel amit 20 év alatt szereztél
3) a született politikus - a) az sem tudod mi az a politikus b) tompika - a politikusokat választják - szállj le arról a kurva magas lóról c) tehetség? nézd meg a szótárban
4) a prágai augusztus - ez minden? ebből akarsz megélni, nyugdíjba menni? az őszinte barátságokból, a zajos magánéletből meg prágából?

Tompika egy kutyasétáltaást nem bíznék rád.

Parajpuding 2013.08.02. 22:06:11

Már önmagában a dr. odabiggyesztésének kényszere sokat elmond a tompika kivagyiságáról. Számomra akkor sem érdekes ez az iromány, ha történetesen választ adna olyan kérdésekre, hogyan válhat egy világrajött emberi lényből majd fél évszázad alatt végérvényesen emberszabású sz*rdarab.

Parajpuding 2013.08.02. 22:07:50

Már önmagában a dr. odabiggyesztésének kényszere sokat elmond a tompika kivagyiságáról. Számomra akkor sem érdekes ez az iromány, ha történetesen választ adna olyan kérdésekre, hogyan válhat egy világrajött emberi lényből majd fél évszázad alatt végérvényesen emberszabású sz*rdarab.

Parajpuding 2013.08.02. 22:11:40

Már önmagában a dr. odabiggyesztésének kényszere sokat elmond a tompika kivagyiságáról. Számomra akkor sem érdekes ez az iromány, ha történetesen választ adna olyan kérdésekre, hogyan válhat egy világrajött emberi lényből majd fél évszázad alatt végérvényesen emberszabású sz*rdarab.

Parajpuding 2013.08.02. 22:14:04

@Parajpuding: na azért ez a blogmotor se kifli...

játccótér 2013.08.03. 00:32:17

Az már volt, hogy ki a fasz az a dr.dajcstompi, ja, nem, a dr. dajcstomi?? :D

játccótér 2013.08.03. 00:36:51

@kovi1970: azért dajcstompi testvére, Péter, az egy mágnás, ügyes üzletember. Tompit nem futtatnák, ha nem lenne üzleti háttere. Ne légy naiv, orbán nem egy ilyen gyerekgyártó kripli barátságára büszke. Max. tompi sokat tudott és kotyog, mert esze sok nincs, kotyog, főleg ha tolja így veszélyes alak. De ezel lassan elévülnek, szóval tompit akkor eltartják a süllyesztőben majd a gyerekei...:D

játccótér 2013.08.03. 00:38:53

@álfirkász: hát persze! Meg a sok vak komondor, ezek már csak ilyenek. Meg a van köpeny, s mögé/bele lehet bújni, a sok birka meg erre vevő! :(

ezanicknevem 2013.08.03. 02:45:55

@jobbdemokrata:
"Szimpátiám kezdetektől fogva tart"
"Tökéletes dolgok nincsenek, de optimalizálni lehet. És nekem pártpolitikai alapon a Fidesz az optimum... "

Tanulságos lenne tudni, hogy mi az, amit a Fideszen szerinted "tökéletesíteni" kell. A féltégla sem tökéletes ablakpucolásra, de ha nincs más, azzal is kiegyezel optimumként?

Az az érzésem, mintha olyasvalaki írását olvasnám, aki beleragadt ifjúkora a Fidesz-szimpátiájába, és úgy van vele, mint a kopaszodó férfi az ifjúkori frizurájával: ahogy a világ változik, a régi frizura / pártpreferencia egyre kevésbé áll jól, de ő ragaszkodik hozzá, mint a fiatalsága illúziójához.

jobbdemokrata, ébresztő, a Fidesz nem a jobboldali demokráciáról szól. A Fidesz még csak nem is a politikáról szól. A Fidesz Orbán Viktor egójáról szól minimum 1998 óta (nyilván arról is képben vagy, hogyan változott meg a párt belső szabályzata akkortájt), meg azokról, akik üzletelnek vele, remélnek tőle valamit meg félnek tőle. A baj az, hogy 2010 óta ez a hármas réteg már az egész országra vonatkozik. Ahhoz, hogy boldogulj, nem árt ha a három csoport valamelyikének tagja vagy - bizniszelsz, meglapulsz vagy jó lábhoz húzódsz, hogy a füled tövét vakargassák.

Neked ez jó? A háromból valamelyik rétegbe tartozol?

Vagy csak nem veszed észre, hogy 2010 óta a te optimalizált Fideszed a maga képére formálta a teljes közigazgatást, tájékoztatást, saját burzsoáziát épített ki, saját közoktatást, kb. saját országot csinált? Az idők végéig írhatnám, milyen országot csinálnak... De ha látod, és tetszik, fölösleges, ha meg nem látod, tanítson téged más, nekem erre nincs több időm.

otgorbebogre 2013.08.03. 03:11:14

Szuletett politikus? HAAHAHAHA , mert mas munkaja nem volt!

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.08.03. 03:17:05

@ezanicknevem: nyilvanvaloan en elfogultabban, es ezaltal kevesbe feketen latom a Fideszt, de ha mar politikarol van szo: neked van "optimumod" vagy meg kivarsz? :)

I-Work 2013.08.03. 05:12:11

Most mi a baj a könyvvel? Nem kell megvenni. Nem hinném, hogy besteller lesz.

És már várom szopóka, nyalóka, Selmeczi szóvivő könyvét is, "hodan lett pöfe ész szelypesz isz" címmel.

2013.08.03. 06:41:23

@jobbdemokrata: A fidesz, mint optimum?
Vazzzzeeeee!
Ha optimum lehet az egy ember mögé felálló szervezet, amely szétesne a vezér nélkül, ha optimum a vagy bekussolsz (Csányi) vagy kicsinálunk ideológia , ha optimum a középszer, a bólogató, nyalizó párthűség, a tehetségtelenség, akkor tényleg optimum. Neked. Szerintem meg autokrácia. Nem jobbdemokrácia, hanem rosszabbdiktatúra.
Szégyene a hazának. A jobbágygondolkozás kötelező, ugye?
Werbőczy most boldog lenne...

felcsutisuttyo 2013.08.03. 07:42:36

MAJD AMIKOR A HOLTESTÉT ADJÁK KI, HOGY ..".URNÁZHATÓ"...TEMETHETŐ......AZ LESZ SZÉP !:DDDDDDDDD

regress 2013.08.03. 08:12:08

@wmiki: nincs isten kisköcsög

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.08.03. 08:25:07

@regress: tudom, tudom... amit nem lehet látni az nincs... mint az ellenzékiek szavazói
xd

Zolika817 2013.08.03. 08:36:35

@kovi1970: egyetértek, bár szerintem az egészet kellet volna kidobni, a belső része a gázos, a magja

zila5 2013.08.03. 08:53:31

Ne bántsátok szegény Tomit.
Azon melózik hosszú évek óta, hogy üres tekintet szempontjából beérje országunk vezetőjét.
Ahogy elnézem, már alakul.

$pi$ 2013.08.03. 09:22:24

Mondjuk dajcs egy elég vállalhatatlan figura. Viszont: az itt leírtakból két dolog jön le:

(1) gyenge az egyetemi diplomamunkája
(2) zabigyereket csinált.

Namost ez ma magyarországon elég kevés ám!

Legalább ő írta a saját diplomamunkáját, legalább nem tesi-barkácsszakkör tanári diplomája van, legalább nem kellett elvenni tőle, nem kétes hírű gazdasági ténykedésért híresült el, nem tudunk arról, hogy adót csalt, nem bukott le azzal, hogy a hazugságait beszéli meg a haverjaival.

Zabigyereket csinált, ez is gáz, de azért nem hallatlan a nemzetközi művészvilágban. Ettől még amerikai elnök vagy francia miniszterelnök is lehetne. Ráadásul nem tagadta le, nem hazudta, hogy meg sem történt, a mai világban erre már nem jár megkövezés vagy ilyenek.

Unszimpatikus, meg gázos csávó, de azért azt el kell fogadnia mindenkinek, hogy ha dajcs lenne a leggázabb magyar politikus, akkor sokkal jobban éreznénk magunkat.

Netuddki. 2013.08.03. 09:53:04

@$pi$: Hát, a tompikamosdatásod is elég gázos. Nálam az a magyarázkodás, hogy "mások se különbek", "mások is lopnak, csalnak" nem igazán elfogadható. Ez kb. a dedós szint. A South Parkban Cartment is kiröhögjük ha hasonló magyarázkodással próbálkozik. De az ő karakterét pont ilyenre írták meg...

Netuddki. 2013.08.03. 09:59:47

@$pi$: Ja, és a leglényegesebb dolog, amit már párszor elő is hoztam:
Az, hogy egy (hehe) "politikus" megcsalja a feleségét, gyakorlatilag azt jelenti, hogy erkölcsileg elég alacsony szinten van. Arra enged következtetni, hogy ha alkalma van rá akkor ellopja pl. a közpénzt is. Mert erkölcsileg kihívásokkal küzd és ennyit ér.
Amelyik (megélhetési) politikus meg nem határolódik el az ilyenektől és bot nélkül piszkálja, azok azt jelzik az állampolgárok felé, hogy elfogadják az ilyen viselkedést. Madarat tolláról.
Az itt kommentelőkről nem is szólva. Csak magadat járatod le ha véded ezeket a tetveket. Mindegy melyik oldalon állnak, az orbánén vagy az orbán "ellenfeleién". Akiről már egyszer bebizonyosodott, hogy lopott csalt vagy hazudott annak nincsen helye az ország élén. Függetlenül attól, hogy bevallotta-e...

$pi$ 2013.08.03. 11:34:46

@kovi1970: "Hát, a tompikamosdatásod is elég gázos."

Nem mosdattam. Elmondtam, hogy vállalhatatlan és gázos. Én személy szerint kimondottan rühellem.

"Arra enged következtetni, hogy ha alkalma van rá akkor ellopja pl. a közpénzt is. "

Ez meg butaság. Közismert érvelési hiba, ezen logika alapján folytathatnád a sort, hogy aki lop az gyilkol is.

"Az itt kommentelőkről nem is szólva. Csak magadat járatod le ha véded ezeket a tetveket."

Milyen "tetveket"? Milyen mosdatás?

"Akiről már egyszer bebizonyosodott, hogy lopott csalt vagy hazudott annak nincsen helye az ország élén."

Jogos, de nem tudom, hogy dajcs hazudott -e. A felesége tudna erről bővebben beszélni, nem tudom, hogy becsapta -e a feleségét vagy csak egyszerűen házasságon kívüli kapcsolatot tartott fenn a felesége tudtával. Nem is érdekel.

A gázos inkább az, hogy ifjúsági és sportminisztert csinálnak valakiből, akinek zabigyereke van: zabigyereknek lenni nem túl kellemes dolog, ne legyen már ifjúságért felelős miniszter az ilyen.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.08.03. 11:58:09

@Letícia: Az államvizsga tkp a szakdolgozat megvédése.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.08.03. 12:03:13

@jobbdemokrata: Hát az még akkor is gáz, hha felfedeztél vmit.
"A dolgozat elkészítésével a hallgatónak tanúsítania kell, hogy tanulmányai során elsajátította a könyvtárhasználat és az irodalomkutatás alapjait"
3 tételes irodalomjegyzékkel jobb helyeken már 1 első féléves szemináriumi dogán is megvágják az embert. (5 tételért talán 1 kegyelemkettest adnak).

Csutka Alma 2013.08.03. 13:11:39

@csak egy néző: Magadat minősíted ezzel a hozzászólással, a szleng, amit használsz biztosan jól beleillik az olvasói táborodba, de azért válogasd meg a szavaidat!

Itt szinte mindenki csak kritizál, becsmérel, és irigykedik a másik emberre.
DM felvállalta az összes kapcsolatát, gyerekeit. Nincs zabigyereke!!
És ti, akik kapcsolatban éltek, az micsoda? Na ott születik sok-sok megélhetési zabigyerek!!
Ezen is el lehet gondolkozni!
Amúgy: apolitkus vagyok , de ezt te nem értheted.

Legyenek jobb napjaid:-))

csak egy néző 2013.08.03. 14:59:16

@Csutka Alma:
Kiskancsó, jobb lenne, ha visszavennél a fene nagy orcádból, szoknod kell még itt a stílust, azt hiszem én még finom is voltam itt. Ugye a te gyerekeidnek is bemutatnád példának Tompika életútját? Az első feleségét ismerem, egy tündéri teremtés és nem kivánom, még neked sem azt, amin keresztül ment a két gyerekkel, miután ez a derék "politikus" elindult a farka után.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.08.03. 15:00:33

@Anticommunist Hungarus:
Ezek szerint igaz... mármint, hogy te is megvoltál neki... ízlések és pofonok.
Előbőr lenne a tompika képén? Lehet...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.08.03. 15:05:11

@Csutka Alma:
Felvállalta?
Aranyanyám!
Te el vagyol tévedve, mint tompika az egyetemen.
Félrekefélt házasság mellett, lebukott, tagadta, kussolt, végül amikor a gazdája a lábához intette, utána kényszeredetten beismerte...
Olyan megható ez a fene nagy "felelősségvállalás".
Beszarok... Erkölcsről azért vele kapcsolatba sem kéne példálózni.
Családi örökségként meg hozott azért még pár dicső őst, akik felemelték érte anno a piros telefont.

2013.08.04. 14:02:11

@MolnarErik: hát nem, az max. 10 %a, ha azzal meg vagy, mehetsz államvizsgázni. 4 fő tantárgy van, és egyik sem piskóta. Idő legalábbis kell, hogy megtanuld a tételeket.

2013.08.04. 14:11:05

@béla a görög: egyetértek! Az ilyen tompika klasszisnak az a jó, hogy fogalma sincs a világról, így bátran mond véleményt, alkot ítéletet abból a pár agysejtből, ami van neki. Az is igaz, hogy nehéz lehet neki,hogy a központi agyát máshol hordja...:D

Közösségek

süti beállítások módosítása