UPDATE - Külsős lehetett az erőszakoló az ELTE TÓK gólyatáborában

2014. 08. 31. 18:16 - Átlátszó Oktatás

A SONLINE értesülései szerint nemi erőszak történt Fonyódligeten, ahol két felsőoktatási intézmény tartja gólyatáborát. A rendőrség megerősítette a hírt, miszerint az eset péntek este történt.

1239127_10204078599623024_3749908349651299977_o.jpg

Többszörösen megerősített információink szerint a bűncselekmény az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar gólyatáborában történt. Megerősíteni látszik ezt az is, hogy a jelenleg ott zajló két gólyatábor közül a TÓK eseménye már pénteken is tartott, míg a BKF szombaton kezdett.

A TÓK pénteki gólyatábori programja szerint vacsora után vetélkedőt és ismerkedős estet tartottak, ezt követően italakciókkal, bulival és "banzájjal" folytatódott az éjszaka.

Emailben megkerestük az ELTE TÓK hallgatói képviseletét az este körülményeiről, válaszuk beérkezésekor frissítjük írásunkat.

UPDATE 1-5.

1.
Tisztelt Átlátszó Oktatás!

Az ELTE a holnapi napon ad ki hivatalos tájékoztatást a történtekkel kapcsolatban, miután konzultált az illetékes rendőrkapitánysággal.

Addig is türelmüket kérjük!

Üdvözlettel:

ELTE Tanító- és Óvóképző Kar
Hallgatói Önkormányzat

2. Forrásaink szerint "külsős" férfi lehetett az elkövető, tehát nem gólya és nem is szervező, a táborban dolgozott a szervezők megbízásából. (A "külsős" megfogalmazás abból adódott, hogy a források nem a kar hallgatójaként beszéltek róla, azóta kiderült, hogy az ELTE-BTK-hoz kötődik)

3. Az MTI-nek nyilatkozott a Kaposvári Járásbíróság szóvivője: elrendelték 30 napra egy 38 éves budapesti férfi előzetes letartóztatását, akit azzal gyanúsítanak, hogy "egy fonyódi gyermektábor területén" bántalmazott egy lányt. Az ELTE az MTI-nek hozzátette:

"Azt egyértelműen megerősítjük, hogy az ELTE gólyatáborában a szervezett programok keretében a résztvevők semmilyen kényszerítésnek sem voltak kitéve, bűncselekmény ezekhez kapcsolódva nem történt"

A közlemény úgy folytatódik, hogy amikor a biztonsági szolgálat és a szervezők észlelték a rendezvény programjaitól függetlenül történt atrocitást, kellő határozottsággal léptek fel, és gondoskodtak a sértett jogérvényesítéséről, személyes támogatásáról. Végül hangsúlyozzák, hogy az ilyen aljas bűncselekmények gyanúja esetében különösen fontosnak tartják az áldozat fokozott védelmét, a személye iránti tapintatot, az esetlegesen szükségessé váló pszichológiai segítség biztosítását, valamint elutasítják "az ilyen cselekmények relativizálását, rosszízű bulvárosítását".

4.
A VS.hu értesülései szerint a gólyatáborban működő fotós lehetett a tettes. Az ELTE hírzárlatot rendelt el (amit mi is érzékeltünk), az esemény facebook oldaláról levették a fotós nevét és képét. A gólyatábor hivatalos oldalán azonban még megtalálható egy fotós, méghozzá a szervezők között. A fotós a VS.hu állítása szerint aktfotózást is vállal, ami mondjuk a fotósok jelentős hányadára igaz az országban. A feltételezett elkövető publikus partyfotó portfóliójában néhány kép inkább meggyőző.

10584006_4548628610066_2354370661031925722_n.jpg
A VS.hu értesülését, miszerint korábban volt hasonló előélete a fotósnak, forrásaink is megerősítették. A szereplők számára tanulságos lehet, az a mottó, ami a gólyatábor oldalán olvasható: "What happens in the gólyatábor, stays in the gólyatábor."

5. K.S.Sz. beismerő vallomást tett tegnap a rendőrségen. Egy forrásunk megerősítette, hogy a szervezők tudhattak a Blikk által is megírt előéletéről, ennek ellenére meghívták. A korábbi értesüléseink alapján azért használtuk a "külsős" megfogalmazást, mert forrásaink szerint nem az ELTE TÓK hallgatója az elkövető. Az ELTE TÓK HÖK takarításba fogott az interneten, így radíroztak egyet az esemény facebook oldalán, a HÖK oldalán, illetve a gólyatábor hivatalos oldalán is. Lekerültek a szervezők is, akik között fel volt tüntetve K.S.Sz. is. Egy korábban kimentett képből lentebb kiemeltük, hogy miképp szerepelt az oldalon, a többi szervezőt nem tüntetjük fel, felejtse el mindenki a kollektív bűnösséget!
A történtek és a szervezők szerepe meglehet kínos a HÖK-nek, de a  takarítás abszolút érthetetlen,főleg a beismerő vallomás után, ettől egy eset nem lesz meg nem történt. Egy "Megdöbbenéssel állunk a történtek előtt" nyilatkozat szerencsésebb és elegánsabb megoldás lett volna.


eroszak_3.jpg

 

Aki további információval rendelkezik a tábor lebonyolításáról, az esti vetélkedőről, az írjon az atlatszooktatas@gmail.com címre!
Több félrevezető információt is kaptunk a kilétét illetően, ezért megkérünk mindenkit, hogy kerüljék el mások alaptalan megbélyegzését. Az információkat ellenőrizzük, csak így osztjuk meg.


A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr726652887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ybl 2014.08.31. 18:42:23

Tanító és Óvóképző.... Ide csak nők járnak. Megműfaszoztak valakit akarata ellenére?

bonsoirbazmeg 2014.08.31. 19:59:58

és hányan lehetnek, akik nem tesznek feljelentést...

2014.08.31. 20:12:36

@bonsoirbazmeg: és hányan lehetnek, akik maguk provokálják ki a dolgot és aztán rendőrért vinnyognak.

GaboorR 2014.08.31. 20:26:07

@retrovírus: Történjen bármilyen szintű provokálás, akarata ellenére egy nőt sem erőszakolunk meg. Egy embert sem. Senkit sem. Soha. :)

Yobbágy Fery 2014.08.31. 20:32:13

Ez egy gólyatábor. Akkor mi van, ha csak annyi történt, hogy jól beb*szott a csaj is, meg a srác is, aztán reggel, amikor a csaj kissé másnaposan oldalra fordult, szembesült a tényekkel, megbánta, aztán most hiszti van?
Nem kéne rögtön nemi erőszakot kiáltani, amikor még csak annyit tudni, hogy lehet, hogy az történt. De az is lehet, hogy csak két fiatal szórakozott, az egyik meg másnap megbánta.

2014.08.31. 20:50:24

@GaboorR: ebben egyetértünk, lehet, hogy félreérthető voltam. Bár arra ritkán van példa, hogy a megerőszakoláshoz a beleegyezését adja, így az axiómád szemantikailag inkorrekt.

Inkább arra gondoltam, amit yobbágy mondott, hogy bebaszva esetleg olyat csinált az óvónéni, amit később megbánt.
Amíg a körülményeket nem ismerjük, egyik felet sem kéne elítélni.

GaboorR 2014.08.31. 21:03:33

@retrovírus: egyet értünk, nyilván értesz, hogy nem a megerőszakolásra gondoltam, hanem a szexre (a beleegyezésnél). Csak elkúrtam szemantikailag, de ez most tényleg fontos? :D
Én nem ítélek el senkit, a hír is úgy szól, hogy "történhetett", és még semmit sem tudni a dologról.

tisztapista 2014.08.31. 21:13:31

A gólyatáborok nem a "hallgatói életre" készítenek fel, hanem az éjszakai életre.

Ezek után aki odamegy, az tudja, hogy mire számítson: semmi jóra. Csicskáztatás, beavatás, ivászat, buli, drogok. Ezek saját tapasztalataim az általam legutoljára látogatott gólyatáborból, 1997-ből. Azóta vajon mennyit változtak a dolgok? És vajon milyen irányba?

gerifield 2014.08.31. 21:33:37

@tisztapista: Voltam és szerveztem is nem egy gólyatábort. Hidd el, nem így megy a legtöbb helyen. Még az ELTE gólyatáborokban sem.
Ez egyedi eset.

vilagpolgar 2014.08.31. 21:59:13

@tisztapista: Azért nem szabad ennyire általánosítani. Vannak ilyen gólyatáborok, de a top egyetemek többsége normálisan meg van szervezve, és az iskolára (is) készít.

otapi 2014.08.31. 21:59:41

Ugyan már, egy gólyatáborban sem fenyegetik késsel a gólyákat - csak azt lehet csicskáztatni, aki hagyja magát. Amikor gólya voltam, akkor is próbálkoztak "vicces" feladatot adni, de mondtam hogy márpedig nem. Aztán kompromisszumos megoldásra jutottunk, ami mindenkinek jobb volt :) Végül pedig, mi gólyák vittük haza a túzottan elázott, járni alig tudó mentorunkat :)

otapi 2014.08.31. 22:01:53

@Ybl: Nekem egy haverom azért jelentkezett ilyen szakra mert itt biztos talál jó csajt (meg a pontszámával csak ide vették fel)

tisztapista 2014.08.31. 22:06:17

@vilagpolgar: "Azért nem szabad ennyire általánosítani. Vannak ilyen gólyatáborok, de a top egyetemek többsége normálisan meg van szervezve, és az iskolára (is) készít."

Elég a top egyetemek heti bulijaiba ellátogatni, hogy lássuk, milyen ott a színvonal. Na, pont ugyanez van a gólyatáborban. Szóval ha egy buliban elmélyült könyvtanulmányozás zajlik, akkor a gólyatábor is hasznos információátadásról szól.

A gólyatábor = buli + a beíratkozáshoz szükséges adminisztratív ismeretek egy részének átadása.

Ezek egyikéhez sem kellene egy ottalvós, többnapos tábort szervezni.

De felőlem nyugodtan szervezzenek gólyatábort, csak azt ne mondják, hogy nem a buli a fő cél.

lifelike 2014.08.31. 23:14:43

hú most mi lesz!!!4!!

kisQtya 2014.09.01. 00:10:57

@Radics Gergely: Na ne viccelj! Egyedi eset? A gyerekeim tavaly voltak az ELTE gólyatáboraiba. Olyanokat meséltek, hogy el sem akartam hinni.
Egy gimis osztálytársuk pedig - nem ELTE - gólyatáborban arra ébredt, hogy vérzik a végbele, vélhetően többen is seggbekúrták. Feljelentést nem tett, mert fingja sem volt, ki(k) volt(ak)..... annyira be volt baszva a lelkem. Ő is tanítónéni lesz. :)

bbwd 2014.09.01. 01:30:08

"Nemi erőszak történhetett... "

az bármikor, bárhol történhet, gólyatáborban meg főleg

m. g. 2014.09.01. 07:09:07

na ugyan ne adjuk már el természetes dologként, ha valahol úgy viselkednek, mint az állatok

AutosVilli 2014.09.01. 07:10:58

Nos történetesen egy srácot erőszakoltak meg 4 -en lányok akarata ellenére.

Lángharcos 2014.09.01. 08:51:35

@tisztapista: Nem tudom, nálunk volt bíztatás ivásra, hajnalig tartó bulira. Aki akarta, megtehette, volt bőven elérhető ital. Aki nem akarta, azt nem erőltették. Lehetett menni mást csinálni, vagy csak nézni, ahogy a bevállalósabbak ittak vagy vízzel telt kotonokat adtak kézről kézre.

Zephyrous 2014.09.01. 09:48:24

Ha egy lány, egy gólyatáborban, mattrészegen ágybabújik fűvel-fával, majd később ezt megbánva feljelenti partnereit, az nem erőszak, hanem gyenge erkölcs! Ennyi.

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 10:10:27

@tisztapista:
Én 2005-ben voltam gólyatáborban, buli az volt, ivás az volt, de csicskáztatás az nem.

De miért ne szabadna az egyetemistáknak alkalmanként bulizni? Én mondjuk egy kezemen meg tudom számolni, hányszor buliztam 6 év alatt hallgatótársakkal, nem büfé szakra jártam, az így fennmaradó szabadidőmet pedig más jellegű kikapcsolódással töltöttem el.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 10:21:08

Komolyan nem értem, hogy miért az az emberek első feltételezése, hogy "biztos részegen megdugatta magát aztán másnap szégyellte és bekamuzta hogy erőszak volt".

Szánalom.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2014.09.01. 10:22:09

Jellemző, hogy a nickek alapján kizárólag férfiak vannak azon az állásponton, hogy nem történt nemi erőszak, csak megbántak egy részegen dugást. Nos, barátaim:

1. Én is férfi vagyok, a miheztartás végett.

2. Lóf@szt sem tudunk a történetről, szóval kár vetíteni előre. Tény, hogy előfordulhat olyan is, amit ti írtatok, ellenben az is tény, hogy a bejelentett szexuális erőszakok döntő többsége (több mint 95%-a) valóban megtörténik, ráadásul nem is az összes eseményt jelentik be.

3. Egy ilyen súlyos bűncselekmény GYANÚJA mindenképpen részletes kivizsgálást követel. Nem lehet elintézni üres feltételezésekkel.

4. Egyelőre sem az áldozatról, sem pedig a gyanúsítottról nem tudunk semmit, illetve a körülményekről sem.

5. Egy megkezdett, beleegyezésen alapuló szexuális aktus is átalakulhat nemi erőszakba, amennyiben valamely fél egy ponton túl már nem kívánja folytatni a cselekményt, míg a másik fél ezt nem veszi figyelembe. Ez a fajta erőszak ugyanolyan elbírálás alá esik jogilag!

kronosz6 2014.09.01. 10:30:04

Két éve Csopakon nyaraltam, mérnök létemre nem voltam gólyatáborban, ezért meglepett, amit ott az utcán láttam, hallottam. Annyira meglepett, sőt felháborított, hogy kinyomoztam miféle gólyatáborba botlottam, és mivel én is azon az egytemen végeztem írtam egy levelet. Ebből idéznék:
Tisztelt Dékáni Hivatal,

Csopakon nyaralunk és vesztünkre augusztus 20.-án belebotlottunk egy furcsa, nagyon hangos különítménybe mint megtudtuk az Önök Gólyatábora masírozott a csopaki állomástól valamilyen táborhelyre. A különítmény elején egy kézihangszóróba üvöltöző őrült haladt, majd a szegény diákok a csomagjaikkal, a végén egy hasonló őrmester külsejű személy, aki minősíthetetlen stílusban üvöltözött a sor végén haladókkal.

Az elmúlt két napban Csopak ettől a hangos bemondótól és az obcén kifejezésektől hangos. Helybéliek szerint ez évek óta így folyik és még lányokat is vetkőzésre kényszerítenek, ami szerintem felháborító!

Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e a kar vezetése, hogy mi folyik ebben a gólyatáborban és egyetért-e azzal, hogy a leendő mérnökök minősíthetetlen kifejezéseket tanuljanak még mielőtt az egyetemi életük elkezdődne!
----
Választ nem kaptam a levélre

manager2008 2014.09.01. 10:31:04

A vége az lesz ennek a ok nemierőszakos, alkoholos, drogos szexnek, hoyg lesz egy államilag előírt adatlap amit a két félnek alá kell írnia tanuk előtt, hogy ők szex kapcsoalatot hoznak létre dátum tól ig, és a következő cselekmények a megengedettek , felsorolás, stb. Minden más esetben kivédhetetlen a megerőszakolás vádja, ugyanis ha bárki megdugott egy nőt is alkoholosan erősen befolyásolt állapotban akkor már vádolható erőszakkal. A dugás egy kereskedelmi tranzakció szintjére fog zuhanni, mint egy autó lízing. Mi van ha a lányka kér egy fenekelést és marad rajta nyom? Véged. :) Hülyeség ez az egész. Ha meg nem dugod meg akkor hülyének néz. ?)

manager2008 2014.09.01. 10:34:57

@Fleur du mal: Szerinted minek mennek oda? irodalmi elolvasó estet tartani?. A fiatal végre felnőttnek gondolja magát, nem kell hazamenni időre, és ő lesz a menő egyetemista. A beavatók meg olyan magatartás formákat sugároznak neki amit tudomásul vesz és majd mesélhet máskor hogy mi történt vele. Élmény gyűjtés némi negatív hatásokkal, mármint nem tud ülni egy hétig. Megérdemli.

Hajdú Peter 2014.09.01. 10:41:38

Nem semmi, hogy mar a csajok is egymast eroszakoljak. Remelem aze egy video elokerul az akciorol.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 11:05:02

@manager2008: Igen, egy 600 fős gólyatáborban nyilván mind a 18 éves fiatal, aki bulizik, az mindemellett egymással orgiázik, persze.

Ha meg annyira szabados, hogy simán belefér neki, hogy részegen dugjon idegenekkel, az az ő baja, és egyáltalán nem következik belőle, hogy másnap rendőrséghez fordul.
Ha valaki részegen szexel valakivel, de önszántából, és esetleg másnap megbánja: oké, mondjuk rá, így járt, "megérdemli".

De ez a megjegyzés, hogy bárki megérdemli, hogy megerőszakolják, csak azért, mert ivott és bulizott: undorító.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 11:07:05

Egy blogról idéznék (www.urban-eve.hu/2014/08/26/szexualis-zaklatas-nem-nem-nincs-kivetel/)

- Jó estét, egy lopást szeretnék bejelenteni.

- Lopást, mi? Hol történt?

- A főutcán sétáltam, amikor egy férfi fegyvert rántott, és közölte, hogy “Add ide az összes pénzed!”

- És, odaadta?

- Igen, együttműködtem.

- Tehát önként, ellenkezés nélkül odaadta neki a pénzét, nem kért segítséget, és nem is próbált menekülni?

- Hát, igen, mert halálra voltam rémülve. Azt hittem, meg fog ölni!

- Ühüm. De együttműködött vele. És úgy hallom, maga az az adakozó típus.

- Igen, gyakran adok pénzt jótékony célra.

- Tehát szívesen válik meg a pénzétől. Magánál szokás pénzt adni másoknak.

- Mi köze ennek ehhez az egészhez?

- Uram, ön szándékosan a főutcán sétált, az elegáns öltönyében, amikor mindenki tudja magáról, hogy szeret pénzt adni másoknak. És nem is védekezett. Nekem úgy tűnik, hogy megint pénz adott valakinek, de utólagosan megbánta a dolgot, és most szeretné visszakapni. Mondja, komolyan gondolja, hogy a maga kis adakozás utáni bűntudata miatt valakinek börtönbe kéne kerülnie?

- Ez teljes őrültség!

- Nem, ez egy nemi erőszak-hasonlat. Minden egyes nap ilyen vádakkal néznek szembe azok a nők, akik nemi erőszak áldozatai.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.09.01. 11:25:41

@kisQtya:

"Feljelentést nem tett, mert fingja sem volt, ki(k) volt(ak)..... annyira be volt baszva a lelkem."

Partydrogokról még nem hallott, Öreganyám?

Utolsó Komiszár 2014.09.01. 11:39:47

Kedves Hímtársaim!
Egy kis empátia!

Mit szólnál hozzá, ha a te ruházatodat minősítenék kihívónak, miután zoknit húztál a szandálodhoz, és ezzel nagyon buzis benyomást tettél Anatolij Vazelinre. Szerinte a "NE, NEM AKAROM!!" csak azért kiáltottad, hogy kéresd magad, ezért rendesen szétqrta a hátsód. Gondolom örülnél, hogy erről beszámolhatsz egy rendőrségi kihallgatás során kaján rendőrök előtt 3-4 óra hosszan a szétrepedt végbeleden csücsülve. Majd olvashatod a f@sz kommenteket, hogy úgy kell neki a buziribinek. Mert erőszakot nem csak lányokon lehet elkövetni

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 11:45:07

@Fleur du mal:
Nem érted. Nem az a kérdés, hogy volt-e valóban erőszak, hanem az, hogy egy olyan helyen, mint a gólyatábor, ahol a többség mattrészeg, hogyan bizonyítható az, hogy a hölgy beleegyezett vagy nem. Melyiket kell bizonyítani? Mert normális esetben azt kell bizonyítani, hogy nem volt beleegyezés, az ártatlanság védelme miatt, azonban ma a feministák olyan törvényt követelnek, hogy ellenkezőjét kelljen.

Utolsó Komiszár 2014.09.01. 12:01:04

Másképp szól a "Hagyd magad, gyorsabban szabadulsz", ha te mondod, mint ha neked mondják! És az a fenyegetés is, hogy ne igyál annyit, mert jön Vazelin! Az, hogy mi8kor lépsz elő vadászból vaddá attól is függ, hogy a legnagyobb darab kan szexualitásának mi a jelzője. hetero- , homo-, bi-.
És akkor légy megértő, mikor a füledbe lihegnek, hogy "ne kéresd már magad ribi!", miközben a szorulásos problémáidat oldják meg éppen altestileg.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 12:01:59

@diszkriminans: Igen persze nehéz bizonyítani bármit is egy ilyen helyzetben de hihetetlen hogy az az első megjegyzése csomó pasinak, hogy hú tuti egy részeg kis ribi és megérdemelte.

Mellesleg az ártatlanság vélelme mindkét félre érvényes ennyi erővel..

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.09.01. 12:02:54

@vilagpolgar: Az iskolára készítés általában kimerül maximum 1-2 órányi előadásban az egyetemi adminisztrációról...

Taprobane 2014.09.01. 12:03:11

Ahogy olvasom, egy 38 éves férfi volt, aki nem is az egyetemhez tartozik, hanem a tábor területén dolgozott. Mielőtt megerőszakolta, még meg is verte azt a szegény lányt, mert védekezett.

Szálljon magába, aki egyből azzal indított, hogy a nő részegen odaadta magát.

Ha lányom lenne, kétszer ig meggondolnám, hogy elengedjem-e ilyen helyre. Az ELTÉ-nek gratulálok, jó tanévkezdés.

otapi 2014.09.01. 12:27:36

@Taprobane: Ez megtörténhetett volna bárhol, nem csak a gólyatáborban. Nem az a megoldás hogy egy 17+ éves lányt bezársz, nehogy ilyen történjen vele.

Riszpekt a lánynak, hogy jelentette az ügyet és kitartás hogy végigcsinálja, mert csak úgy lehet az ilyen ellen védekezni, ha megkapja méltó bűntetését, és a következő lányt már nem tudja megerőszakolni.

burakefendi 2014.09.01. 12:48:36

Valahol mindkét álláspontban látok igazságot. Függetlenül, hogy előtte milyen állapotba hozta magát a megerőszakolt személy, az erőszak erőszak, és áldozat. Ilyesmit azért nem egykönnyen dolgoz föl valaki.. Ugyanakkor az áldozatnak is sokszor van felelőssége abban, hogy áldozattá válik, ez butaságnak tartom tagadni. Ott a rengeteg rossz példa a lányok előtt, hogy hogyan élnek vissza más lányok kiszolgáltatott állapotával, mégis belemennek ilyen helyzetekbe azt gondolva, velük úgysem történik meg.

almodhi 2014.09.01. 13:54:25

@retrovírus: Majd ha húgodat erőszakolják meg, neki is ezt mondod ugye?

kanapehuszar 2014.09.01. 13:57:55

@Lindalinda:

Igen, ott van a képen a gyanúsított is...
Szép.

A többit intézze el a rendőrség!
Keményen, határozottan.

A szervezők gondolkodjanak el azon, hogy kiket engednek maguk közé.
38 évesen. A fotóaláírása a kép alatt kissé más értelmet nyert..

(FONTOS! Minden egyezés a valósággal csak a véletlen műve, amíg a rendőrség hivatalosan nem bizonyít és zárja le az eljárást!)

2014.09.01. 14:02:56

@retrovírus: Nem ártana, ha azt büdös, mocskos troll pofádat kitiltanák mindenhonnan, te TAHÓ!

almodhi 2014.09.01. 14:03:51

@Zephyrous:

"Ha egy lány, egy gólyatáborban, mattrészegen ágybabújik fűvel-fával, majd később ezt megbánva feljelenti partnereit, az nem erőszak, hanem gyenge erkölcs! Ennyi."

Mert ha egy fiú csinálja az magyar virtus, ugye?

Egyébként, mielőtt beleélnéd magad:

Btk. 197. § (1) Szexuális erőszakot követ el, és bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki

a) a szexuális kényszerítést erőszakkal, illetve az élet vagy a testi épség elleni közvetlen fenyegetéssel követi el,

b) más védekezésre vagy akaratnyilvánításra képtelen állapotát szexuális cselekményre használja fel.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 14:16:14

@kanapehuszar: Mert melyikőjük a 38 éves férfi ezek közül? :o

Helyszíni zsemle 2014.09.01. 14:34:56

Gondolom, amikor kiderult, hogy a fickonak nincs ferrarija, csak egy szakadt bmw-je, akkor hirtelen nemieroszak lett a dologbol.

A regi vicc meg mindig ervenyes:

"- Holgyem ez a 100 dollaros hamis.
- Uristen akkor engem megeroszakoltak."

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 15:22:30

@Fleur du mal:
"Mellesleg az ártatlanság vélelme mindkét félre érvényes ennyi erővel.. "

Csak egyik felet vádolják bűncselekménnyel.

kanapehuszar 2014.09.01. 15:27:43

@Fleur du mal:

Senki nem nevesíthető a rendőrségi ügy lezárásáig, amíg nincs bizonyított vád.

Azt ki lehet jelenti minden tisztességes egyetemi polgár, dolgozó, hallgató és gólya nevében, hogy az elkövető szerencsére meglett, nem tudott lelépni, nem tudott megvesztegetni senkit és kiderült az ügy, nothing stayed at the Golyatabor.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 15:35:09

@diszkriminans: Hivatalosan igen de a közbeszédben (ld. kommentek között is) a csaj hibás, aki hazudik... Rá is vonatkozik a feltételezés, hogy ártatlan, nem egyből az, hogy "tuti ő a hibás mert megerőszakolták".

hihetetlen.

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 15:36:14

@kanapehuszar: nemtom véljek-e felfedezni valami utalást a soraid között, mert ha igen akkor uhh..

DR. Smit Pal 2014.09.01. 15:40:19

A reszeg, drogos ribanca, biztos vegig kuratta magat a fel iskolaval, aztan szuloknek azt hazudta, hogy megeroszakoltak.
Par honapja is hasonlo tortent, valami reszeg ribanc osszetorte magat egy arokban, a szuloknek meg azt mondta, hogy az egyik ismerose megeroszakolta. Akit termeszetesen mindenfele bizonyitek nelkul, azonnal honapokra bortonbe zartak.
Elkepeszto, hogy a hatosag egyszeru bemondas alapjan, barkit honapokra, evekre bortonbe csuk.

kanapehuszar 2014.09.01. 15:53:36

@Fleur du mal:

Természetesen nincsen utalás a soraim között.

Hogyan is lehetne, hiszen az ilyen ember akár a rágalmazás vétségét követheti el, aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ.

Ettől tartózkodnia kell mindenkinek.

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 15:56:37

@Fleur du mal:
Azért nem ugyanaz a súlya a büntetőeljárásnak, meg az internetes trollok fecsegésének.

Másrészt aki azzal vádolja a csajt, hogy részeg volt, lefeküdt valakivel, másnap meg megvádolta az illetőt, hogy megerőszakolták (ami szerintem valószínűtlen az eddig megjelent hírek alapján, nem azért, mert külsős volt az elkövető, hanem azért mert megverték - aminek nyilván nyomai vannak, tuti nem hazudott), azok nem azt mondják, hogy "tuti ő a hibás mert megerőszakolták", hanem azt, hogy szerintük nem volt nemi erőszak. Óriási különbség!

Egyébként itt egy ennek kapcsán megjelent cikk, ez nem erről az esetről szól (az egyik kedvenc blogom, főleg a korai cikkek miatt, mostanában alig ír Szerda Úr sajnos):

vendeghanyas.blog.hu/2014/09/01/eroszak_az_alkohol_godreben

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 16:35:36

@kanapehuszar:
"de nem tudni, megbízást kapott a munkára, vagy saját kedvére dolgozott az eseményen."

LOL, itt valaki mosdatni akarja a szervezőket, nem csodálkoznék, ha hamarosan lekerülne a stáblistáról is, hisz sosem volt ott...

Fleur du mal · http://fleur-du-mal.blog.hu/ 2014.09.01. 16:37:31

@diszkriminans: Meg nyilván ha valaki részegen összefekszik valakivel hajnali fél4kor, és a bűntudat miatt erőszaknak akarja beállítani, akkor nyilván nem az az első dolga, hogy 1 órára rá, hajnali fél5kor... hívja a zsarukat, hanem max másnap.

kronosz6 2014.09.01. 16:43:21

A TOK HÖOK még semmit sem írt a honlapjukra az erőszakolásról, de a szervezők listáját már levették.

A haverom lementette még időben, fel fogja tenni azt mondta.

kanapehuszar 2014.09.01. 16:46:44

Idézném Lindalinda bejegyzését.
Nézd meg a linket, nézz körül azon a honlapom, majd a FB csoportban is.

Majd nézd meg az ELTE nyilatkozatot.

Aztán mindenki döntse el, hogy akarnak-e mosdatni, vagy nem, mert egyértelmű.

Lindalinda 2014.09.01. 13:09:43
Ők vigyáztak a gólyákra:
tokhok.elte.hu/gt2014/szervezok/

kanapehuszar 2014.09.01. 16:59:05

Igen. Már takarítanak...írhatnánk, hogy érdekes, de nem az.

Későn ébredtek, sok embernek le van mentve már..ELTE módon intézik a dolgokat.

Reméljük az egész egyetem nevében, hogy a GT főszervező levonja a tanulságokat és még azelőtt lemond, hogy kiderülne a sajtóban is, tudott a gólyatábor fotósának 1-2 viselt dolgáról..

diszkriminans (törölt) 2014.09.01. 17:21:49

@kronosz6:
Az, hogy levették a stáblistát (én még láttam, le nem mentettem), csak azt mutatja, hogy gerinctelenek.

kolbászmustárral (törölt) 2014.09.01. 21:21:10

Remélem a lányt ribancozó hozzászólók nem szaporodnak/nevelnek gyereket. Félelmetes és elkeserítő, ezek az emberek az anyjuk szemébe tudnak nézni?

idiotabarom 2014.09.01. 22:17:52

@retrovírus: bár veled is megtörténne egy férfi zuhanyzóban, megnézném hogy vinnyogsz

idiotabarom 2014.09.01. 22:30:06

@kanapehuszar: le van mentve a kép a szervezőkről? kiraknád?

idiotabarom 2014.09.02. 12:28:39

@blatty: kösz! megtaláltuk a nevet máshol is, de így a legegyértelműbb

2014.09.07. 11:43:09

@Lindalinda: ELTE-s hallgatóként, aki részt vett a múlt évi gólyatáborban engedd meg, hogy megcàfoljalak: senkit, mégegyszer mondom SENKIT nem köteleztek italozásra, csak az ivott aki akart
Felesleges àltalànosítani

2014.09.07. 11:45:34

@DR. Smit Pal: Neked mostàk már ki a szàdat?
Undorító keménykedő f@szkalap, szüleid biztos szégyenkeznek hogy ilyen nulla gyerekük van

2014.09.07. 11:48:18

@kanapehuszar: HÖOK-ot meg az ELTE-t ne vedd egy kalap alá, köszi
Az hogy a HÖOK mit csinál, az max őket minősíti, nem az egyetemet.
Hidd el, senkinek nem hiányzott ez az egész botràny

2014.09.07. 11:52:50

@Helyszíni zsemle: Te ennyire unatkozol hogy idejössz beböfögni a hímsovinista marhasàgaidat?
szánalmas vagy, komolyan mondom

Közösségek

süti beállítások módosítása