11 hazai egyetem a világ élvonalában!

2013. 07. 02. 07:29 - sörősz (törölt)

Elkészült a University Ranking by Academic Performance legfrissebb listája a világ egyetemeiről. Közel 28 ezer felsőoktatási intézményt vizsgáltak, és az első 2 ezer értékelését résztelesen is elkészítették. A lista készítői a következő kritériumokat vették figyelembe: az adott intézmény tudományos munkái, citációk (idézetek), elismert nemzetközi szaklapokban való megjelenések és külföldi egyetemekkel együttműködésben született tudományos publikációk száma.

A hazai egyetemek közül 11 intézménynek sikerült beverekednie magát a legjobb 2000 közé:

Tovább is van!

ELTE 509.

Semmelweis Egyetem 532.

Szegedi Tudományegyetem 559.

Debreceni Egyetem 564.

BME 685.

Pécsi Tudományegyetem 794.

Pannon Egyetem 1298.

Szent István Egyetem 1400.

Közép-európai Egyetem 1824.

Miskolci Egyetem 1976.

Nyugat-magyarországi Egyetem 1986.

Szerintünk: (0/5)
Török Márk-o-Meter: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr225375037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Közösségek

süti beállítások módosítása