Lófej az ágyban - avagy blikkfangok Gy.F. péjdzsén

2013. 08. 25. 14:47 - Átlátszó Oktatás

Címkék: reklám gyurcsány

Amikor az ember egy visszautasíthatatlan ajánlattal találkozik (legalábbis egy annak tűnővel), akkor arra azt mondjuk ez olyan, mint egy lófej az ágyban. De azért nézzük csak meg miről is van szó, mert sohase higgyünk senkinek, pláne nem politikusoknak és/vagy zenészeknek (:D)

Mit látunk a Gyurcsány Ferenc facebook oldalán készült fotón? Egy átlagos, alapvetően jól öltözött iskolás kislánnyal fog kezet Ferencünk, az alábbi mellékelt szöveggel: "Biztosítani kell mindenki számára az esélyteremtő, világnézetileg semleges oktatást." (A kampányhoz tartozó többi ígéretfotót egyelőre hagyjuk, illetve a képen látható szöveg számunkra - alapvetően oktatáspolitikával foglalkozó blog vagyunk - nem feltétlenül releváns mondatait is.)

Mikor megpillantottam Gy.F. fácséján a fotót, az alábbi mondatok jutottak eszembe.

  • Hallgatok a Hajós-féle bennünk élő kóspallagi bácsira, aki azt mondja, hogy a faszom fog erre szavazni, azt se tudom ez a mondat mit jelent. Így gyurcsányi értelmezésben legalábbis.
  • Gyurcsány?! Nála nagyobb karaktergyilkosságot maximum Bajnai Gordonnál érzékelhettünk (Gondoljunk csak a libajnaizásra vagy az öszödi beszédre.)
  • Alapvetően a mondat részben tartalmazza, illetve tükrözi a Hallgatók 6 Pontját, ergo most attól függetlenül, hogy ki ballibsi és ki nem, ez egy szép törekvés és alapvetően a jelenlegi kormány is ezt bullshiteli, csakhát nem ez tükröződik. Tehát nem a törekvéssel van a gond, mert az tök jó. - "esélyteremtő oktatás".

Mondjuk azért tegyük hozzá, hogy a mondat megerősítéséhez, illetve illusztrálásához nem pont ezt a kislányt kellett volna fényképezőgép elé állítani. Hanem mondjuk egy jól meghatározható etnikai kisebbséghez tartozó, alulöltözött gyermeket. Talán akkor hihetőbb lenne a történet. Mertugye nem azokat kell kimenteni a vízből, akiken van mentőmellény.

[A mondat második felét ("világnézetileg semleges") mondjuk én mint (igaz pályakezdő, de) pedagógus nem igazán tudom értelmezni. Szerintem fontos, hogy egy iskolának és pedagógusainak legyen elképzelése arról, hogy mit akar a diákoknak nyújtani és a családi környezeten kívül az iskola, mint nevelési környezet legalább annyira fontos jellemformáló tényező egy gyermeknek. Valamilyen lesz tehát a kép, semleges semmiképpen sem. A semmi, az már valami és az már nem semmi! - mondaná Besenyő Pista bátyánk, ugye.

De Ferencünk valószínűleg nem ezt értette ez alatt. Valószínűleg arra utalt itt, hogy az összes kádéenpé-szagú kötelező, szeptembertől bevezetendő tantárgyakat nem tartja jó lépésnek és eltörölné jól. Abban egyetértünk valószínűleg, hogy ne a kormány mondja meg az iskoláknak centralizáltan és uniformizáltan, hogy olyan tantárgyakat oktasson, ami csontosan hirdeti, hogy ki miben és hogyan higgyen, milyen szabályrendszereket tartson be. Gondolok itt a kötelező hit és/vagy erkölcstanra. De ha valaki ezt nem így gondolja és szeretne ilyen tantárgyakat oktatni, annak engedjük már meg. És az ilyen iskolák nem lesznek ám semlegesek. (Mondjuk lehet, hogy nem is fognak a DK-ra szavazni... :D ) Akkor legyünk ebben is liberálisok, hogy toleráljuk, ha valaki nem így gondolja. Úgyhogy nekem ezzel a félmondattal vannak azért fenntartásaim. Vagy én nem értem. Lehet.]

Miért írok róla? Azon kívül, hogy számunkra releváns, az orbánfikázós, illetve gasztro posztok után elkezdődött végre valami félig értelmesnek tűnő kampány ex-miniszterelnökünk fb oldalán, amely említésre érdemes. Illetve...

Ez a mondat egyelőre egy parasztvakító gitárszóló egy sablon blueskörben, így kidolgozott pontok és kellő hitelesség nélkül. De ne féljünk, ne vakuljunk el, mi nem vagyunk parasztok.

Szerintünk: (0/5)
Török Márk-o-Meter: (1,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr335476398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ergo Sum 2013.08.25. 22:32:52

Legyünk bármennyire balosok, azért NE BALKÉZZEL fogjunk kezet, vazze!

wilson77 2013.08.25. 22:41:45

Annyira szánalmasak vagytok.
Nem különböztök a Fidesztől, nem tudtok túllépni a gyurcsányozáson.

-wilson

károly szántana 2013.08.25. 22:44:34

A "lófej az ágyban" a "visszautasíthatatlan ajánlat" visszautasításának következménye és nem szinonímája. Lásd Jack Woltz és Khartoum esetét Vito Corleonéval...

huhhhu 2013.08.25. 23:19:50

"Nála nagyobb karaktergyilkosságot maximum Bajnai Gordonnál érzékelhettünk (Gondoljunk csak a libajnaizásra vagy az öszödi beszédre.)"

Te magad is elismered, mégis a szaron is csomót találsz. Szomorú, hogy te is tanítani fogsz.

"Gondolok itt a kötelező hit és/vagy erkölcstanra. De ha valaki ezt nem így gondolja és szeretne ilyen tantárgyakat oktatni, annak engedjük már meg"

Nem!!! Ez nem arról szól, hogy mit akarnak beleverni a gyerek fejébe. A lehetőséget kell biztosítani, aztán ha a szülő úgy gondolja, hogy jó, ha tanulja a gyerek, akkor beiratja. Ha nem, akkor bingó. Hiába görcsöl a tanár. Vagy a kormány. Lassan már azt is megszabják, hogy a szülő milyen színű ruhát adhat a gyerekre. Semmi gond nincs a reklámmal. Legfeljebb a te értékrendeddel. Inkább menj vissza és tanulj még egy kicsit.

monddazigazatmar 2013.08.25. 23:37:09

Milyen furcsa orra van a kislánynak

xab66 2013.08.25. 23:58:06

@Ergo Sum: A fénykép vízszintesen tükrözve van, a kislány kabátjának a feliatainál, meg Gyurcsány kabátjánál a gombolásnál látszik. Ha megfordítod, látszik, hogy jobb kézzel fogtak kezet.

egysmás 2013.08.26. 00:11:24

hubazeg!

A világnézetileg semleges oktatás biztosításának a lehetősége de kurvára nem azt jelenti, amit te itt kitaláltál!

Faszom!

És te leszel a tanár???

Baszod, az azt jelenti, hogy ahol közel-távol csak egyházi iskola van, ezért a világnézetileg semleges oktatás nem elérhető, ott kell biztosítani a lehetőséget!

Ez de kurvára nem szól arról, hogy a kdnp-s hittan-erkölcstan faszsággal akar kezdeni valamit a mi Ferink!
Meg arról sem, hogy a tanárnak nem lehet kiforrott világképe!
Csak arról szól a világnézetileg semleges oktatás lehetőségének biztosítási kívánalma, hogy ott, ahol a fidesz által az egyházak kezére játszott helyi oktatási monopóliumok miatt ez nem elérhető, ott az államnak biztosítania kell azt.

faszom

És tanár lesz a funkcionális analfabétája...
Plusz megmondóember...

tisztapista 2013.08.26. 00:29:44

Ahogyan azt a rokonszenves amerikaiak mondják:

Hit the erkölcstan, s..ers!
(sciencehungers)

monddazigazatmar 2013.08.26. 00:35:28

@tisztapista: ezt amerika melyik részén mondják így?

Ambiorix 2013.08.26. 00:54:08

Gyurcsány Ferenc újabb eltévedt kislányt talált?

monddazigazatmar 2013.08.26. 00:56:19

@Ambiorix: Ferenc mindig arra van amerre az eltévedt kislánykák :D

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.08.26. 02:08:00

@károly szántana: szamomra is fajdalmas volt ez a szohasznalat, es csak azert hogy szepet irhasson a cimbe

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.26. 02:33:55

Komolyan, te valaha tanítani fogsz? Hol, mert a környékét is elkerülöm a gyerekeimmel.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.08.26. 02:36:13

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Nem tudom, mit görcsöltök ezen a lófejen. A szivartól kértek valamit (már nem emlékszem, talán egy pártfogoltból énekest vagy filmest kell csinálni), ezt vehetjük az ajánlatnak. A szivar nem élt az ajánlattal. Erre hajnalban betették a lófejet, nyomatékosítva, hogy az ajánlatuk visszautasítása káros lehet az ön és környezete egészségére. A lófej jelzi, hogy az ajánlat visszautasíthatatlan. Szakadjatok le erről.

A világnézetileg semleges egy körülményesen általánoskodó meghatározása annak, hogy kell-e hittanra járni. Hiszen konkrétan ez a bajuk. Nekem sem tetszene. Nem tudom, hogy végül is mi a jelen helyzet hittan-ügyben, de a KDNP szerintem is csak bajnak van, jobb lenne, ha elvesznének valahol.

Viszont a világnézetileg semleges a MÁSIK irányban is érvényesülne ám, Gyurcsány koma! Nem lehetne az elektronokról tanítani, mert mi van, ha valaki szerint Isten tapasztja össze az atomokat, nem a kovalens kötés. Tudjuk, hogy minden baromság hazájában, az USA területén ma is vannak helyek, ahol tiltják a materialista természettudományok, különösképp az evolúció-elmélet oktatását. Ha itt a szabadság a szent, akkor ezt nálunk is be lehetne vezetni?

A világnézetileg semleges oktatás vajon lehetőséget hagy arra, hogy a nebuló az árja-elméletet válassza a kínálkozó ideológiák közül, önként?

A plakát készítőjének: a Fönökről ez volt a legjobb spontán gyereksimogatós fotó?

Popescu Ion 2013.08.26. 05:42:05

végre valaki kiáll a mocskos parazita egyházakkal szemben és megpróbál tenni valamit az agymosás és butítás ellen. jó lenne, ha sikerülne visszahessegetni a sötétséget a templomokba.

panic_button 2013.08.26. 06:19:34

Keves ez a poszt, mint az ellenzekben az ero

Conchobar 2013.08.26. 07:14:04

A képi kompozíció egy kissé átgondolatlan. Bár lehet, hogy van neki komoly üzenete: a huncut kislány Gyurcsány farkáért nyúl, de Gyurcsány hárította a közeledést

Conchobar 2013.08.26. 07:22:01

@Conchobar: ...netán Pedómaci Gyurcsány épp farkára helyezi a kislány a kezét?

midnight coder 2013.08.26. 07:22:37

@HotRat: A sötétség már ott van, a fejedben.

Conchobar 2013.08.26. 07:23:37

@Conchobar: jav: ...netán Pedómaci Gyurcsány épp a farkára helyezi a kislány kezét?

malanya 2013.08.26. 07:24:16

@wilson77: de most komolyan...ez a gyurcsányozás annyira szánalmas.

midnight coder 2013.08.26. 07:24:49

Amúgy, gyanítom, hogy ha a kislány a képen hiányos öltözetű, és jól beazonosítható kisebbséghez tartozik, az aligha hatott volna ösztönzően a szavazótáborra. Addig ugyanis szép a történet, hogy éljen az esélyegyenlőség, de más a dolog optikája, ha a fenti kisebbségi a gyereked / unokád lehetséges osztálytársaként jelenik meg...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.08.26. 07:25:16

Kurvára nem érted a dolgot a világ nézetileg semleges oktatással kapcsolatban. Nem azt mondja Gyurcsány, hogy ne legyen hit és erkölcstan az iskolákban, hanem azt, hogy ez n legyen kötelező. Mert ha a hittant kötelezővé teszik, akkor az világnézetileg már nem semleges oktatás. Ez ilyen egyszerű. Vagy te a Pázmány Péteren szerezted a diplomádat, és ott tanultad, hogy mi a világnézetileg semleges oktatás?

Karipapa01 2013.08.26. 07:28:18

Kedves Poszter! Te ezt csak így ideírtad: "Mondjuk azért tegyük hozzá, hogy a mondat megerősítéséhez, illetve illusztrálásához nem pont ezt a kislányt kellett volna fényképezőgép elé állítani. Hanem mondjuk egy jól meghatározható etnikai kisebbséghez tartozó, alulöltözött gyermeket. Talán akkor hihetőbb lenne a történet. Mertugye nem azokat kell kimenteni a vízből, akiken van mentőmellény."

Mert hát ugye ebbe a "jólöltözött" gyerekbe már kódolva van a mai káosz-szerű oktatás túlélése ellentétben az etnikai kisebbség hasonló korú lurkóival. Igaz? Én viszont úgy gondolom, hogy a kép jó! Híven tükrözi azt a folyamatot, amikor az oktatási rendszer nem, hogy nem tudja biztosítani a kisebbség gyermekeinek a felzárkóztatását, hanem inkább lezülleszti a hasonló lehetőségekkel rendelkező diákok oktatásának szinvonalát. A mostani kormányzatnak nincs szüksége képzett, széles világlátású gyerekekre. Itt arra van szükség, hogy betanuljanak egy mantrát és vakon kövessék Orbán elképzeléseit. Ráadásul az erre kialakított tantárgyak között is csak látszólagos az alternatíva. Eltérő a megnevezése.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.08.26. 07:29:01

@malanya: Ők még itt tartanak. Nekik semmi sem jó, ami az elmúttnyócévben történt. Az sem zavarja őket, hogy a Fidesz még egy kilométer autópályáát sem adott át. Ami autópályán utazhatnak azt a mocskos elmúttnyócévnek köszönhetik. De csak a Fidesz, csak a Bonsai Duce, Hajrá Magyarország, Hajrá magyarok.

midnight coder 2013.08.26. 07:30:47

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Kérdés az, hogy jó-e a társadalomnak, ha tömegesen fordulnak elő benne világnézetileg semlegesen nevelt emberek, azaz az iskolából nem kap erkölcstant sem hittant, odahaza jó eséllyel dettó, így az egyetlen erkölcs amit elsajátít hogy tedd azt, amiből a legnagyobb profit keletkezik.

midnight coder 2013.08.26. 07:33:09

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Ja. Neki köszönhetjük, hogy immár Románia egészen könnyen és kiválóan megközelíthető Európa felől. Ja, hogy ennek hatására a tőkét inkább oda viszik, mert ott még olcsóbb a munkaerő ? Sőt, innen is odaviszik a cégeket ? Ja, bocs. Akkor már inkább építsenek stadionokat, bár az is a felesleges pénzkidobás mintapéldája, de legalább nem árt.

midnight coder 2013.08.26. 07:34:05

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf: Ps. Amúgy pedig egy kilométer háromszoros áron épült autópálya úgy 3 milliárd forint volt.

kis*csillag 2013.08.26. 07:38:17

A kidobott koktatási törvény 4,§-a világosan leírta, hogy mit ért világnézetileg semleges oktatás alatt:
"4. § (1) Az állam és a helyi önkormányzat a nevelés és az oktatás terén vállalt feladatainak gyakorlása során köteles tiszteletben tartani a szülőknek, illetve a gyámnak (a továbbiakban együtt: szülő) azt a jogát, hogy vallási és világnézeti meggyőződésüknek megfelelő oktatásban és nevelésben részesülhessenek gyermekeik. A szülő ezt a jogát gyermeke érdekeinek megfelelően gyakorolja, oly módon, hogy tiszteletben tartja annak gondolat-, lelkiismeret- és vallásszabadsághoz való jogát, továbbá véleményét - korától és érettségétől függően - figyelembe veszi.
(2) Az állami és a helyi önkormányzati nevelési-oktatási intézmény nem lehet elkötelezett egyetlen vallás vagy világnézet mellett sem. Az állami és a helyi önkormányzati iskola pedagógiai programjában biztosítani kell az ismeretek, a vallási, illetve világnézeti információk tárgyilagos és többoldalú közvetítését. Az állami és a helyi önkormányzati nevelési-oktatási intézmény nevelési, illetve pedagógiai programja, működése, tevékenysége és irányítása vallási és világnézeti tanítások igazságáról nem foglalhat állást, vallási és világnézeti kérdésekben semlegesnek kell maradnia."

Ez a lényeg: "...vallási, illetve világnézeti információk tárgyilagos és többoldalú közvetítését. ... vallási és világnézeti tanítások igazságáról nem foglalhat állást, ..."
Van még tovább is:" (3) Az iskolában gondoskodni kell az alapvető erkölcsi ismeretek elsajátításáról. Az állami és a helyi önkormányzati iskolák tananyagában biztosítani kell a vallások erkölcsi és művelődéstörténeti tartalmának tárgyszerű és elfogulatlan ismertetését."

Na, ezt dobták ki Orbánék, ezt akarja visszahozni a Dk.
Amit az oktatásban képvisel ez a párt, azt én 36 éves tanítással a hátam mögött mindenféleképpen támogatom.

És a legnagyobb, legalkalmasabb államférfi ebben az országban Gyurcsány Ferenc. Kár, hogy az elbutított nép nem veszi észre, hogy Gyurcsányt karaktergyilkolták, és aki ezt beveszi, az Orbánék szekerét tolja.

kis*csillag 2013.08.26. 07:41:40

@midnight coder: Az előző hsz olvasása után valszeg belátod, hogy nincs igazad.

Félkifli 2013.08.26. 07:46:34

@midnight coder: sztem a világnézetileg semleges oktatás azt kellene, hogy jelentse, hogy a gyerek inkább tanuljon vallástörténetet (ne egy konkrét felekezeti papbácsi mondja meg, hogy mi a jó és mi a rossz, mert visszajutunk oda, hogy "a maszturbációtol szőrös lesz a tenyered"), kezdve a kereszténységgel és annak franchizeaival: kat., reformátusok, Mohamed (nem Ali), Buddha tanai, élettörténete, Korán, "ne adj isten" :) Iszlám, Muzulmán hitvilág, Zen-buddhizmus, Sintoizmus, Bhagavad-ghita, Krisna, Kreacionizmus, szóval lehetne itt szépen átgondoltan (nem nélkülözhetetlen), de világnézetileg akár még hasznos tudást is átadni, csak ugye ez megint senkinek nem áll az érdekében..

belekotty 2013.08.26. 07:59:13

@monddazigazatmar: Biztos a hazudozás miatt megnyúlt. :-))

balfék 2013.08.26. 08:04:27

Örülök , hogy a blog írója pofára tudja ki milyen rasszhoz tartozik. Szeretném pld. , ha elmondaná mi jellemez egy magyart, esetleg zsidót, cigányt, amiről rögtön felismerszik hova tartozása valakinek.

tisztapista 2013.08.26. 08:08:22

@monddazigazatmar: Észak-Dakotában. Közmondás is van erről.

barli 2013.08.26. 08:17:54

Megszereztem az eredeti képet, és tényleg jobb kézzel fog kezet:
kepfeltoltes.hu/130826/gyurcsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gyurcsányról:
Már megijedtem, de mégiscsak balra hordja

A hittanról/erkölcstanról:
Nem választható, hogy melyiket kell tanulni? A történelemben is hazudnak eleget, mégsem választható tantárgy. Nem az a lényeg, hogy mi a kötelező (kötelező hittan magában mondjuk túlzás), hanem hogy mit és kik fognak tanítani. Nyolcadikban a biológiatanárnéni azt mondta, hogy látni fogja rajtunk, ha khm izé játszunk magunkkal előző nap, meg hogy csontritkulást kapunk. Mégis fontos a biológiaoktatás :)

barli 2013.08.26. 08:19:14

Amúgy meg felháborító, hogy a gyereket ilyen cukros izével a kezében küldik iskolába!

barli 2013.08.26. 08:23:41

@Félkifli: ott kezdődik, hogy pont az oktatást nem kéne egy határozott, de a nagy többség által nem elfogadott világképpel rendelkező kis párt kezébe adni (se kdnp, se szadesz), hiába nekik ez a prioritásuk.

gmower (törölt) 2013.08.26. 08:28:01

A poszter szerintem úgy értette, hogy az ateizmus sem világnézetileg semleges. Merthogy az ateizmus is csak egy világnézet. Különben meg nem kell hittant választani, mehet a gyerek helyette erkölcstanra. Az már tán csak nem baj, ha a gyerek legalább elméletben megtanulja, hogyan is kellene viselkedni, ha esetleg ezt otthon nem sajátíthatta el?

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.08.26. 08:33:26

Jobb kézzel fog kezet, csak a Fidesz beépült grafikusa tükrözte a képet, hogy lejárassák a Miniszterelnök urat!

www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_8_26_clns8wi09r.jpg

dr Smittpálelnökúr 2013.08.26. 08:37:39

Kedves poszter! Ha halvány fingod sincs a világnézeti semlegességről, akkor messzire kerüld el az oktatást!

barli 2013.08.26. 08:43:58

@Állítsátok meg Arturo Uit!: elég béna grafikusa van a fidesznek :)
Szerintem ez is valami gyurcsány haveres átverés lesz :))

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.08.26. 08:51:31

@midnight coder: Ja, ha az a bajod, hogy olyan eberek nevelődnek ki, mint a jelenlegi vezér és tolvajbandája. Mert szemmel láthatóan, még a tíz parancsolatot sem olvasták, hogy Ne lopj!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.08.26. 08:57:00

@midnight coder: Te hülyébb vagy, mint a sokéves átlag. Akkor gyerünk szedjük fel az autópályákat mindenütt, az M3-ast is, mert nemsokára Ukrajna is az EU tagja lesz, és ott is olcsóbb a munkaerő, mint nálunk. Ezek az ötletek saját kútfőből pattannak ki, vagy valaki segít? Az autópálya nem csak azért kell, mert aaz Romániának vagy Ukrajnának jó, hanem mert az autóplyákon egy országban sokkal kevesebb halálos baleset történik, mint a két sávos utakon.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.08.26. 09:00:01

@midnight coder: Ps, amúgy pedig a stadion építés sem lesz olcsóbb, mint az autópálya építés, legfeljebb még annyi haszna sem lesz, mint az autópályáknak. Párszáz idióta miatt felesleges stadionokat építeni hatalmas pénzekért.

unionista (törölt) 2013.08.26. 09:06:54

azért te is a hülye pedagógus típuspéldája vagy. a tanári pályát biztosan el kellene hagynod azonnal. ha képtelen vagy értelmezni a "világnézetileg semleges" kifejezést. az nem világkép nélküliséget jelent.

a pitagorasz-tételnek vajon mi a világnézete. ohm törvényének vajon mi? a mona lisa világnézete vajon micsoda? és a present perfect világnézete? vagy mondjuk a tigrisbunkfencé?

a világnézeti semlegesség azt jelenti, hogy mondjuk az első király sztorit tényszerűen meséled el a gyerekeknek. és a történelem iránt fogékonyak majd vitáznak arról, hogy melyik oldalon álltak a hazaárulók. ha voltak ilyen egyáltalán.

unionista (törölt) 2013.08.26. 09:15:46

@Félkifli:
az nem FEUDÁLIS, hanem FÖDERÁLIS (szövetségi) iskolarendszer lenne. és az momentán nem kormányzati cél.

barli 2013.08.26. 09:23:23

mondjuk posztnak elég lett volna a kép is

unionista (törölt) 2013.08.26. 09:26:27

@midnight coder:
magyarázd már el, hogy mégis mi a rossz abban ha az iskola és a templom intézményesen elválik egymástól? hétfőtől péntekig jár a világi suliba. szombat-vasárnap éjt nappallá téve papolhatnak neki. ha te úgy gondolod, hogy a legjobb ha a templomban tanulja meg az erkölcsöt, akkor járasd oda vasárnapi matinéra. de nehogy már minden iskolát ellepjen a képmutató és álszent bálványimádás.

borzimorzi 2013.08.26. 09:35:51

@Conchobar: Pontosan. Ráadásul a kislány szemmagasságában is az említett szerv van. Aki ilyen fotót nem képes rendesen megnézni és értelmezni - kézfogás BAL kézzel, gyerek a politikus farka felé néz és arra is nyúl, csak ballal hárítják -, az politikusnak nem való. Az csak újabb őszödi beszédeket fog tartani meg újabb focicsapatokat fog leterroristázni. Láttuk már Orbánnál, mi van akkor, ha egy már leszerepelt exminiszterelnököt újra megválasztunk: teljesen elmegy az a kis esze is. Gyurcsány nézzen valami más meló után. Neki a politikai szakmában ennyi volt. Csepelen, Ózdon és legújabban Dunaújvárosban jómunkásemberek százezreinek kellett ezt megértenie a rendszerváltás óta, és kell ma is. Hátha Furkó Ferkónak is menni fog...

Ja, hogy ez közismert hazugnak nincsen sok esélye az üzleti élet világában? Hát, így járt. Csináljon mást!

Üdv:
b

Psyman 2013.08.26. 09:39:43

Szerintem a kislány a fotózás után sírva szaladt vissza az anyjához. Vagy tökön rúgta Gyurcsányt.

szanalmas 2013.08.26. 09:39:48

Ettől a nagyon elbaszottan photoshoppolt képtől már csak az szörnyűbb, hogy még mindig foglalkoznak az emberek ezzel a kreténnel... Látom már, sosem halnak ki kis hazánkban a KISZ titkárok, akiknek 23 év alatt sikerült még 23 évre hazavágni ezt a lángoktól ölelt kis országot!

Elijah_Baley 2013.08.26. 09:53:15

azon túl, h a fácsézás ősi román szokás, nem vágom miért használja sok magyar beszélő.
a cigányok is így monnyák, vagy mitől poén?

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.08.26. 09:53:17

Aki a fácse szót használja azt egy cellába kéne zárni a függőleges videót készítő barmokkal :)

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2013.08.26. 09:56:15

@midnight coder: te régebben értelmes hozzászólásokat írtál, mi bajod lett?

Conchobar 2013.08.26. 10:01:17

@borzimorzi: "Ráadásul a kislány szemmagasságában is az említett szerv van. Aki ilyen fotót..." - Arról nem beszélve, hogy maga Gyurcsány is különös testtartást vesz föl: roggyant, miközben a nemi szervét előretolja, mintegy kínálja a kislánynak

barli 2013.08.26. 10:13:13

azon gondolkoztam az elöbb, hgoy mennyibe kerülhetett ez a designerfarmernadrág. Vagy ez már a "ferivagyokegyátlagemberközületek" kampány része és a C&Aban vette?

Kacsura 2013.08.26. 10:37:12

@Conchobar: Ne haragudj, hogy megkérdezem: Te pedofil vagy?
Azért elég árulkodó amiket írsz.
Kizárt, hogy normális embernek ilyenek jussanak eszébe erről a képről.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.08.26. 10:47:19

@Zka: jó nagy csarnokot kéne ahhoz építeni, mert én melléjük raknám azokat is akik úgy beszélnek, hogy "vágod?, faszkorbács, szívlapát,fullos, országos span"

É2I 2013.08.26. 10:57:24

Bár ez a faszi szánalmas, de a kötelező hittan még annyira az.
Kérdem én: Miért nem muzulmán tanítás fog folyni vagy éppen Buddha tanítása? Hmm?
Irritáló ez az álszenteskedő KDMP a csökött Semlyénnel az élen. És az is, hogy szépen visszalopkodták az egyházaknak az óvodákat, iskolákat. Miből? Ja, hogy az adónkból. Azoknak is az adójából akik nem félik ezt az istent, sem más milyet.
Félreértés nem essék; részemről mindenki abban hisz amiben akar, de ez ne legyen sulykolva.
Bár tudom, hogy az egyházaknak az a jó, ha már 3-4 éves kortól bele van verve a gyerekbe, hogy templomba járjon, meg higgyen a jézuskában. Nem beszélve a későbbi kalapolásról, hogy szegény papunknak meglegyen az az autó munka nélkül, ne kelljen már gyalog járnia.

Elijah_Baley 2013.08.26. 11:05:38

@Wind Callman tér: szerintem ezek a nyelvi játékosság és mindenki számára ismert popkultúrális jelenségek, nincs velük semmi baj ha jól használják

T mint T 2013.08.26. 11:13:11

A "vilagnezetileg semleges" egyertelmuen azt jelenti definicio szerint, hogy vilagi, vallastol mentes. Ezt meg egy kezdo pedagogusnak is illik tudni.
Azzal egyetertek, hogy nem szoke jololtozot kislannyal kene fenykepeszkedni, hanem mondjuk roma gyerekkel, vagy fiatallal.

élhetetlen 2013.08.26. 11:14:22

@Félkifli: Tökéletesen igazad van. Vallástörténetet, ahogy írtad, legalább olyan mélységben, hogy legalább a művészeti alkotásokat értsék a gyerekek. Ezzel sokkal többet kapnának.

2013.08.26. 12:11:25

@Conchobar: Figyelj, az nem kislány! Nézd meg jobban, elég felnőttes az arca. Egy törpenövésű felnőtt.
Egyébként neked mindenről a gyerekpornó jut eszedbe?
Gondolom, túl vagy már életed delén.
Hisz minél idősebb vagy , annál fiatalabbat kell választanod. Ő még elhiszi, hogy azért pici és puha,hogy ne fájjon. Igaz?

2013.08.26. 12:17:27

@midnight coder: Valaki ellopta a nickedet?
A világnézeti semlegesség nem azt jelenti, hogy vallásellenes. Azt jelenti, hogy befolyásolás mentesen ismertetik meg a gyerekeket a különböző ideológiákkal, hogy kialakuljon egy saját világnézet, és válasszon , ha akar.

2013.08.26. 12:20:03

@T mint T: A "vilagnezetileg semleges" egyertelmuen azt jelenti definicio szerint, hogy vilagi, vallastol mentes."

Már miért jelentené ezt?
Azt jelenti, hogy befolyástól mentes.
Lehet az szocialista világnézet is, attól is semlegesnek kell lennie.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.08.26. 12:23:35

"Szerintem fontos, hogy egy iskolának és pedagógusainak legyen elképzelése arról, hogy mit akar a diákoknak nyújtani és a családi környezeten kívül az iskola, mint nevelési környezet legalább annyira fontos jellemformáló tényező egy gyermeknek. Valamilyen lesz tehát a kép, semleges semmiképpen sem."

Ez az egyetlen valamirevaló gondolat a postban, de azért ez is egy igenhülye ember erőlködése.

Az oktatás egésze nem attól lesz világnézetileg semleges, hogy minden egyes tanár világnézetileg semleges, hanem attól, hogy nincs az egész tanári közösségre ráerőltetett világnézeti irányvonal.

Ezt úgy egy érettségivel ki lehet ám okoskodni. A postoló hülye, mi a fasznak postol baromságokat?!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.08.26. 12:27:03

"Gondolok itt a kötelező hit és/vagy erkölcstanra. De ha valaki ezt nem így gondolja és szeretne ilyen tantárgyakat oktatni, annak engedjük már meg. És az ilyen iskolák nem lesznek ám semlegesek. "

Azt, hogy egy iskola fakultatíve mondjuk hitoktatást csinál, egy vitatható kérdés. Nem tudod, hogy Gyurcsánynak erről mi a véleménye.

Szóval fikázás helyett esetleg meg kellett volna kérdezni, te baromarcú!

Az egész cikk kurvára erőltetett, kb azoknak szól, akik zsigerből utálják Gyurcsányt.

Érdemi érv nincs benne.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.08.26. 12:36:28

@midnight coder:

"Kérdés az, hogy jó-e a társadalomnak, ha tömegesen fordulnak elő benne világnézetileg semlegesen nevelt emberek, azaz az iskolából nem kap erkölcstant sem hittant, odahaza jó eséllyel dettó, így az egyetlen erkölcs amit elsajátít hogy tedd azt, amiből a legnagyobb profit keletkezik."

1) A gyerekek az iskolából erkölcsöt irodalom órán kapnak.

2) A vallásos erkölcsnél az is jobb, ha a gyerek maga alakít ki valami erkölcsöt magának. Legalább gondolkodik.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.08.26. 12:40:40

@barli: "Nyolcadikban a biológiatanárnéni azt mondta, hogy látni fogja rajtunk, ha khm izé játszunk magunkkal előző nap, meg hogy csontritkulást kapunk. Mégis fontos a biológiaoktatás :)"

nézd, egy kretén keresztény biológia tanárt akarsz felhozni a hittanoktatás alátámasztására?!

a másik, hogy a biológia tanárokra ez nem jellemző, a pap bácsikra viszont igen.

károly szántana 2013.08.26. 13:04:39

@Androsz: a lófej nem azt jelzi, hogy az ajánlat visszautasíthatatlan, hanem bosszú, amiért visszautasította a visszautasíthatatlant, miszerint amíg ő él, Johnny Fontane nem fog filmben szerepelni, meg különben is, neki ne parancsoljanak gengszterek.... Pontosabban kéne értelmezned Puzo írását...

Viktor pezsgőt bont. 2013.08.26. 13:34:39

Nincs szándékomban újat hozzátenni a kommentekhez.
Amiért mégis nekilátok, az az egyszerű ok, lásd blogszerkesztő, hogy mennyien köpjük ezt a stilust, melyet megjelentettetek.

A szerzőnek: attól, hogy megjelenési felületet kaptál, ne bízd el magad!

Sokat kell még élned, hogy írásra érdemes légy!

(azért szívesen mutatnám meg neked, miért követeli ezt fletó a plakáton.)

buday008 2013.08.26. 13:37:43

Nem értem én Gyurcsányt sokszor-- Most komolyan amikor midden romokban hever a gazdaságban menekulnek ki az emberek , akkor eza legfontosabb hogy mi van az oktatásban? 23 éve mást se csinálnak csak minden egyes kormány a hülyeségeit vereti alaptantervbe..jó lenne már más dolgokkal foglalkozni: ugy mint devizahitelesek, romakérdés, orvosok bére, mezőgazdaság, munkahelyzeteremtés, felkészülés az éghajlati anomáloákra stb...volna mit tenni bőven...

egysmás 2013.08.26. 14:07:46

@buday008: Jaja!

Ezt meg hagyni a picsába, hadd terpeszkedjen benne a KDNP, meg az egyházak!

A gyerekek nem fontosak!

Hagyni kell a faszba az egész oktatást!
Aki látta a Holnaputánt, úgyis tudja, hogy jönni fog a jég és akkor futni kell!

szanalmas 2013.08.26. 14:42:26

@buday008:

Ne reménykedj, ezek a mai "politikus"izék totál hülyék mindenhez, de főleg a gazdasághoz teljesen. Ha nem tűnt volna fel, nem volt Magyarországnak miniszterelnöke egy sem a gengszterváltás óta. Voltak a rablópártoknak miniszterelnökei, de azok teljesen a pártérdekeknek és a hatalomhoz való ragaszkodós, választósdi játéknak rendeltek alá mindent. És akkor a kormánytagokról, kormányközeli vigécekről (tisztelet az egy-két kivételnek)végképp nem mondanék semmit, mert egyrészt kurvára felidegesíteném magam, másrészt meg ordenáré módon káromkodnék. Mindig sikerül a legtehetségtelenebb embereknek politikusnak menni! Ennek az országnak annyi meg egy Bambi minimum egy évtizedre, ha csak nem történik valami csoda. Vagy tündérmese! A gazdaság (hatalom) szétosztva/lopva, korrupció, mutyi, maffia mindenhol, becsületesen élhetetlen az ország, normális ember nem megy a politika közelébe, főleg nem ha kicsinálják a vérebek sitty-sutty. Tessenek szépen gyakorolni a gyors elpusztulást! Ámmen!

magyar ember teli szájjal 2013.08.27. 06:35:01

Ez egy teljesen értelmetlen cikk. Rajtad mint kezdő tanerőn max. az segít, ha jó bőr vagy és néhány apuka meghág. Vagy anyuka, ha fiúcska vagy.

Közösségek

süti beállítások módosítása