Fegyelmi járt a szentesi drámaisok előadásáért

2013. 10. 06. 12:13 - m. g.

Fegyelmi járt a szentesi drámaisok előadásáért"A legnagyobb magyar" című előadásért kaptak fegyelmit a szentesi Horváth Mihály Gimnázium drámatagozatának tanárai - írja a Délmagyarország. Megalakul a Magyar Nemzeti Válogatott Színész Gárda, ahonnan hamarabb tagadják ki az idegen szívű és idegen nevű jelentkezőket, mint a tehetségteleneket - erről szól a darab. Lapszemle.

A szentesi Horváth Mihály Gimnáziumban 1978 óta zajlik irodalmi-drámai képzés, ami még Várkonyi Zoltán elképzelései alapján jött létre. A színházi szakma által elismert és megbecsült drámatagozat szabad és inspiráló légkört nyújt diákjai számára, innen indult többek közt Alföldi Róbert, Gáspár Sándor, Fesztbaum Béla, Zsédenyi Adrienn, Náray Erika, Szőke András és Badár Sándor pályája.

A drámatagozat diákjai fesztiválokon is megfordulnak előadásaikkal - jelen voltak a szegedi Thealteren és a Pécs melletti Ördögkatlanon, de saját programsorozatot is szerveznek a tagozat alapítója, Bácskai Mihály emlékére, Skabá Fesztivál néven. A bemutatott darabok - így a "Magyar Járat", az "Önmagával vívja" és "A legnagyobb magyar" - a közélet és a kultúra visszásságaira is reflektálnak. Matos Ibolya, a gimnázium tanára a Délmagyarországnak elmondta, hogy "A legnagyobb magyar"-ban a gyerekek megvallják, mennyire szeretik hazájukat, és nem ők űznek gúnyt a mai helyzetből, hanem az gúnyolja ki a magyarságot, ami ma történik.

A Délmagyarország információi szerint a Skabá fesztivál után a gimnázium igazgatója, a tavaly kinevezett Tóth Tamás József behívta az előadásokat rendező tanárokat, és fegyelmit adott nekik. Az igazgató nem kívánt nyilatkozni arról, hogy ő maga látta-e az előadásokat, és az iskola belügyének tekinti, hogy valóban adott-e fegyelmit. Azt tagadta, hogy azt mondta volna, hogy "nem fogja engedni, hogy a fővárosi liberális mocskot behozzák az iskolába". Szerinte egyébként senkinek semmi köze ahhoz, hogy a kollégáival "egy iskolai dologról" mit beszélget.

Fotó: Thealter webnapló

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr495553657

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Takard el magad! 2013.10.07. 15:51:33

Mély dekoltázs, kurta szoknya, buja hajzat? Lecsap az Egyetemi Dresszfelügyelet! A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.         

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trashr5 2013.10.06. 17:37:32

csodálkozik valaki?

Rambo 2013.10.06. 18:51:51

Oké, és mi a baj?

Palma di Cesnola 2013.10.06. 22:59:28

Esetleg jó lenne valami bővebbet tudni arról, hogy konkrétan mi is volt ebben a nevezetes, politikai tartalmú előadásban. Nem lehetséges, hogy esetleg nyílt, primér pártpolitika volt, ne adj'Isten esetleg a befeketítés kategóriájába tartozó hangvételben?

2013.10.07. 07:38:59

Fegyelmi nem lehet "csak úgy" adni. Bizottság, tárgyalás, procedúra.

csárli hárper 2013.10.07. 11:50:22

"– Főnök, mi lenne, ha valaki azt mondaná, hogy szarok a szociolistára?
– Üzemi Bizottság! Fegyelmi! Kirúgás!
– És ha csak gondolná?
– Gondolás? Ha nincs mondva, erre torzió nincs se.
– Nna, akkor gondolva van."

itt tartunk, ismét...

♔bаtyu♔ 2013.10.07. 14:10:16

Nagyon helyes. Egyébként nem kell a liberális hiszti, valaki kiejti a zsidó szót, már rajta van a brancs, tiltsák be, antiszemita.

Nagyon helyes, hogy a liberális mocskot távol tartják az állami iskoláktól.

2013.10.07. 14:14:06

A liberálisok szemétre valók

Kjoji 2013.10.07. 14:14:07

Csak szerényen és csendben jelezném, hogy 1) az igazgató figyelmeztetést adott, nem fegyelmit, és azt is cak azért, mert 2) a színdarabban a magyar nemzeti zászlón khm... dugtak. Egészen színvonalas és a tényekhez ragaszkodó blog, gratulálok.

Abendsen 2013.10.07. 14:16:25

@Palma di Cesnola: Nem ez nem lehet. Ártatlan, csillogó szemű fiatal tehetségek adtak elő egy csodálatos, új darabot amely intellektuálisan gúnyolja ki a primitív mucsai kormányt. Persze a gonoszok most fegyelmit adtak de ők munkálkodnak tovább töretlen mert valójában ők az igazi hazafiak nem azok akik a piros, fehér, zöld zászlót ki akarják sajátítani.

vakapad 2013.10.07. 14:17:56

@Kjoji:

Eszerint a dugás a magyar erkölcstől idegen. Kérdés, mit kapnak a tanárok, ha a magyar zászlón imádkoztak volna.

Kjoji 2013.10.07. 14:23:30

Majdnem nekiálltam válaszolni erre, de minek. Ha az Szerinted nem gond, hogy valaki egy nemzeti logbogón szeretkezik, akkor... tegyétek, hajrá. Gondolom, akkor sem szólnál semmit, ha két palesztin a hírhedt csillagos kék-fehér zászlón birizgálná egymást, ugye?

vakapad 2013.10.07. 14:23:47

@♔bаtyu♔:

Fájón hiányolom a szövegből az "ajvékolás"-t. Így nem teljes a mondanivaló.

OftF 2013.10.07. 14:24:07

Pedig a nemzeti trikolóron dugásnak nemzeti gyermek az eredménye!
Engedni kéne!

Abendsen 2013.10.07. 14:24:15

@vakapad: Tehát szerinted ez nem volt ízléstelen dolog? Ezt állítod?

Barnalány 2013.10.07. 14:24:23

"a magyar nemzeti zászlón khm... dugtak": Számos királyi udvarban van díszítve a királyi-királynői hálószobabeli ágy a nemzeti zsászlóval-címerrel-szimbólumokkal. Így van ez Nagy-Britanniában, Svédországban és így volt Versailles-ben is.

Nem sokkal a rendszerváltás előtt Kerényi Imre rendezte a Várszínházban Dürrenmatt János királyát, ahol az előadásban a francia trónörökös a francia zászlón khm. pórbált dugni Angouléme Izabellával. Ma ez a Kerényi kultuszdiktátor. Akkor most mi van???

Egyébként számomra a nemzeti zsászlón való dugásnál sokkal gusztutalanabb az, amikor nettó nacionalista okokból vívott értelmetlen hadjáratokban elesett szerencsétlen katonák koporsóit burkolájk a zászlóba, így próbálva értelmetlen és kegyetlen halálukat "tiszteletreméltóvá" tenni! Akkor már inkább dugjunk a zászlón, abból élet sarjad, nem halál!:-)

kamarti 2013.10.07. 14:24:30

@Kjoji: még kiegészíteném azzal, hogy ez a bizonyos aktus nem ebben a darabban történt
köszönjük a Délmagyarnak, meg a szenzációhajhász bul... izé, közéleti újságírásnak a "tényfeltárást"

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.10.07. 14:25:35

A "diákok" magyar zászlón keféltek. Ezért kaptak fenyítést. Megérdemelték.

Ez liberális provokáció volt. Mocskos libsi szarháziak!

vakapad 2013.10.07. 14:26:15

@Kjoji:

Hát, szomorú. Ezek szerint a zászlón (a "palesztin"-ből következtetve) szlovákok üzekedtek. Illetve inkább horvátok. Most úgyis velük vagyunk a legnagyobb fasírtban.

gym 2013.10.07. 14:26:17

@♔bаtyu♔: Rendben, de a baloldali és jobboldali mocskot is tartsák távol!

Szúnyog 2013.10.07. 14:26:44

A lényegről nem ír a blogger, de igaza is van, akkor nem tudna hazudni és hangulatot kelteni.
Az igazgató jól járt el. És ezzel a kérdés le is zárható.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 14:27:04

Az a legjobb ebben a blogban, hogy pillanatok alatt az összes nejlonnáci és fideszes troll idegyűlik, akármi is a blog témája. :)

Kjoji 2013.10.07. 14:28:52

A blog témája/alapja egy szimpla hazugság, nejlonliberális módra. Ezt próbáltam leírni. Ettől lettem náci troll?

Szúnyog 2013.10.07. 14:28:58

@Barnalány: nagyon butus vagy. De senki nem várja libikédtől, hogy megértse, van olyan, hogy hősi halál is.

Szelid sunmalac 2013.10.07. 14:31:33

Huha! Magyar zaszlon dugast imitaltak! Mindjart lefosom a bokam! Igazi verliberalisok lehettek! Valod nemzeti erzelmu magyar nemhogy nem dug, de meg csak nem is imitalja! Pfejj! Micsoda ferto!

Abendsen 2013.10.07. 14:32:10

@Barnalány: A halál pedig az életből sarjad. Sakk-matt.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 14:39:03

@Kjoji:

Kjoji 0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2013.10.07. óta tag.

Te szegény troll... Rossz belépő volt. :)

vakapad 2013.10.07. 14:39:13

@Abendsen:

Láttam egyszer egy darabot, valami angol írta, abban az van, hogy Lady Anna leköpi az angol királyt, valami harmadik izét, na. Elég ízléstelen volt. Az persze más kérdés, hogy mi volt a jelentősége ott és akkor.

flamer 2013.10.07. 14:39:38

@Kjoji: Az miért van, hogy a magadfajta primitív bunkókból mindig pillanatok alatt kiesik valami primitív zsidózás?

☉ ☾ 2013.10.07. 14:41:38

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Anyád még borotválja a girhes lábait? Arról posztolj, hadd röhögjünk még rajtad te szemétlerakó üledék.

♔bаtyu♔ 2013.10.07. 14:45:07

A libsik toleranciaszintjének teszteléséhez az izraeli zászló lett volna a jó, nem a magyar.

Szelid sunmalac 2013.10.07. 14:45:34

@☉ ☾: Latom elevenedbe talalt te szerencsetlen hulye! Miota nem dugtal? akarom kerdezni, miota nem dugtak meg?

Muad\\\'Dib 2013.10.07. 14:46:41

Húú, ki hallott már olyanról, hogy "flag code" (s egyéb elnevezései) létezik egy országban? Ilyesmi biztos csak náczifaszista helyeken elképzelhető.
Na neee, most, hogy nézem nem is. Ki hitte volna, hogy ilyen náczulás már a felvilágosult nyugatra, és ámerikába is betette a lábát. Szégyen's'gyálázat...

Abendsen 2013.10.07. 14:48:25

@vakapad: Merthogy te milyen mélységet látsz bele a jelenlegi politikai/kulturális etc. helyzetben a zászlón való kúrásnak? Leszámítva a kicsinyes és rémségesen unalmas azonban szerintük mégis teljesen forradalmi polgárpukkasztását?

Szívesen látnék már progressziót és társadalomkritikát de mindig ezeket a szar sablonokat kapom az arcomba és kurvára unalmas.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 14:49:17

@☉ ☾: Hú baszki, te aztán tudsz érvelni! :)

Szelid sunmalac 2013.10.07. 14:52:15

@Muad\\\'Dib: Igen-igen! Emlekszem is! A South Parkban is volt rola egy resz. Vagy a Family guy-ban. Mindenesetre egy olyan sorozatban, ahol a vilag hulyein rohog a vilag masik fele.

☉ ☾ 2013.10.07. 14:52:44

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

...most, hogy kiszóltál a szarkupacból, elkezdheted az ékezetek megismerését (anélkül olvasni sem tudsz gondolom) te kis félnáci törpeskizoo.

De ne hagyd abba, írj még, mi van otthon, együtt laksz még a Wmikivel -, ti szerencsétlenek, tényleg olyan vagy mint egy lábtörlő, mindenki rád húzza az össze sarat, de hát alul vagy, mit tehetnénk? Én pl. le sem szarlak, ez olyan virtuális dolog.

☉ ☾ 2013.10.07. 14:53:47

@Vombatus Ursinus: Áhh, pályán kívül vagy, elég ha nézel.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 14:56:03

@☉ ☾: Én csak röhögök rajtad, meg a szerencsétlenkedéseden. :D

☉ ☾ 2013.10.07. 14:58:32

@Vombatus Ursinus: Ez gyenge volt, hiszen nem tudod miről van szó, csak beleugatsz az előadásba, így aztán hiába röhögsz, csak majomnak látszol.

Szelid sunmalac 2013.10.07. 14:59:23

@☉ ☾: Huhh....ezt most kurvara benezted! Mi lenne, ha elobb olvasgatnal, megtanulnal erteni, aztan probalnal meg beszolni, mert ennel nagyobb faszsagot ram nem is mondhattal volna!

☉ ☾ 2013.10.07. 15:00:29

@Vombatus Ursinus: "Kedves, szerencsétlen faszkalap: az összes hozzászólásod színtiszta személyeskedés, ocsmány kötőszavakkal és jelzőkkel, gyakorlatilag te erre vered ki a bránert. Ha valami szoci-lmp-s, DK-s provokátor lennél, akkor jól csinálod. Szerintem ember ennyire hülye nem lehet egyébként." - klasszul nyomod, de mi azért ne beszélgessünk, jó?

☉ ☾ 2013.10.07. 15:01:43

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Kis jobber provokatőr vagy a Wmikivel együtt. Egy postban az a szenecsétlen spanod írta le, legalább egyeztessetek - és persze szopjátok a viktor faszát, ennyi nektek elég is, az ösztön.

Muad\\\'Dib 2013.10.07. 15:02:15

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Ez semmit nem változtat azon, hogy igenis ezt majd minden országban szabályozzák. Az pedig, hogy ilyen esetekben ki a hülye, szubjektív kérdés. Jelenleg a világ vezető hatalmai közül nem egy igen kényes faji és nemzeti identitására. Ha nem tetszik, lehet menni sírni arrafelé. Mi hozzájuk képest kis pont vagyunk...

☉ ☾ 2013.10.07. 15:04:14

@Muad\\\'Dib: Szerintem pihend ki magad, ilyen lerobbant, másnapos idegrendszerrel nem kellene gép közelében lenned, elég egy lassan induló Indesign és kiugrassz az ablakon.
Sajnálom, hogy értelmileg alkalmatlan vagy az olvasásból eredő, következtető, intelligens gondolkodás élményére, és a talpasparaszt hangvételed és lényed akadályoz az létezésben. Viszont! Mások nem ilyenek mint te. Úgyhogy ne itt, nyilvánosan köpd magad le, alázkodj meg, mert senki sem kíváncsi erre. Azt majd a barátaid körében...

Feltétlen válaszolj, különben semmibe vesznek!

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 15:05:25

@☉ ☾: Miért ne beszélgethetnénk? Már megint lebuktál? Hányadik nickeden vagy most itt?

Szelid sunmalac 2013.10.07. 15:06:41

@☉ ☾: Megegyszer mondom: ezt most kurvara benezted!
Latom kicsit lassu a felfogasod, tehat megismetlem: rossz helyen kopogtatsz oreg!
Bar igy ennyi ev utan most ravilagitottal arra, hogy a jobbosok miert neznek faszkalapnak minden balost es liberalist.
Te komolyan szegyen vagy minden centralisra vagy balosra nezve! Annyira hulye vagy, hogy nem tudod megkulonboztetni ki kivel szimpatizal, csak vagdalkozol, mikozbne mindket oldal rajtad rohog.
Sokmindent mondtak mar ram, de hogy jobbos lennek, na azt meg nem. Te vagy az elso! Gratulalok hozza!

☉ ☾ 2013.10.07. 15:08:32

Azért nem beszélgethetünk, mert a kezdeti nyugalmadat megzavarja a látens verbális agressziód, ami értelmetlenné teszi a továbbiakat - már a két utolsó kérdésed is kételyeket fogalmaz meg bennem, hogy képes vagy-e négy tiszta, értelmes mondatra.

☉ ☾ 2013.10.07. 15:10:32

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Tagadod, mi? Na ez a gond, ez a taknyos gerinctelenség, ez a házárnyékban osonó gyáva jobboldaliság, aztán otthon a gép előtt kihúzod magad és provokálsz mindenkit.
Köpd le magad és kapcsold le a gépet.

vakapad 2013.10.07. 15:13:32

@Abendsen:

„Történetesen a magyarságot súlyosan sértő, annak nemzeti jelképét, a magyar nemzeti lobogót megbecstelenítő jelenetet adtak elő a diákok. Tételesen: a nemzeti lobogóval leterített asztalon közösült a szeretőjével (pontosabban imitálta a közösülést) XY. Ezzel – sajnos ismételten – olyan dolog történt a színpadon, amely méltatlan iskolánk és nemzetünk szellemi örökségéhez. Emellett azt sem hagyhattam szó nélkül, hogy többszöri figyelmeztetés ellenére a drámai produkciókban igen gyakran megjelennek a direkt, durva szexuális jelenetek, amit ez az igen jelentős személyiségbeli változások közepette járó korosztály nem képes megfelelően kezelni, így ezek a jelenetek súlyosan megzavarhatják, káros irányba terelhetik a fiatalok pszichoszexuális fejlődését”.

Aha. Szóval a szeretővel együtt a nemzeti lobogó is megbecstelenítésre került. Korábban azt hittem (és még ma is), messze erősebb annál, hogysem az ilyesmik árthassanak neki. Gyenge lenne a hit a lobogónkban?

Persze az is igaz, hogy ha a fiatalság értesül arról, hogy a szex létezik, az káros irányba tereli a pszichoszexuális fejlődését. Napéldául elvonja a figyelmét a matekdogáról (ahogyan ez velem is sűrűn előfordult).

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 15:16:25

@☉ ☾: Ne égesd már magad... Te tényleg ennyire hülye vagy? Tényleg???

Szelid sunmalac 2013.10.07. 15:18:09

Istenem bazmeg....ekkora hulyet en meg nem lattam. Soha nem hittem volna, hogy egyszer egyetertek olyanokkla, mint vombatus, de ez baszki komplett marha.

☉ ☾ 2013.10.07. 15:18:55

@Vombatus Ursinus: Próbáltalak rávezetni, hogy outsider vagy jelenleg, de nem értettél a szóból, most pedig vádaskodsz.

Gera 2013.10.07. 15:20:13

Nem igazán komálom az ilyen zongorára szarós "művészetet", de ettől még az ilyen tilcsukbe hozzáállás nevetséges és vérciki szerintem is.

☉ ☾ 2013.10.07. 15:21:42

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Tényleg nem értem, hogy miért vagy kiakadva azon, ha valaki azon a nyelvszínvonalon szólít meg téged, amelyen te is beszélsz másokkal. Miért bánt ez téged? Úgy látom, a kommentelők nagyobbik fele csak durva jelzőket kap tőled, amelybe a "faszkalap" csak pihesó fűszer, szóval ha nem tetszik ez a nyelvezet, miért alkalmazod állandóan?

Szelid sunmalac 2013.10.07. 15:25:04

@☉ ☾: Latom meg mindig nem erted. Leszarom a nyelvezeted te barom! Rossz embert tamadsz te igen hulye! Nem mintha barkit is tamadni kene, de ennyire mellenyulni igen nehez! Es amikor meg a masik oldal is kirohog ezert, akkor kepes vagy akkor faszsaggal eloallni, minthogy "tagadom", hogy jobboldali lennek. Te nagyon sotet vagy!

Jenyei 2013.10.07. 15:26:36

@♔bаtyu♔: A liberális mocsok az micsoda? És ki mondja meg, hogy az mi?

És mondjuk a Liberális Internacionálé egykori alelnöke hány év alatt válik liberális mocsokból jó keresztény konzervatívvá?

The_Goat 2013.10.07. 15:27:17

A szólásszabadság mások megsértésének szabadsága. Bármit mond valaki mindig van egy ember vagy több akit az sért.

Az nem demokrácia, ahol nem lehet bármit mondani vagy embereket meghurcolnak azért mert mondott valamit vagy valami tárggyal valamit csinált. (hacsak az nem más tulajdona )

Abendsen 2013.10.07. 15:27:42

@vakapad: Nem, az állam nem omlik össze attól mert dugnak a zászlón. Ettől függetlenül megér egy ejnye-benyét mert ízléstelen. Valószínűleg te is érzed ezt csak kötekedni akarsz mert úgy érzed, hogy védened kell a liberális értékeket ebben a háborúban. Nekem mindegy.

A gimnazistáknak nem árt ha szexet látnak
a színpadon az viszont igen amikor ócska alakok szétpolitizálják a fejüket művészetnek álcázott propagandával.

Mondanám, hogy te is így jártál de nyilván tévednék.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.07. 15:30:39

@The_Goat: Nem mondod! :) Ezzel még Hiller Istvánt is szembeköpöd...

☉ ☾ 2013.10.07. 15:32:20

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Erről beszélek, beteg vagy. Megalázott, magányos, kövér, kilátástalan, aki csak üvölt, de nem figyel. Hasonló jelzőkkel kirekesztő, nettó primitív nyelvkókler - valójában semmi bajom veled, végül is oda tartozol azok közé a szélsőséges tömegemberek halmazába, ahonnan csak a sötétség, az ostobaság és a butaság buggyan fel, az eldugult csatornafedél alól.

Sir Galahad 2013.10.07. 15:40:36

Amit a poszt sugall, természetesen nem igaz: nem fegyelmit, csak figyelmeztetést kaptak néhányan, s nem a közállapotokat kritikusan bemutató darabért, hanem egy obszcén jelenetért. Azon persze el lehet vitatkozni, sértő, esetleg megengedhető-e a nemzeti zászlón imitált közösülés egy darabban? S azon is, meg lehet-e sérteni a magyarokon kívül másokat is? Lehet-e buziviccet mesélni, a melegeken élcelődni? Esetleg a cigányokat kigúnyolni? A fogyatékosokat? Lehet-e hasonlóan obszcén közegben bemutatni egy vallási jelképet? Mondjuk egy tórát? Ha meg lehet tenni a magyarokkal és a magyar zászlóval, amit jelen esetben megtettek, akkor a felsorolt esetekben is igennel kell válaszolnunk - ha nem, nem.

♔bаtyu♔ 2013.10.07. 15:40:39

@Jenyei: Érdekes, a náci mocskot viszont az összes libsi gondolkodás nélkül, azonnal felismeri.

☉ ☾ 2013.10.07. 15:43:25

@♔bаtyu♔: Mert könnyű. Nagy, büdös és barna.

Parajpuding 2013.10.07. 15:44:18

Az igazgató a vidéki agymosott talpnyaló fideszbirka létet preferálja. A saját példáját tekinti követendőnek. Van ilyen.

kamarti 2013.10.07. 15:47:48

@Abendsen: az mondjuk okés, hogy mostanra kiderült, egyáltalán melyik darabról van szó.
az nem zavar senkit, hogy - élen az igazgatóval - egyetlen, kontextusából kivett, félig-meddig leírt jelenetről acsarogtok? szóval úgy nagyjából, mintha egy regényről 1 mondat alapján mondanátok meg, miről szól és nyilvánítanátok véleményt...

vakapad 2013.10.07. 15:47:58

@Abendsen:
Ahhoz, hogy végre (VÉGRE!) megtudjuk, mi ízléstelen, és mi nem, ki kellene nevezni a hivatalos arbiter elegantiarum-ot, aki majd abszolúttá teszi a relativitást (az ember magát is kinevezheti persze ízlésdöntnöknek - nem ritka eset - , csak akkor sok más ízlésűvel fog összeveszni). Mivel nem láttam a darabot, csak annyit tudok mondani, hogy az én ízlésemmel látatlanban, ab ovo, eleve, stb. nem ellenkezik. Persze, még az is lehet, hogy megtekintvén nekem sem fog tetszeni, és akkor ezen diákírónak a darabjára majd nem megyek többet el. Menjen az, akinek tetszik.

Ócska alakok fejszétpolitizálós darabjait sem szoktam látogatni. Nem azért, mintha az én fejemet szét tudnák, hanem mert halálra unatkoznám magam.

Gyűrött Papír 2013.10.07. 15:48:47

@Kjoji: Az mondjuk vicces, hogy egyes országokban alsógatya is lehet a nemzeti zászlóból és nem sérül a tekintélye.

kamarti 2013.10.07. 15:52:46

@Sir Galahad: a te figyelmedet is felhívnám, h félinformációkra hagyatkozol

vladimir964 2013.10.07. 15:54:41

Soha, egyetlen diktatúra sem tűrte el a kritikát, főleg nem ha gúnyt űznek belőle. Ennek ellenpéldája Franklin D. Roosevelt, aki minden napját azzal kezdte, hogy végigböngészte a róla készült gúnyrajzokat, és környezete bevallása szerint könnyesre röhögte magát rajtuk, sőt egyik-másik készítőjének még gratulált is levélben a találó kritikáért. Hát ez a különbség az intelligencia és a primitívség között.

♔bаtyu♔ 2013.10.07. 15:55:26

@☉ ☾: Elhiheted, a liberális is. legfeljebb te nem érzed.

☉ ☾ 2013.10.07. 16:02:48

@♔bаtyu♔: Áh, dehogy. A liberális nem kényszerít, csak ajánl. Nagy különbség.

Jenyei 2013.10.07. 16:03:31

@♔bаtyu♔: Sajnos nem mindenki. Amúgy ez volt a válasz? Gondoltam.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:16:20

"hamarabb tagadják ki az idegen szívű és idegen nevű jelentkezőket, mint a tehetségteleneket "

És mi van akkor, ha az idegen szívű ráadásul még tehetségtelen is ?

vakapad 2013.10.07. 16:16:33

@Sir Galahad:

A természeti népeknél általában tabu az, amelyik szabály/tárgy/istentudjami nagyon erős védelmet igényel, mert önmagában értelme sincs nagyon, meg gyenge is. Úgy gondolom, a magyar zászló nem ilyen.

Egyébként (bár nem láttam a darabot, lehet, hogy tévedek) úgy gondolom, az a zászlóval letakart asztal valamilyen elnökségi pulpitus lehetett, és még az is előfordulhat, hogy az ott ülő elnökség magyar zászlóhoz való közelsége az emberi minősége mián sokkal jobban sérti a magyarságot, mint az utána következő imitált aktus.

Hogy pont a tórát hogyan sikerült idekeverni, azt a szöveg alapján nagyjából értem. Bár, ha az ember a Borgia pápára gondol, akkor rájön, hogy a kereszt is belefutott már néhány "obszcenitásba".

dr kíváncsivagyok 2013.10.07. 16:16:37

Elképzelem : mi lenne ha az USA - ban történt volna az amerikai zászlóval ?

semmi...

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:18:50

Miért nem az izraeli zászlón dugnak a színdarabban? Az nem állhat közel a szívükhöz?

Fúj micsoda antiszemita rendezés!

dr kíváncsivagyok 2013.10.07. 16:20:30

@Gyűrött Papír:
": Az mondjuk vicces, hogy egyes országokban alsógatya is lehet a nemzeti zászlóból és nem sérül a tekintélye "

Nem vicces , természetes !
A nemzeti lobogóval kapcsolatos érzelmek a tudat részét képezik...
Mint tárgy , a nemzeti zászló csak szövet...

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:21:57

@Gyűrött Papír:
"Az mondjuk vicces, hogy egyes országokban alsógatya is lehet a nemzeti zászlóból és nem sérül a tekintélye"

Izraeli zászló égetéséért már indult büntető eljárás Magyarországon. Magyar zászló meggyalázásáért tudtommal még nem. Csak hogy tisztázzuk, mi a helyzet

Wasquez 2013.10.07. 16:25:44

Nem vagyok sem jobboldali, sem baloldali, sem liberális, sem a faszom tudja milyen oldal égisze alatt divat még mostanában marni a másikat. Viszont ha ezt a performanszt élőben lett volna szerencsém látni, olyat levertem volna a taknyos kis imitáló pöcsnek, hogy az orra vére elered. Szaladhatott volna feljelentgetni, az is divat mostanság.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 16:27:58

@zengjen a dalunk fajtárs: Te zsidó vagy egyébként, hogy ennyire vonzódsz Izrael zászlajához?

kamarti 2013.10.07. 16:28:29

@Sir Galahad: az igazgató - egyébként hallomás és nem saját élmény és értelmezés alapján - félig leír egy jelenetet (ami amúgy egy előadás része ám, nem is ketten vannak benne - de nem azért, mert gruppenszex), ezt közli az index.
szóval meglehetősen hiányosak az infók, csak erre céloztam

kamarti 2013.10.07. 16:31:34

@Wasquez: na, kábé ugyanezt tette az igazgató is: hallott valakitől valamit és büntetett

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:39:11

@dr kíváncsivagyok:
Egy másik szájton már kérdeztem, honnan kaptad a neved elé a dr-t, de nem válaszoltál

Gondolom odaírtad

Ja, hát így könnyű

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:43:13

@Vombatus Ursinus:
Minden nemzet, és minden nemzeti jelkép megérdemli a tiszteletet. De úgy tűnik, itt némelyek nem egyenlő mércével mérnek. A magyar szitokszó lehet Magyarországon? Nehogymár

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 16:51:14

@Sir Galahad:
Úgy tűnik, a színjátszó növendékeket már eleve a pornó műfajra készítik fel a tanodákban. Meztelenkedés Kaposváron a tanárnő vezetésével, asztali dugás Szentesen. Ebből jobban meg lehet élni, mint a libernyávogásból

Sir Galahad 2013.10.07. 17:03:41

@kamarti: Nézd, ha te láttad a darabot, biztos könnyebb helyzetben vagy, mint én. Mindenesetre azt gondolom, egy előadás egy jelenete lehet önmagában is mondjuk ízléstelen vagy sértő - olvasd el, milyen példákat írtam, s gondolkozz el rajtuk.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 17:10:24

@zengjen a dalunk fajtárs: Már mitől lenne szitokszó a "magyar" Magyarországon?

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 17:11:18

@zengjen a dalunk fajtárs: Szegény pornós jobbikos kislány is olyan aranyos volt... Tudod, az a Niki! :)

nu pagagyí 2013.10.07. 17:15:48

Kiváló ez a példa arra a szellemi sötétségre, ami a Fidesz sajátja. Ez a párt tömöríti azokat, akik egy szabad világban tehetség és képességek hiányában képtelenek boldogulni. Sajnos sokan vannak és sok kárt okoznak ennek az országnak.

Hunor Levente 2013.10.07. 17:30:47

@Szúnyog: "van olyan, hogy hősi halál is."

Nem, nincs olyan. A hősök csupán a romantikus képzelet szülöttei. Nem kötelező hinni a hősökben, ahogy a bunkó nacionalizmusban sem.

youtu.be/La4Ylz3TDuA

2013.10.07. 17:40:14

@Wasquez:

Ha nem is szó szerint így fejeztem volna ki magam, de nagyjából én is ezt gondolom.

Sajnos manapság divat azt hinni, hogy a szimpla provokáció valójában magvas gondolatokat tartalmazó művészet, és ha valakinek nem tetszik, hogy a nemzeti zászlón tizenévesek közösülést imitálnak, az csakis valami korlátolt kormánypárti (jobbikos?), jobboldali, fasiszta, etc., etc. lehet.

Jobban örülnék annak, ha a gyerekek az iskolában végre nem csak tüntetnének, meg tiltakoznának, meg a kritikai érzéküket fejlesztenék tökélyre, hanem elsősorban a tantárgyakban jeleskednének (istenem, hány gimnazista nem tud folyamatosan olvasni, összefüggően beszélni, vagy helyesen írni!), és netán a jó modort is megpróbálnák megtanulni. Akár azt is, hogy amit elvileg szabad, azt nem biztos, hogy illik és kell is. Még egy iskolai drámaelőadáson sem. De ezt leginkább a pedagógusoknak kellene tudniuk.

Meglepne, ha az általam nagyra becsült Várkonyi Zoltán ilyesfajta provokációs szándékkal fektette volna le a szentesi drámai képzés alapjait. Várkonyi munkássága ugyanis éppen hogy nemzeti múltunk, nemzeti ereklyéink és szimbólumaink tiszteletéről (is) szólt és szól.

Kámasuka 2013.10.07. 18:32:10

'A színházi szakma által elismert/=a liberális buzik által nagyon kedvelt, de közpénzből fizetett/ és megbecsült drámatagozat szabad és inspiráló légkört nyújt diákjai számára'

- No, nekem ugyan nem ártanak vele ha a libsi mocsoktenyészetet nem fizetik az adómból.

Fizesse a közönség azt meglátjuk mekkora rá az igény.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.07. 18:33:14

Libsiblog, fizette Bajnai

Gágágá

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.07. 18:35:10

@nu pagagyí: inkább a nihilista mindent meggyalázó libsi hozzáállásra példa. Meg te is.

Kalmár 2013.10.07. 19:05:15

Végre van pár tökös igazgató!
Helyes!

Ne járjanak kurvának öltözve, ne gyalázzák a jelképeinket stb

Tanulni kell, nem hisztériázni!
Rendet az iskolákba is!

Konzervatív0 2013.10.07. 19:42:33

Kész őrület!

Emberek hol élünk mi?
Egy gimnáziumi iskolaigazgató az általa helyesnek tartott út mellett irányadást ad néhány lázadó korát élő kölyöknek akkor azonnal politikai dikatatúráról szól a sajtó? Valóban?
Egyébként úgy megkérdezném az itt sipoló liberális emberkéket, szerintük mi történne velük ha naGY demokratikus amerikában a nemzeti zászlón valaki dugást imitál.
Hát elárulom, lehet megnézné belülről quantanabo-t.
Emlékeimben él amikor pár éve pár idióta izraeli zászlót taposott meg pesten. Világra szóló botrány volt, hogy a nácik meg a nácik meg a nácik is... demég aki lűtta is...
Hogy is van ez? Magyar zászlót lehet gyalázni más országokét nem?

Emberek kapjunk már kicsit a fejünkhöz. Ha már tényleg nektek nem jelent semmit az a zászló, leglább tartsuk tiszteletben azokat akinek igen!

Aztán ha így nem jó mert nem elég deokratikus, és a nemzeti zászlón való dugás szabadságát sérti, akkor ki kell venni a nebulót abból a "náci" iskolából és átiratni egy olyanba ahol az ilyet megtapsolják.
Nosza..

2013.10.07. 20:05:22

De jó, hogy a mocskos, hazaáruló, erkölcsrontó, melegségre, füvezésre biztató liberálisok kisebbségben vannak magyar hazánkban!

Csak még a médiák világából kéne kirugdosni őket nagyon, nagyon messzire egy távoli országba!

_most_ 2013.10.07. 20:10:06

Na ez volt a célja az iskolák államosításának, cenzúrázni a diákokat mindenáron, tiszta szocializmus.

_most_ 2013.10.07. 20:15:49

@Konzervatív0: Elég egyszerű a szabály, a saját országa zászlójával mindenki azt csinál, amit akar, más országok zászlaját meg nem illik meggyalázni, ez nem olyan bonyolult :D

Kámasuka 2013.10.07. 20:27:06

@_most_: És van egy még egyszerübb, mindenki zászlójával segget lehet törölni, de aki a magyarral teszi az halál fia!

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.07. 20:33:51

@Vombatus Ursinus:
Nálam nincsen diszkrimináció, helytelenítem a punci és punci közötti különbségtevést. Lehet jobbos vagy balos, de legjobb ami középen van

áasdklfjáasn 2013.10.07. 21:26:08

Csak szólnék, hogy idegen szívű az, aki szívátültetésen esett át.
Amire te gondolsz, azt úgy írják: idegenszívű. Tudod, átvitt értelem meg ilyen lófaszok. Lásd pl.: tűzről pattant szikra - tűzrőlpattant menyecske.

@OftF:
Sőt, kötelezővé kéne tenni, a gyerek a Nemzeti Együttműködés Rendszerének gyereke lenne. :-)

@Szúnyog:
Hősi halál egy idegen országban, ahol semmi keresnivalónk sincs, és a megszállók között vagyunk?
Nem, olyan nincs.
Hősi halál a saját országod vagy szeretteid védelmében van.

@♔bаtyu♔:
Magyarországnak mi köze az izraeli zászlóhoz, te szerencsétlen fasz?

@Wasquez:
Igazad van, te szimplán csak idióta vagy. Az meg világnézettől független.

@field 64:
Mondjuk helyesen írni te sem tudsz. Az a mentséged, hogy nem vagy gimnazista?

@Kalmár:
Nem tökös ez az igazgató, hanem faszfej.

@Konzervatív0:
Ja, quantanabo, hogyne.
Aki akkora barom, hogy nem tud leírni olyan bonyolult szavakat, mint Guantanamo, mi a faszért próbálkozik velük?
Egyébként semmi nem történne. Fentebb valami idióta elvtársad belinkelt egy cikket erről, olvasható benne, hogy ott nem szankcionáltak érte.
Szar dolog, hogy a saját farkad talált a szádba, mi?

Kámasuka 2013.10.07. 21:31:11

@áasdklfjáasn: Az vili hogy a magyar zászló nem érdekel de az izraelire vigyázol, de azért ne reklámozd nagyon, mert már nem olyan nagy divat.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 21:39:17

@zengjen a dalunk fajtárs: Ó, hát persze... Te nem diszkriminálsz, csak a gimnazistákat úgy tekinted, mintha pornósak lennének, a Nikin meg nagyvonalúan átlépsz. Erról írtam a kommentemet, te übermagyar !

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 21:40:22

Mondom én, hogy ez a legjobb gyűjtőhelye a nejlonnáci és a fideszes trolloknak. :)))

áasdklfjáasn 2013.10.07. 21:43:42

@BenFranklin:
Ezt miből szűrted le, náci faszfejkém?

Kámasuka 2013.10.07. 21:45:06

@Vombatus Ursinus: Nikit kitették 1 pillanat alatt. Ezeket a gimiseket még nem, pedig igény az vóna rá. Azt se felejtsük el hogy a Gárda nem közpénzből van, ez meg...

Kámasuka 2013.10.07. 21:46:35

@áasdklfjáasn: Ha 2x írod le hogy náci az 2x olyan kemény.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 21:47:33

@BenFranklin: A gimisek már nem gimisek. Honnan kellett volna kitenni őket?

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 21:50:36

@BenFranklin: "Azt se felejtsük el hogy a Gárda nem közpénzből van,"

Gárda nincs. Kinek a pénzéből nincs? Csak nem az EU-képviselők pénzéből? Szegedi Csanád. Megvan ez a sztori neked?

Kámasuka 2013.10.07. 21:52:09

@Vombatus Ursinus: A saját pénzükön tanulnak vagy a zállamén?

Kámasuka 2013.10.07. 21:52:39

@Vombatus Ursinus: Nem kell magad még hülyébbnek tettetni.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 22:12:10

@BenFranklin: Nem tanulnak sehol, te ostoba, már nem középiskolások.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 22:13:20

@BenFranklin: "Nem kell magad még hülyébbnek tettetni."

Ó, de nagyvonalúan ugrottad át ezt a kínos kérdést! :) Ennyire futja?

Kámasuka 2013.10.07. 22:17:07

@Vombatus Ursinus: Tanárok, közpénzből. Ugyanaz.

'Ó, de nagyvonalúan ugrottad át ezt a kínos kérdést! :)' - Igen, ezt akartam írni én is neked.

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 22:52:27

@BenFranklin: Azt kérdeztem, hogy a nem létező gárdát ki pénzeli? Még mindig Szegedi Csanád, vagy már Hisztike is beszállt a buliba?

Vombatus Ursinus 2013.10.07. 22:53:37

@BenFranklin: A tanárok tanulnak közpénzből? De hülye vagy...

eöeöe 2013.10.08. 00:39:02

Nekem otthon piros-fehér-zöld a WC csészém, és minden nap abba szarok. Most akkor bazinagy libsi provokatőr vagyok, vagy csak hív a szükség?!

2013.10.08. 08:17:21

@áasdklfjáasn:

Hát az lehet, hogy helyesen írni én sem tudok, ámbár hálás lennék, ha rávilágítanál a részletekre, és nem csak ex cathedra kijelentenéd ezt. Egy állítás nem attól igaz, hogy kimondjuk, hanem attól, hogy bizonyítjuk.

Súlyos helyesírási gondjaimra (??) mentségül inkább azt hoznám fel, hogy közösülést sem szoktam imitálni a magyar zászlón. Gratulálok, ha te ez utóbbiban is már jóval előttem jársz, és az ilyesmi a te jó ízléseddel maximális összhangban van. Gondolom, ha a te lányoddal imitálnák a közösülést egy színházi előadáson, büszkén kihúznád magad, hogy milyen tehetséges a gyerek, és megérte abba az iskolába járatni.

leoparduc (törölt) 2014.01.31. 12:55:36

"rettentő" magas a kommentek szinvonala. csak igy tovább srácok...

Közösségek

süti beállítások módosítása