A BME HÖK leszedte a jelentkezési lapot

2013. 08. 09. 16:58 - Hava Nikita

Reggel beszámoltunk arról, hogy a BME GTK elég furcsa feltételeket szab a gólyatábori jelentkezéshez. Például egész alakos képet kell küldeniük a gólyáknak, amit a HK hivatalosan azzal magyarázott, hogy "a táborban a csapatodat vezető instruktoroknak könnyebb dolga legyen (nevek megjegyzése)". Ezt még meg kellett spékelned a saját Facebook profiloddal, persze, hogy jobban felismerhető legyél. A legparább dolog az, hogy ki kellett töltened egy Griffor "erkölcs teszetet", aminek a pontszáma gólyatábori jelentkezés feltétele, a tesztben olyan szerény kérdésekkel bombáznak, hogy

Beindít a nekrofília, pedofília vagy az állatszex?
Volt már olyan egyéjszakás kalandod, ahonnan köszönés nélkül léptél le?
Feküdtél már le a partnered barátjával?Szexeltél már pénzért ? 
Ittad már meg a saját hányásod vagy másét?

Ez otthon vicces, ha pl.: a csajoddal töltöd ki, de ne tartozzon már a HÖK-re, hogy te milyen vagy (amúgy a gólyatárborban úgy is kiderül, de minek akarják előre tudni, ez olyan "Pistának jó lesz?" szagú)

A BME GTK HK leszedte a netről azt a gólyatábori jelentkezési lapot, ahol ezeket a dolgokat fel kellett tüntetned (letöltheted ITT, vagy lent a JPG). Ma délelőtt olyan 11.40-től a MesterGólya hivatalos honlapjáról eltűnt az "egészalakos fényképet (tehát nem igazolványképet)" szöveg és most már "A kitöltött jelentkezési lappal küldj egy fényképet is" szöveg szerepel rajta. 

A lenti jelentkezési lapot INNEN lehetett letölteni, de a HÖK a mai nap folyamán leszedte :(((

Ha tetszett a poszt, meg akkor is ha nem, szavazz ránk a Goldenblog internetes blogterrorista ketrecharcban. És lájkojjá' minket a Facebookon.

Szerintünk: (0/5)
Török Márk-o-Meter: (4,3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://atlatszooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr1005454025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kjoji 2013.08.09. 17:26:36

Visszagondolva a 20 évvel ezelőtti gólyatáborokra, sok-sok kellemetlen epizódtól megkíméltül volna magunkat, ha tudtuk volna, hogy az éppen esedékes gólyalány tud-e/szeret-e szopni...

Mesterlövész 2013.08.09. 17:40:35

Ennyi fasszopó elmebeteget, mint akik ezekben a HÖK-ökben vannak...

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.08.09. 17:44:22

Azért ha valaki járt már gólyatáborban, az tisztában van azzal, hogy a szervezők teljesen elvetemült marhaságokkal írják tele ezeket a tájékoztatókat, egyetemtől függetlenül. Akinek van egy kis józan esze, annak ez leesik.

Természetesen mindig van néhány ember, aki komolyan veszi, de aki tényleg képes másfél oldalas bemutatkozó levelet meg egész alakos képet küldeni, az csak magára vessen.

(Remélem senki nem retteg attól, hogy ha nem visz magával "ZÖLD üveges bontatlan sört", akkor nem fogják beengedni a táborba.)

grani 2013.08.09. 18:00:51

Sok szarházi jogvédő és PC gazember. A világ miatatok lessz élhetetlen. Fogadjátok mélységes utálatomat és megvetésemet azért, mert belepofáztok a diákok életébe. Csak az inkvizicióhoz vagy a szélsőséges iszlámistákhoz tudlak benneteket hasonlítani. Ki a fene vagytok ti, hogy megszabjátok mit lehet és mit nem a diákoknak? Morál és erkölcshősök?

Hipok Rita 2013.08.09. 18:09:09

Az egyetem felkészít az életre. Ezek a kérdések azokat a szülőket képesek csak felháborítani, akik abban a hitben élnek, hogy a lányuk szűz, és sosem volt még öntudatlan állapotban.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.09. 18:14:51

elszórakozik az értelmissség, meg a leendő értelmissség

Ultrahangos Zsírbontás · http://mystica.hu 2013.08.09. 18:16:30

Most akkor honnan tudják, hogy Pistának jó lesz-e?

JohnHenry 2013.08.09. 18:25:04

@grani: abban a pillanatban, hogy a diák maga fizeti a taníttatásának minden költségét, senki nem fog "belepofázni" - addig viszont törődj bele, hogy ha már egyetemista - nagykorú - vagy, akkor a taníttatásodat fizető társadalom jogosan elvárja tőled bizonyos normák betartását.

egyszerűsítve: ha bulizni akarsz évekig, álld te a cehet, ne az adófizetőket fosztogasd.

vega4 2013.08.09. 18:25:38

Az egyik indexes cikk szerint Sri Lanka fővárosának, Colombo-nak akarnak szobrot emelni BP.-en. :-))))

link:

index.hu/belfold/2013/08/09/marciusra_lesz_colombo_szobor_a_falk_miksaban/

bioLarzen 2013.08.09. 18:32:57

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Az meg téged minősít, hogy szerinted ez műbalhé...

Mondjuk, az alapján, amit a kommentelői munkásságodból ismerek, nem lepett meg.

bio

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.08.09. 18:34:43

szánalmas az egész oktatási rendszer, höok-tól a lógós proffokig..egy kupac szarcsimbók.

grani 2013.08.09. 18:37:29

@JohnHenry: És te vagy a társadalom? Vagy a hozzád hasonlók? ÉN ELLENZEM, HOGY TE ÉS A HOZZÁD HASONLÓK EBBE IS BELEPOFÁZZANAK. Mondom úgy, hogy van két egyetemet végzett diplomás nagy gyerekem és két iskolás.
Mégegyszer, ne pofázzátok bele a fiatalok életébe és ne osszátok az észt, főként ne játszátok meg az erkölcsös értelmiségit, mert ez a képmutatás Csimborasszója.
Szememben maradtok gazembereknek.És gondolom, annak a sok gólyásnak a szemében meg vaskalapos vén marhák vagytok.

JohnHenry 2013.08.09. 18:51:06

@grani: ja hogy "liberálisnak" tetszik lenni? gratulálok! :)

grani 2013.08.09. 18:59:22

@JohnHenry: Ha neked annak látszok, a hiba nem bennem van. Te viszont nagyon hajazok a megboldogult rendszerbeli KISZ titkárra. Mentalitásban :) Emlékszem, elsős koromban a hajam hosszával voltak elfoglalva, meg a nadrágszár szélességével. Most meg azzal, milyen marhaságot írnak a gyerekek ki a falra. Semmi nem változik. A gazember az gazember marad és ez öröklődik.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.08.09. 19:12:21

Ha belegondolok, hogy egyszer majd ezek az emberek fogják képezni az ország értelmiségét, hááát, lehet új tervet kell kitalálnom a hátralevő évekre...

campobaszo 2013.08.09. 19:16:00

Szerintem a grifford teszt azért kell,hogy kiderüljön, ki az aki megértette a present perfect-et.

2013.08.09. 19:18:29

@grani:

(meg még sokan mások is, ofkorsz)

Akkor apád-anyád is gazember volt, hogy beleszólt az életedbe, biztos, pl. hogy ne a már konyhakéssel egyed a mákos tésztát. Biztos mindenki fasiszta állat, aki azt szeretné, hogy ne menj át a piroson. Ócska rohadék, aki elvárja tőled, hogy viselkedj emberhez méltón, az.

S az meg már a pápista inkvizíció netovábbja, ha valaki nehezményezi a nyilvánosság el tárt hányásevést, vagy teszemazt a mustárral összekenve, folpackban fetrengést, esetleg a közvécéből ivást, az már hétszentség.

Elvégre nem élünk már a sötét, bunkó, primitív középkorban, ó, szellem fáklyái, ország büszke titánjai, ti. Akik majd jól kihúzzátok az egészet a pöcegödörből, mindezek után, ha megtanultátok már a sok tuti jóságot, hát persze.

A hosszú haj, meg a nadrág, mi? Mivel már a kisf.szom se pöccen már be jóformán semmitől, már azon megy a verseny, hogy akkor mégis mitől? Na, ezért hazug az egész lázadósdi műszarság.

A '68-at nem kellene már játszani 2013-ban, a világ rég túl van már ezeken, ha még nem vettétek volna észre. Az idiotizmus meg, hidd el, sokkal nagyobb eséllyel öröklődik, ha szerencséd van, tán még ezt is megtanulod.

dr Smittpálelnökúr 2013.08.09. 19:22:55

@endike: szar ügy, hogy te semmilyen iskolát nem végeztél, ugye gyökér?

grani 2013.08.09. 19:33:09

@ekszvájzed: Az észosztóknak és az erkölcs bősz őreinek.
Nem kevered te a dolgokat? Ha komolyan vetted a "jelentkezési" lapot, akkor komoly mentális problémákkal küzdesz, vagy pedig egy álszent gazember vagy.
Persze, gondolom, te "bevallanád", hogy hányásevő perverz nekrofil vagy. Lehet, hogy anyád apád megtanított a késsel-villával való evésre és színvak se vagy, viszont a humorérzéked a béka segge alatt. Vagy ami még rosszabb, KISZ titkár ősökkel rendelkezel :)

grani 2013.08.09. 19:37:52

@grani: Ja. A gólyatábor az nem lázadás, hanem tradició. Gondolom, téged megszívattak gólyaként. Nem is csodálkozom :) Most meg, gondolom legszívesebben betiltatnád. Pedig jobban tennéd, ha feldogzonád végre.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.08.09. 19:44:18

Ezek mai gólyák nem tudnak hazudni? Két perc alatt ki lehet tölteni azt a kurva űrlapot. 400 cm3-sek a melleim, tavaly lettek feltöltve. Kecskével ingyen baszok, viszont másodévessel csak pénzért. Az ingyen baszni akarókat bal lábbal rúgom tökön.
Fiú gólya farka lehet papíron 35 centi és bevallhatja, hogy nekrofil. Fényképnek belinkeli valamelyik HÖK-ös apját.

De nem, ezek inkább jelentgetnek. És ezektől az egynyári legényektől várjuk el, hogy valamikor majd megkeresik a nyugdíjunkat.

grani 2013.08.09. 19:48:52

@én már a fény gyermeke vagyok: Hát valahogy így. Normális gondolkodás. Jelentgetni, felháborodni ezen a marhaságon na, az már tényleg komoly társadalmi probléma....

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.08.09. 19:49:35

@grani: tradíció..ja, primitív társadalmak kulturájának maradványa a beavatási szertartás, elkorcsosodott prolimódja...
mint a katonaságnál a kopaszoltatás, a börtönben a csicskáztatás...ja. semi gond, végül is a minap halt meg egy katona a fekvőtámasztól, a böriben is csak egy kis seggbetoszás a vége...
de az sem baj, hogy a fiatalok szexuális szokásairól faggatják a kis fasszopkodó höokos gecik. majd a kis exeltáblájukba beikszelik..."jól szopik". nem baj ez. semmi gond. végül is minden szülő ezért küldi az egyetemre a fattyát, hogy már az elején ebbe mélyprimitív világba beavassák, ahol tanulni ciki, bulizni menő, aki nem vesz ebben részt minimum lúzer, vagy épp pedál. aki idomulni akar, evolúciós kényszerből (megfelelés, és csoporthoz való tartozási vágyból) megtesz mindent. de aki ez ellen véletlenül szólni mer, az primkó kiszes...hát gratulálok faszpörgettyű. igazán nagyot szóltál.

2013.08.09. 19:51:08

@grani:

Vicces, mi, ó, hát persze, vicces, mint minden, amit sajnos valahogy mindig komolyan vesznek, mert nem kicsit mutat rá az igazságra. A jó humornak is, ugyanis pont ez a lényege, a tananyagban meg ez is benne lesz. Igazságtartalom nélkül még a legfergetegesebb poén is halott.

Nem is tudom, az életemben nem voltam eme csodálatos mélyműveltség fellegvárainak még csak a közelében sem, de azt, hogy akármilyen állam reguláris népi hadseregét és a bentlakásos, puritánul vallásos internátusok beavatási szertartásait is képesek lepipálni az efféle táborozások alkalmával, arról már régóta igen szépeket lehet hallani.

Talán ezért sem halt bele, vagy nyomorodott meg lelkileg, esetleg vált egész diákéletére, sőt még azután is megvetett és kiröhögött céltáblává senki sem.

Szóval mit papolnak bölcsészék a régi világ elnyomó terrorjáról, ha ők annál még sokszorta cifrábbakat is tesznek. Nem kell nagyon messzire menni, csak mint akár a Stanford-kísérlet, meg az az árammal kínzásos is, melynek neve most nem jut az eszembe,

s amelyet még a legszabadabb hippivilág leghosszabb hajú és legrojtosabb gatyájú felkentjeivel csináltattak meg, abban a csodás diáklázadásos hőskorszakban. Meg lehet tekinteni, milyen eredménnyel, és az bizony nem vicc volt.

grani 2013.08.09. 19:56:27

@FILTOL: Mondom én, gondjaid vannak. Voltál katona? Diák? Beszélj a problémáidról valakivel.

grani 2013.08.09. 20:00:25

@ekszvájzed: Jaja. Persze, mondjad csak. Szerintem így van jól, szerinted meg nem. Gólyatáborba menni nem kötelező, beavatási szertartásban részt venni sem. Pont olyan vagy, mint a volt KISZ titkárok és a mostani ballibcsi PC megmondóemberkék.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.08.09. 20:02:07

Gondolom nem kapott figyelmeztetést senki...
Pedig az ilyen tökös hökös gyerekekből lesznek a politikusok is...

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.08.09. 20:04:03

@én már a fény gyermeke vagyok: Inkább olyan emberektől akarod a nyugdíjat akik inkább hazudoznak mert rákényszerítik őket ahelyett hogy kiállnak magukért? Gratula...

grani 2013.08.09. 20:08:43

mekkora egy mélysötét banda gyűlt itt össze... Na, megyek, lezsírozom a kalasnyikovot...

2013.08.09. 20:11:35

Annyi az egész, hogy a jövő értelmisége simán benyeli (egy szó nélkül elfogadja) azt, hogy őt a kinézete és a "partiarc"-sága szerint fogják a osztályozni az egyetemi élete során.

- Ha fiú, akkor a magas tesztpontszám azt jelenti, hogy fú mekkora partiarc, hiszen ivásban, drogban vagy szexben nagy tapasztalata van. (A tesztben csak ezekről vannak kérdések.)

- Ha lány, akkor a jó kinézet és a magas tesztpontszám azt jelenti, hogy Pistának jó lesz. A pontszám mutatja, hogy milyen szinten piás/drogos/kurva.

Én magam is megcsináltam a tesztet az átlagnál kissé magasabb pontszámmal, de azt mondom, hogy aki ezeket egy gólyatábor számára simán elárulja magáról, és hagyja magát ezekbe a skatulyákba bekategorizálni, annak SEMMI, de SEMMI önbecsülése nincs...

én már a fény gyermeke vagyok 2013.08.09. 20:16:20

@Kínai cuccok tesztje: Láttál már bme-s kollegistát? Ezek akkor látnak pucér nőt, ha találnak valahol egy popómagazint. Nem csoda, hogy kiváncsiak és kérdőívet osztogatnak.

Ferdinandus 2013.08.09. 20:51:00

Ezek mind teljesen normális dolgok, nincs semmi gond sem a nekrofíliával, sem a ürülék-fetisizmussal, sem az alkoholmérgezéses kómában való mélytorkozás hatására felbugyogó okádékban való fuldoklással, mindezek levideózásával, Youtube-ra való feltöltésével, és mindezek utólagos kitárgyalásával a Facebook chatjén, az álértelmiségi, nihilista átlag-huszonéves ösztönlények jellegzetes bárgyú, nyegle vihorászásával.

Egyébként is, ki mondja meg, hogy mi a normális, ez olyan relatív.

Aki pedig ezt nem fogja fel, az egy hatalom-, erőszak- és irányításmániás, álszent fasiszta disznó, az emberi szabadság ellensége, és nem való a modern demokráciákba.

babhun 2013.08.09. 21:05:57

@én már a fény gyermeke vagyok:

"De nem, ezek inkább jelentgetnek."

Hát ebben nem lennék annyira biztos. Van némi kockázata annak, hogy lesz pár hívatlan és szintén nagyon vicces és humoros vendég ott a Balatonon, akik majd jelentkezési lapok nélkül is gondoskodnak róla, hogy első kézből szerzett tapasztalatok alapján mindenféle teszteken sok pontot érjenek el a szervezők, különös tekintettel a "törték-e már el az állkapcsod", "futottál-e már az életedért", "basztak-e már seggbe öten", "nyelted-e már saját véred" és "sírtál-e utána anyucinál" kérdésekre.

Én bizony igen maradi butaságnak és a legvisszataszítóbb PC-s ostobaságnak tartanám ezeket a hívatlan és jószándékú humorzsákokat az eseménytől bármilyen formában távol tartani.

Csak attól félek, hogy egy-két hangos szóra ezek a nagyon vicces és nagyon szabadságpárti HK-s gyerekek még a végén maguk kezdenek el jelentgetni és erkölcscsőszök után kiáltani, nomeg apucit és anyucit hívogatni. Biztos vagyok benne, hogy ez utóbbi szerinted is katasztrofális humorérzékről árulkodna.

István Farkas49 2013.08.09. 21:18:08

Nekem ebből az jön át,hogy a FDESZ győz 2014 ben is mert ennyi SZDSZ-es marhát nem kiván Magyarország,pedig jólenne váltani,de őket mégsem!

sdani 2013.08.09. 21:24:13

Te jó isten!!! A gólyatáborban buliznak, piálnak és szexelnek a gólyák??!!!! WTF??? Mi lesz most az emberiséggel? NEMZETHALÁL!!! Szerencsére a atlatszooktatas.blog.hu bölcsen felhívta a társadalom figyelmét erre a borzasztó, hazaáruló, erkölcstelen fertőre. Köszönjük! Ma sem éltetek hiába. További hasonlóan eredményes munkát!

Mazsa- 2013.08.09. 21:26:51

Van eszük ezeknek a HÖK-ösöknek. Egyszerűen ki akarták deríteni, hogy kit lehet könnyen megb*szni egy-két pia után. Ravasz. :)

cukkerrépa 2013.08.09. 21:37:34

a HÖk-ök betegek, régóta. ez a BME-s kérdéssor csak szépen kifejezi, hogy milyen primitív páviánok azok, akik egyébként szakmányban lopják a milliókat.

István Farkas49 2013.08.09. 22:02:14

@cukkerrépa: szerinted még csodálkoznak rata hogy csökkentik a támogatást? erre na nemá:((

yard 2013.08.09. 22:25:17

Anno ilyesmik voltak: készíts 20 deka parizer és 6 gemkapocs segítségével elektromos órát. Ja, mondtam, akkor nem megyek, inkább a strand.

zZz 2013.08.09. 22:33:41

@grani: Oké, ne vegyük komolyan.
A kérdésem: mi értelme volt egy ilyen jelentkezési lapnak? Mert hogy viccesnek nem vicces. Ha se nem komoly, se nem vicces, mi a frász értelme van? Azon kívül, hogy céltalanul gusztustalan és primitív.

zZz 2013.08.09. 22:42:32

@én már a fény gyermeke vagyok: az ugye megvan, hogy a GTK-n legalább 50% a nők aránya?

Void Bunkoid 2013.08.09. 22:49:14

@sdani: hehe :)))) ez volt eddig a legjobb reakció :)

Mondjuk speciel azért nem jó reklám egy egyetemnek sem, hogy alkeszképző, de úgyis mindenki tudja.

Mondjuk azért belegondolva, pl a nagynevű amerikai kutatóegyetemek sem biztos csak szigorú agysebészkedéssel foglalkoznak, sőt szerintem több átlag amerikai fogja tudni név szerint felsorolni a híres egyetemek focicsapatának a quarterbackjeit, mint az ott végzett Nobel-díjasokat :)

Dexter007 2013.08.09. 23:20:08

büdös patkány dzsobbikos banda ez az egész egyetemista züllött bagázs, vasvillával kéne ezeket kilapátolni a szarjukba... de menjenek csak Siófokra, okádják tele a partot, aztán nyalják fel egymás gecijét, arra jók...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.10. 00:04:23

@grani:

Ez neked humorérzék, te libsibolsi disznó?
Egészséges humorérzék kell, ilyen mocskosság nem kell.

A fene enné meg azt a ʼ68-as libsibolsi pofádat.
Hát nem tették eléggé tönkre Európát, nem megyünk elég gyorsan lefelé a lejtőn, még adjunk neki egy löketet?
Egészséges ifjúságra van szükség, nem olyanra, amelyik szétrombolja először saját magát, majd a társadalmat is.
Ha valakik csak az undorító, obszcén stb. ötletek révén tudnak viccelődni, ott baj van. Persze, az is baj, ha az emberek ingerküszöbét annyira felvitték, hogy már csak ezeken tudnak kacagni, meghökkenni. Azonban, nem lehet a végtelenségig feszíteni a húrt, mert egyszer elpattan.
Olyan ez is, mint a filmművészet, amelyet tehetségtelen szarok szálltak meg mára. A horror, meg az értelmetlen erőszak megy a vásznon, esetleg idióta humorkodás. A PC-s játékokról nem beszélve.
Aztán, amikor történik egy-egy terrorista támadás vagy tömeggyilkosság, akkor ezek a szemetek - látod: ezek a gazemberek - csak csodálkoznak, nem is értik, hogy egyesek miért mutogatnak rájuk. Ők csak művészkedtek, valójában pénzt akartak. Pénzt, pénzt, pénzt.

Wasquez 2013.08.10. 00:23:11

@Kara kán: Igazad van. De látod, erre van igény mostanában. Vagyis igénytelenség.

babhun 2013.08.10. 01:17:42

@sdani: A fergeteges humorérzéken túl némi szövegértési képesség persze kellene ahhoz, hogy valaki különbséget tudjon tenni a között, hogy egyrészt a gólyatáborokban nyilván piál, bulizik és szexel akinek csak tetszik és jóéesik, másrészt pedig BME GTK gólyatáborának szervezői ostoba szexisták.

Merthogy az gondolom még neked is többé-kevésbé világos lehet, hogy az érdekeltek anélkül is bátran és szabadon piálhatnak, bulizhatnak és szexelhetnek majd a táborban, hogy egész alakos képeket, facebook profilokat és teszteredményeket küldjenek néhány, unatkozó szervezőnek bizonytalan célokra.

szantochris 2013.08.10. 03:03:28

Akik ezen felháborodnak azok sem egyetemisták. Nem értem, hirtelen, hogy lett téma ez a jelentkezési levél, már évek óta így működik. A tesztről annyit, hogy rengeteg egyetem használja, ez csak egy vicces beavató teszt, senki nem nézi az eredményeket és senki nem veszi komolyan az egészet, ahogy a bemutatkozó levelet sem kell nagy dobra verni.

Akik meg itt az állami pénzen aggódnak, azok nyugodtan írkálhatnak a útépítőknek is, hogy dolgozzanak és ne a lapátot támasszák és még sorolhatnám.

Főleg, hogy a gólyatábori költségeknek nem sok köze van az állami pénzekhez, mivel egyrészt fizetős, másrészt meg a Bme-nek rengeteg évközi bevétele van a diákokból. Ennek a perpatvarnak nulla hírértéke van.

grani 2013.08.10. 06:47:01

@zZz: Nekem vicces. Neked nem? De nem is neked készült, hanem a diákoknak. Az vagy? Nem? Akkor miért beszélsz bele?

grani 2013.08.10. 06:49:01

@FILTOL: Humánus vagyok. Érted zsírozom, ha érted. Hogy ne fájjon...

grani 2013.08.10. 07:00:13

@Kara kán: Te tényleg sötét vagy :( Kara=fekete, sötét...
Mert ugye te mondod meg, hogy milyen is az egészséges ifjuság? Te ugyan hülyére ittad magad egyetemi éveid alatt, de most, mikor már nagyon okos és nagyon felelőségteljes felnőtt lettél, rájöttél, hogy ostobaság volt, hogy elvesztegetted legjobb éveidet, hogy mindent másképpen kellett volna csinálni... Ja, csak ki nem szarja le? A mostani fiatalok most akarják a mi hülyeségeinket megismételni, nekik most kell lázadni, szarni a mi, az előző generáció fejére. Miért? mert ez a világ rendje. Mindig is így volt és borzasztó nagy baj lenne, ha nem így lenne.
De te csak csattogtasd a libcsi-bolsi PC szövegeidet arról, hogy milyen megalázó a beavatási szertartás, micsoda "adatkezelési" botrány, emberi jogok megsértése. A diákoknak meg lesz a véleményük a mostani "KISZtitkárokról". Miért pofáztok bele a gólyák dolgába?

grani 2013.08.10. 07:02:41

@Wasquez: Gondolom, ti a gólyatáborban templomi éneket, munkásmozgalmi indulókat énekeltetek :) Húgyfejű vaskalapos idióták.

BKV reszelő 2013.08.10. 07:40:29

@grani: Mondjuk a te életedbe is beleszólhattak volna és akkor talán megtanulsz írni magyarul. Hülye kínai majom!

JohnHenry 2013.08.10. 08:40:08

@BKV reszelő: nézd meg grani aktivitását (a korábbi kommentjeit a többi blogon), meg fogsz lepődni, mert _ez_ vagy egy troll és akkor ez a jobbik eset...

grani 2013.08.10. 08:45:43

@BKV reszelő: A tiédbe viszont nagyon beleszóltak :) Meg is látszik rajtad, kis hülye sváb gyerek :D

BKV reszelő 2013.08.10. 09:22:27

@JohnHenry: Nem troll. Ez egy kis buzi. Ignore listás lett.

grani 2013.08.10. 09:49:29

@JohnHenry:@BKV reszelő: Hát vettem a fáradságot és én is utánnaolvastam eddigi tevékenységeteknek.
Ti tényleg idióták vagytok :) Bocs, elnéztem, mert amúgy idiótákkal nem szoktam vitatkozni. Természetesen mindenben igazatok van, csak nyugodjatok meg. Árt az izgalom és ne felejtsétek el bevenni a gyógyszert. Vigyázzatok, mert már csak formája miatt is, gurulékony :)

babhun 2013.08.10. 10:17:20

@grani: A piálásban, bulizásban és szexelésben egy gólyatáborban semmiféle lázadás sincsen. Amikor maga csinálta, akkor sem volt. A gólyák egymás közötti viselkedésében sincs érdemi deviancia (ami azért egyfajta lázadás lenne).

Az esetleges lázadásnak (márha egyáltalán lenne is bármi lázadás a piálásban, bulizásban és szexelésben) pedig ahhoz végképp semmi köze, hogy egy ilyen esemény ostoba szervezői milyen, a jelentkezéshez bekért (és önként vagy félreértésből megadott) személyes adatokon csámcsognak, bár ez őket kellően minősíti.

Ami pedig a lázadást illeti: abban reménykedem, hogy az a generáció, amelyik most kerül gólyatárborba nem azt fogja valódi lázadásnak tekinteni, hogy piál, bulizik és kefél. Ha ezt annak tekintik, akkor a szülők - tehát ön is - igencsak elcsesztek valamit.

grani 2013.08.10. 10:23:25

@babhun: A mostani fejemmel én is tudom, hogy nem lázadás. De akkor annak tünt. Gondolom, most is annak tünik. Milyen alapon pofázzak én bele a következő nemzedék marhaságaiba, ha én sem voltam különb akkoriban? Nekik ez lázadás.

grani 2013.08.10. 10:28:47

Habár ha jobban belegondolok, írjátok csak amit írni akartok. Szégyenítsétek csak meg a fiatalokat, nevezzétek részeges, bulizós szexmániásoknak őket. Vágjátok csak az arcukba, hogy az állam pénzén tanulnak ezért fogják be a pofájukat. Végül is nekik is szükség van a gyűlölet, a megvetés tárgyára, arra ami ellen lázadni fognak, amit megvetnek. Garantáltan ti lesztek azok. A következő generáció ellenetek lesz. És így van ez jól.

babhun 2013.08.10. 10:40:00

@grani: Gyanítom, hogy az akkori fejével pont azért tűnt lázadásnak, mert csakugyan volt néhány tahó, aki belepofázott. Ha tehát a lázadás "hamis" élményét a mostani dákoknak is meg szeretné hagyni, akkor miért akarja korunk tahóit ilyen vehemenciával elhallgattatni? Azt egyébként koherensnek tartanám ha éppen azért, hogy a mostani fiatalok már valódi lázadók legyenek.

De a fő érvem az üggyel kapcsolatban más. A szóban forgó esemény szervezőinek primitív tahóságát nem menti semmilyen módon az, ha mások tévesen deviánsnak látják, ami ott enélkül a tahó szervezői baromkodás nélkül is folyna.

grani 2013.08.10. 10:43:50

@babhun: Igen, már kapcsoltam én is, mint fentebb olvashatja. Talán én meg még nem nőttem ki a "lázadás korát" :)

Dr_utcai_arcos 2013.08.10. 11:17:06

@Kara kán: először értek veled egyet! Szépen összefoglaltad, gratula!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.08.10. 11:32:42

Szerintem egyetlen fontos tanulsága van az ügynek, és ez az, hogy ironizálni politikával átitatott ügyben nem érdemes, mert bármennyire is morbid szintet üt meg az illető, hogy minél világosabb legyen, hogy viccel, még mindig lesz, aki komolyan veszi, és a politikai töltet miatt nem csak a célcsoport (gólyák, akikről feltételezték, hogy értik a viccet) fogja a véleményét kifejteni, tehát akár váratlan következmények is jöhetnek.

zZz 2013.08.10. 11:33:38

@grani:
1. Csak 5 éve végeztem, szemben veled, aki lehet, nem is végzett el semmit.
2. BME-GTK-ra jártam. Ritka gusztustalan HK-saink voltak, ritka gusztustalan dolgokat tettek, most elértek az aljára, vagy legalábbis remélem, hogy ennél nincs lejjebb.

És hidd el, nincs olyan épeszű diák, aki ezt viccesnek találná. Biztos van egy-két kretén, akinek ez bejön, de hadd ne a kreténekből induljunk ki.

zZz 2013.08.10. 11:35:50

@szantochris: a gond ott van, hogy ebben a jelentkezési lapban konkrétan semmi sem vicces. Most komolyan, de felröhögnél egy olyan kérdésen, hogy etted már meg a saját vagy más hányását? Aki ezen képes bármi vicceset találni, annak semmi helye az egyetemen.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.08.10. 11:38:01

@Kara kán: ez, ebben a kontextusban jó nagy ökörség. A konkrét eset a már ismert hökös ügyre való hivatkozással viccel, az obszcenitás csak díszítő elem. Nem arra számítanak, hogy azon fogsz kuncogni, hogy hányás, hanem ahogy a hökösök hökösködnek.

Ennek a megértésére lenne szükség arra a bizonyos humorérzékre. Aki itt nem érti a lényegi viccet, hanem azt feltételezi, hogy az eredeti szerzők az obszcenitást magát tartják viccesnek, no annak nincs ide megfelelő humorérzéke.

grani 2013.08.10. 11:39:03

@zZz: Hát a harmadik diplomámat azt pont a BME GTK-n szereztem, igaz pont tíz éve. Gólya ott nem voltam, az tény.
Szerintem, minden épeszű diák röhejesnek találja. Viszont te nem tartozol közzéjük. Gondolom, olyan buzgómócsing lúzer voltál már az egyetem alatt is...

zZz 2013.08.10. 11:40:37

@grani: ha én elkövettem hibákat, akkor igyekszem arra, hogy a következő generáció ne kövesse el ugyanezeket. Többek között erről is szól a nevelés.
Az egy igen pocsék szülő, aki jóformán direkt megismételteti a saját hülyeségeit a gyerekeivel.

Amúgy meg ha nincs semmi gond ezzel a teszttel és vállalható, akkor ugyan miért kapta le a HK ilyen gyorsan? Csak nem azért, mert igazából nyilvánosan nem vállalható és kínos?

zZz 2013.08.10. 11:43:14

@grani: ha buzgómócsing lettem volna, én magam lettem volna HK-s vagy valami hasonló.

"Szerintem, minden épeszű diák röhejesnek találja."

Aki az ilyen legalja, alpári, gusztustalan "poénokat", amelyek még a fingós vicceknek is mélyen alálicitálnak, viccesnek találja, az sok minden lehet, de épeszű pont nem.

A szerintem után pedig nincs vessző.

grani 2013.08.10. 11:44:04

@zZz: Na ja. Az előttünk lévő generáció is ezen igyekezett. Aha... Azt mindig rosszabb lett :D Én életemben először a gólyatáborban rugtam be. A mostaniak meg már régen túl vannak rajta. Hogy is van az, hogy igyekszünk megóvni a következő generációt, azok meg mindig nagyobb marhaságokat csinálnak, mint mi? Valami gond lehet a rendszerben, nem gondolod?

zZz 2013.08.10. 11:44:30

@grani: lófaszt lázadnak ezek.

négyöthat (törölt) 2013.08.10. 11:45:26

Emberek, elolvasva ezt a tájékoztató levelet, csak a Griffor-teszt pontszámát kérte a HÖK h küldjék el, amiből semmilyen szenzitív információ nem derül ki azon kívül, hoyg önbevallásod alapján kb mennyire vagy bevállalós/elvetemült, amit nem is tudnak ellenőrizni. Nem azt kérték h küldje el mindenki, szereti-e a gruppenszexet, hanem egy magányos pontszámot igényeltek volna. Aki ezen felháborodik, az sose volt még gólyatáborban :D

grani 2013.08.10. 11:45:36

@zZz: "A szerintem után pedig nincs vessző."
Mondom én, hogy buzgómócsing vagy, szerintem. :D

zZz 2013.08.10. 11:45:39

@grani: ha ennyi év alatt nem jöttél még rá, miért is történik ez, az elég szomorú.

zZz 2013.08.10. 11:46:42

@grani: szerencsére ezt nem te döntöd el. Az viszont tény, hogy a helyesírásod pocsék, ahogyan erre már más is felhívta a figyelmedet.

grani 2013.08.10. 11:46:46

@zZz: Mondod te. Ők meg másként gondolják...

grani 2013.08.10. 11:47:53

@zZz: Hát igen, romlott az elmult harminc évben. Talán mert rájöttem, hogy helyeseen írni marhaság.

grani 2013.08.10. 11:48:30

@zZz: te rájöttél? mesélj :)

zZz 2013.08.10. 11:55:23

@grani: sokan gondolják, hogy táncolnak, valójában csak rángatóznak. Persze alapvetően nincs is ezzel semmi gond, csak a rángatózás azért nem tánc.

A másikra: a gyerekek többsége a szülők életstílusát tanulják el. Nyilván ez alól vannak kivételek, akinek szarnak a fejére, az kicsit más utat jár be (többnyire önpusztítót).

grani 2013.08.10. 12:01:41

@zZz: "sokan gondolják, hogy táncolnak, valójában csak rángatóznak."

Ez pontosan így van.

A gyerekek nem tanulják el a szülők életstílusát. A nagy többség nem. A fiatalság érdem, hogy mindig igyekszik megtagadni, másként élni, mint a szüleik. Hogy önpusztítót? Persze, gondolod, hogy egy alkoholista, munkanélküli szülők között felnövő gyereknek is be kell járnia a szülők utját?

pandras11 2013.08.10. 12:03:52

Sittre kerülnek a kiöltői?

zZz 2013.08.10. 12:20:43

@grani: nem kell természetesen, mint ahogy céloztam is arra, hogy vannak kivételek. Pl. ha valaki valamit kifejezetten negatívként él meg, akkor jó eséllyel nem fogja eltanulni.
De hogy igenis csomó dolgot eltanul a gyerek a szülő életstílusából, arra már sok szakember rávilágított.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.10. 12:23:46

@grani:
Nos, elméláztam a fiatalkoromon.
Igazából, én már akkor is egy felelősségteljes ember voltam.
Egy húsvéti locsolkodás alkalmával részegedtem (akkor sem a fekete földig) először életemben. Az egy határozottan kellemes élmény volt, mindenkit barátnak láttam. A második kirívó esetem a katonai szolgálat befejezése után volt, akkor hánytam is. Amúgy a katonáskodás alatt próbáltam ki a cigizést, 1 vagy 2 hónapig cigiztem (naponta 2-3 cigit szívtam el), aztán abbahagytam.
Ezzel lényegében kifújt. Az egyetemi éveim alatt igazi kis szent, könyvmoly voltam. Tanultam a korábbi esetekből, felmértem a májam és egyéb belső szerveim tűrőképességét és elvárásait, és megtanultam nemet mondani a csábításoknak. Persze voltak kisebb italozások, egy-két sör, ritkábban max. fél liter bor egy ültömben, tömény szesz majdnem soha, de ezek az évek múltával ritkultak. Ma naponta iszom 1 dl vörös bort, ha nem felejtem el, vagy folyadékpótlás címén egy üveg (fél liter) sört. Tömény nincs, legfeljebb tinktúrában, pár csepp. Mert használom a JÓZAN MAGYAR PARASZTI ESZEM! NEM VAGYOK HÜLYE, és már nem is tudnak hülyét csinálni belőlem.

babhun 2013.08.10. 12:25:02

@grani:
"A fiatalság érdeme, hogy mindig igyekszik megtagadni, másként élni, mint a szüleik."

Ez soha nem volt érdem. Legfeljebb tulajdonság. Önmagában sem a konformizmus, sem a lázadás nem érték. Ha valamiben megmutatkozik, akkor arról lehet értékítéletet mondani. Természetesen semmi kifogásom az ellen, ami egy gólyatáborban a diákok között történik szabad akaratukból, de abban nem hiszek, hogy az érdem lenne.

A bulizás, piálás, szexelés nem lázadás, hanem a korosztály szocializációs folyamatának része, amibe valóban nem kell beleszólni.

A GTK HK-sai pedig a lényeget tekintve konformistábbak, mint bármelyik korabeli KISZ-es, ugyanis számukra társaik bulizása, piálása, szexelése üzlet. Pénzben és ingyen kefélésben. Az elsődleges probléma, amiről ez az egész polémia szólhatna az ez az utóbbi jelenség.

Közösségek

süti beállítások módosítása